Έγκυος άντρας τρανσέξουαλ ως μοντέλο εσωρούχων στην καμπάνια για την Ημέρα της Μητέρας; Ναι, συνέβη. Η καμπάνια περιλαμβάνει φωτογραφίες χωρίς πουκάμισο του Roberto Bete, ενός Βραζιλιάνου τρανσέξουαλ ριάλιτι σταρ που ήταν έγκυος την εποχή της φωτογράφισης. Οι φωτογραφίες δείχνουν τον Μπέτε να ποζάρει με ακάλυπτες ουλές από την εγχείρηση του θώρακά στο πλευρό της γυναίκας του Έρικα Φερνάντες, tτρανς attoo artist. O Μπέτε εμφανίστηκε στο ριάλιτι γνωριμιών του Netflix O Crush Perfeito (The Perfect Crush).

 
 
 
 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Roberto Bete (@roberto_bete)

Στις 11 Μαΐου, μετά από 12 ώρες τοκετού, ο Ρομπέρτο ​​γέννησε ένα αγοράκι ονόματι Νόα και ευχαρίστησε στο Instagram τη σύζυγό του που τους έκανε «το μεγαλύτερο δώρο που θα μπορούσε να λάβει κανείς ποτέ, έναν γιο».Δυστυχώς (και ίσως αναμενόμενα) η διαφήμιση δημιούργησε μια συζήτηση στο Twitter που ήταν γεμάτη τρανσοφοβικά σχόλια.

https://t.co/ayh502afWH

«Σήμερα, για να υποστηρίξουμε τις γυναίκες και τις μαμάδες σε όλο τον κόσμο, δίνουμε έμφαση στην πραγματικότητα των νέων οικογενειών», έγραψε η εμβληματική μάρκα στην ανάρτησής της στο Instagram.

 
 
 
 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Calvin Klein (@calvinklein)

Υπήρχαν ωστόσο κι άπειρα θετικά σχόλια: «Μου αρέσει να βλέπω αυτήν την καμπάνια υπέρ της συμπερίληψης από ένα brand τόσο θρυλικό», «Σας ευχαριστώ που μοιράζεστε διαφορετικούς τύπους μητρότητας», «Τι ωραία. Ζήτω η διαφορετικότητα σε όλους τους τύπους της».

 
 
 
 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Roberto Bete (@roberto_bete)