Υπάρχουν πολλά πράγματα που μπορεί να κάνετε λάθος στις εφαρμογές γνωριμιών και αυτές τις μέρες, το να είστε αρνητής της κλιματικής αλλαγής είναι ένα από τα σοβαρότερα. Σύμφωνα με τα πρόσφατα δεδομένα της διαδικτυακής πλατφόρμας γνωριμιών OkCupid, η άρνηση της κλιματικής αλλαγής είναι το μεγαλύτερο πρόβλημα για όσους κλείνουν διαδικτυακά τα ραντεβού τους. Από τους 250.000 χρήστες που συμμετείχαν στην έρευνα, το 90% των χρηστών είπε ότι είναι σημαντικό τα πιθανά dates να ενδιαφέρονται για την κλιματική κρίση, σύμφωνα με το The Hill.

Η κλιματική αλλαγή και οι αντικρουόμενες απόψεις γύρω από αυτήν, έχει γίνει ένα σημαντικό ζήτημα στον διαδικτυακό χώρο γνωριμιών τα τελευταία χρόνια. Το 2020, το OkCupid κυκλοφόρησε μια δυνατότητα που επιτρέπει στους «ερωτευμένους» να φιλτράρουν πιθανά ταίρια που δεν μοιράζονται τις ίδιες απόψεις για την αλλαγή του κλίματος και το επόμενο έτος εισήγαγε ένα Climate Change Advocat Badge που οι χρήστες μπορούσαν να καρφιτσώσουν στο προφίλ τους και να δείχνουν την πίστη τους στον περιβαλλοντικό ακτιβισμό. Εν τω μεταξύ, άλλες εφαρμογές γνωριμιών έχουν δείξει ανάλογη συμπεριφορά, με τα δεδομένα του Tinder για το 2019 να αποκαλύπτουν όρους όπως «κλιματική αλλαγή», «κοινωνική δικαιοσύνη» και «περιβάλλον» ήταν ιδιαίτερα δημοφιλείς μεταξύ των ραντεβού στην πλατφόρμα.

via GIPHY

Τα πιο πρόσφατα δεδομένα του OkCupid υπογραμμίζουν επίσης μια ασυμφωνία μεταξύ των φύλων στις κλιματικές ανησυχίες, αποκαλύπτοντας τις ανησυχίες για την κλιματική αλλαγή και το να βρουν συντρόφους με παρόμοιο πνεύμα ήταν πιο συχνές μεταξύ των γυναικών που βγήκαν ραντεβού από τους άντρες. Σύμφωνα με τα δεδομένα του OkCupid, οι γυναίκες είχαν περίπου 7% περισσότερες πιθανότητες από τους άνδρες να πουν ότι ανησυχούν για την κλιματική αλλαγή και επίσης ήταν 7% περισσότερες πιθανότητες να πουν ότι ήταν σημαντικό να συμμερίζεται αυτές τις ανησυχίες ο σύντροφός τους.

Όπως σημείωσε το Fortune, αυτή η διαφορά στις ανησυχίες για την κλιματική αλλαγή μεταξύ των χρηστών των datting apps φαίνεται να αντανακλά το ευρύτερο φαινόμενο της «Petro-Masculinity», ένας όρος που χρησιμοποιείται για να εξηγήσει την αυξημένη τάση μεταξύ των ανδρών που τους θέλει να απορρίπτουν τις όποιες ανησυχίες για την κλιματική κρίση. Με αυτό τον τρόπο θεωρούν ότι τονίζουν την αντρική τους φύση.

Ο όρος επινοήθηκε για πρώτη φορά από την Cara Daggett στη μελέτη του 2018, Petro-masculinity: Fossil Fuels and Autoritarian Desire, όπου ισχυρίζεται ότι οι άνδρες (συγκεκριμένα οι λευκοί και συντηρητικοί) «φαίνονται να είναι από τους πιο «δυνατούς» αρνητές της κλιματικής κρίσης. Φυσικά, οι αρνητές της κλιματικής αλλαγής υπάρχουν παντού και με όλες τις ταυτότητες φύλου και δεν είναι αποκλειστικά λευκοί.