Καθώς ο πόλεμος συνεχίζεται στην Ουκρανία, τα περισσότερα μεγάλα brands εκφράζουν την αντίθεσή τους για τις ενέργειες του Βλαντιμίρ Πούτιν και τον καλούν να σταματήσει άμεσα τις καταστροφικές του κινήσεις στη γειτονική χώρα. Όχι, δεν θα βρείτε κάτι παρόμοιο από τις ίδιες εταιρίες για τους πολέμους που έχει βάλει το χεράκι της η Αμερική αλλά αυτή είναι μια άλλη ιστορία. Επίσης, δεν είναι λίγες οι εταιρίες που αποφασίζουν να κλείσουν τα παραρτήματά τους στη Ρωσία, για να κάνουν ακόμα πιο κατανοητό στον Ρώσο πρόεδρο ότι είναι αντίθετες στη ρωσική εισβολή στην Ουκρανία
Ο καλλιτέχνης Václav Kudělka, καταφέρνει και βρίσκει λίγο από το χιούμορ σε μια σκοτεινή εποχή, σχεδιάζοντας το πώς θα έμοιαζαν τα λογότυπα αυτών των εταιρειών αν είχαν φωνή και μπορούσαν να εκφράσουν άποψη. Ο γραφίστας με έδρα τη Δημοκρατία της Τσεχίας είναι λάτρης των λογοπαίγνιων από τότε που ήταν παιδί και λατρεύει να βρίσκει τρόπους να ενσωματώνει το περιπαικτικό του πνεύμα στις δημιουργίες του. «Είδα μια ευκαιρία να χρησιμοποιήσω την τέχνη μου για να μιλήσω για την τρέχουσα κατάσταση», λέει ο Kudělka. «Ήθελα να μιλήσω με αυτόν τον τρόπο γιατί πιστεύω ότι πρέπει να συνεχίσουμε να μιλάμε για να δείξουμε ότι νοιαζόμαστε. Αλλά ήθελα επίσης να το αντιμετωπίσω με διαφορετικό τρόπο και να προσθέσω λίγο χιούμορ».
Τα περισσότερα από αυτά τα νέα σχέδια είναι άμεσα αναγνωρίσιμα, με μια λεπτή αλλαγή στο σχέδιο και το όνομα της μάρκας. Για παράδειγμα, το εμβληματικό σλόγκαν των McDonald’s “I’m Lovin’ It” έχει αλλάξει σε “I’m Leavin’ It” και τα Starbucks έχουν γίνει “Starbacks”, με τη διάσημη γοργόνα να γυρίζει την πλάτη στον θεατή.