Το Deep Water δεν είναι ταινία αλλά χαμένος χρόνος από τη ζωή σας. Κάποτε τα ερωτικά θρίλερ ήταν το είδος που έφερνε λεφτά στα ταμεία των στούντιο. Σήμερα, παραγωγές κάνουν οι πλατφόρμες, το Pornhub είναι ένα site που δεν το λες άγνωστο και υπάρχει κόσμος που πληρώνει λογαριασμούς και ενοίκια ανοίγοντας λογαριασμό στο OnlyFans. Άρα, μια γυμνή σκηνή με τα ωραιότατα στήθη της Άνα ντε Άρμας δεν λέει κάτι σε κανένα.

Τα ερωτικά θρίλερ ξεπεράστηκαν γιατί οι φόλες ήταν περισσότερες από τις καλές ταινίες. Απογοητεύτηκε το κοινό και δεν εμπιστευόταν το τρέιλερ. Γιατί να πληρώσει εισιτήριο για μια ταινία που θα νοίκιαζε με λιγότερα χρήματα από το βίντεοκλαμπ;    Κι όντως, ξεκίνησε μια ολόκληρη υποβιομηχανία ερωτικών θρίλερ αποκλειστικά για διανομή ως βιντεοκασέτες.  Ήταν η εποχή του vhs. Ήταν σαφέστατα πιο οικονομική η λύση να γυρίσεις μια βιντεοταινία. Έτσι εξαφανίστηκε σαν δεινόσαυρος το ερωτικό θρίλερ με κάποιος ορκισμένους φαν του να ψάχνουν το καλά κρυμμένο διαμαντάκι στα βίντεοκλαμπ και να αναστενάζουν ότι «δεν τα φτιάχνουν όπως παλιά».

Θα μου πεις γιατί πέρασες 2 ώρες από τη ζωή σου σε μια ταινία που σκηνοθέτησε ο 81χρονος Άντριαν Λάιν μετά από μια τεράστια παύση είκοσι ετών; Για να δω τα άπειρα κοντινά στο αξύριστο πρόσωπο του Μπεν Άφλεκ θα ήταν μια απάντηση, η λάθος. Για τα φορέματα της Άνα ντε Άρμας θα ήταν μια άλλη απάντηση,  λιγότερο λάθος. Για να καταλάβω τι σημαίνει τοξική σχέση και δυσλειτουργικός γάμος ίσως περνούσε ως σωστή απάντηση. Δεν είναι. Μια είναι η μόνη απάντηση: γιατί είχα δυο ώρες για χάσιμο.

Μια ταινία με ζάμπλουτους άεργους που κάνουν συνεχώς έκλυτα πάρτι και έχουν προνομιακή ελευθεριότητα στις συζυγικές τους ζωές μπορεί να έλεγε κάτι στα 90s, τώρα έχουμε και social media και βασικά βαρεθήκαμε τους γκλαμουροπουθενάδες (AKA ευκατάστατα λευκά ελκυστικά ζευγάρια για θέμα σε περιοδικά που δεν πουλάνε και μπαίνουν ένθετα σε κίτρινες φυλλάδες).

Ο Μπεν Άφλεκ λοιπόν είναι ένας εύπορος τυπάς της τεχνολογίας που βρήκε ένα τσιπάκι για να διευκολύνει drones να σκοτώνουν κοσμάκη. Έχει εμμονή με τη σύζυγό του, που παρουσιάζεται ακόρεστη σεξουαλικά και διαρκώς έτοιμη για νέες γνωριμίες με χίψτερ λούζερς. Το πουλάνε στα πάρτι των προαστίων ως έναν ανοιχτό γάμο στην ουσία είναι ένα σεξουαλικό φιξάκι ενός διεστραμμένου παντρεμένου ζευγαριού που μάλλον βαριέται τη ζωή του.

Δεν έχω διαβάσει το μυθιστόρημα της Πατρίσια Χάισμιθ, η ταινία πάντως δεν ήταν καλή. Ένας κριτικός κινηματογράφου της El Pais θεωρεί ότι η ερμηνεία του Μπεν Άφλεκ είναι ότι το μαγειρεμένο τουρσί για την υψηλή γαστρονομία. Η φόρμουλα ότι το σεξ πουλάει δεν θεωρείται ξεπερασμένη. Το σεξ στις ταινίες του Λιν (Ολέθρια Σχέση, Ανήθικη Πρόταση, Λολίτα, Άπιστη, 9 ½ Εβδομάδες) όμως είναι πλέον passé composé.

Η Άνα ντε Άρμας δεν θέλει να είναι ούτε σύζυγος, ούτε μητέρα, ούτε να κοιμάται ουσιαστικά με τον άντρα της. Γενικά θέλει να περιφέρεται σαν ινφλουένσερ ντυμένη και να πίνει με τον εκάστοτε εραστή της. Αν αναρωτηθείς γιατί δεν χωρίζουν έχεις ήδη καταλάβει ότι χάνεις το χρόνο σου. Δεν θα δοθούν απαντήσεις σε όλα τα ερωτήματα που θα σου γεννηθούν. Η ζήλια μπορεί να είναι ένα αφροδοσιακό ελιξίριο για το Μπεν Αφλεκ που γίνεται σίριαλ κίλερ/ καλλιεργητής σαλιγκαριών.

Πάρα πολύ άδικο για την ντε Άρμας να κατηγοριοποιηθεί στο μυαλό των casting directors τόσο σεξιστικά ενώ έχει πραγματικά κωμικό ταλέντο. Όταν τελείωσε η ταινία μείναμε τόσο δυστυχισμένοι θεατές όσο οι δυο πρωταγωνιστές στο γάμο τους. Οι παραγωγοί των ερωτικών θρίλερ ζητούσαν από το σεναριογραφό μια πλοκή για να μπορεί ο μέσος θεατής να «αυνανιστεί» στο σπίτι του. Αυτό ήταν το μέτρο της επιτυχίας της ταινίας. Να μείνει ο πελάτης ικανοποιημένος. Ήταν ουσιαστικά B movies, καλογυρισμένες. Με το Deep Water δεν έμεινε κανείς ικανοποιημένος.