Είναι ένα ζήτημα λεπτό, τόσο λεπτό που, αν και θα ήταν εύκολο να σχολιάσουμε το κόκκινο κοστούμι της Αγγελικής Νικολούλη και τον μύθο πίσω από αυτό, δεν γίνεται. Δεν γίνεται γιατί μιλάμε για μια υπόθεση με τρία νεκρά παιδιά. Τα όσα έχουν συμβεί την Πάτρα με τους θανάτους της Μαλένας, της Ίριδας και της Τζωρτζίνας μοιάζουν να είναι βγαλμένα από κάποιο ντοκιμαντέρ της γνωστής streaming πλατφόρμας και πραγματικά, δεν το χωράει ο ανθρώπινος νους.
Το βράδυ της Παρασκευής, η Αγγελική Νικολούλη και το Φως στο Τούνελ ασχολήθηκε εκ νέου με την υπόθεση της Πάτρας και την οικογένεια Δασκαλάκη και σύμφωνα με τους ειδικούς, αυτή πρόκειται να εξιχνιαστεί άμεσα, ίσως και τις επόμενες ημέρες, δίνοντας επιτέλους απαντήσεις στα πολλά και κρίσιμα ερωτήματα που έχουν δημιουργηθεί το τελευταίο διάστημα.
Η δημοσιογράφος και παρουσιάστρια, μεταξύ άλλων, έφερε στο φως της δημοσιότητας μία νέα, συγκλονιστική μαρτυρία ενώ σύμφωνα πάντα με την εκπομπή, στις δύο από τις τρεις περιπτώσεις οι επιστήμονες καταλήγουν πως οι θάνατοι δεν οφείλονται σε προϋπάρχουσες παθήσεις ή γενετικό αίτιο.
Αυτά είναι τα τέσσερα σημαντικότερα σημεία από την χθεσινό Φως στο Τούνελ:
Το απειλητικό τηλεφώνημα
Στο ξεκίνημα της εκπομπής, η Αγγελική Νικολούλη έκανε λόγο για ένα σημαντικό τηλεφώνημα που περιμένει ώστε να διασταυρωθούν κάποιες πληροφορίες. Λίγο αργότερα, μάλιστα, ανέφερε ότι: «είπα ότι σε λίγο μπορεί να έχουμε κάτι γιατί έλαβα ένα σημαντικό τηλεφώνημα και για να αξιολογήσω την πληροφορία, που φαίνεται να είναι σοβαρή. Κατευθείαν έλαβα ένα τηλεφώνημα -εμμέσως πλην σαφώς – μιας απειλής για την όποια διαρροή. Μην ανησυχείτε ξέρω να κρατώ ισορροπίες. Δεν υπάρχει λόγος ανησυχίας».
Έλλειψη οξυγόνου στις 2 από τις 3 περιπτώσεις
Την επόμενη εβδομάδα, η άτυπη επιτροπή των ιατροδικαστών που έχει συσταθεί για τους θανάτους των τριών παιδιών, θα έχει έτοιμο το τελικό συμπέρασμα. Φαίνεται πως οι επιστήμονες έχουν συγκεντρώσει τα στοιχεία που αναζητούσαν από τους ιατρικούς φακέλους, τόσο της Μαλένας όσο και της Ίριδας και σύμφωνα με το Φως στο Τούνελ, τις δύο από τις τρεις περιπτώσεις καταλήγουν πως οι θάνατοι δεν οφείλονται σε προϋπάρχουσες παθήσεις ή γενετικό αίτιο, αλλά προκλήθηκαν από μη αιτιολογημένη παθολογικά, έλλειψη οξυγόνου.
Η μητέρα υποστήριζε ότι πεθαίνει από καρκίνο
Μάρτυρας που προέρχεται από τα Σώματα Ασφαλείας για τη Ρούλα Πισπιρίγκου λέγοντας ότι η μητέρα των τριών παιδιών λίγους μήνες πριν παντρευτεί τον εν διαστάσει πλέον σύζυγό της, είχε εμφανιστεί σε συγγενικά του πρόσωπα σαν ετοιμοθάνατη από καρκίνο.«Αυτά που συνέβησαν τότε ήταν βγαλμένα από ταινία. Όταν γνωρίστηκαν με το γιο του συγγενή μου εκείνος διένυε μία πολύ δύσκολη περίοδο αφού κάποιο μέλος της οικογένειάς του νοσούσε σοβαρά από καρκίνο. Για να είναι μαζί του η γυναίκα αυτή έφτασε στο σημείο να τους λέει ότι είναι βαριά άρρωστη, έλεγε πολλά ψέματα» είπε ο μάρτυρας στην εκπομπή.
«Ένα παιδί “μιλάει” από τον τάφο»
Η Αγγελική Νικολούλη, μετά από ένα τηλεφώνημα και χωρίς να αποκαλύψει περισσότερα, πέταξε το κινητό της, ήπιε νερό και είπε:«Μιλάμε για κόντρες, γαλόνια και ποιος θα πάρει τη ρεβάνς; Με τρία παιδιά νεκρά; Φαίνεται πως κάποιο από τα παιδιά μιλά από τον τάφο του… Ήμουν σοκαρισμένη με όσα άκουγα για κόντρες. Προσπαθούν όλοι με νύχια και με δόντια να βρούνε την αλήθεια. Ότι είναι δύσκολο, έχουν γίνει κάποια λάθη κι είχαν εκτιμηθεί κάποια ευρήματα αλλιώς στα παιδιά. Η οικογένεια περιμένει να λάμψει η αλήθεια. Είναι γονιδιακό; Παθολογικό; Δολοφονία;». Στη συνέχεια υποστήριξε ότι «φαίνεται ότι κάτι βρίσκεται από τους ειδικούς. Αυτό που μπορώ να πω είναι ότι ένα από τα παιδιά είναι σαν να μιλά μέσα από τον τάφο του κι όλοι οι ειδικοί «ακούνε» τι τους λέει. Υπάρχει ένα εύρημα σημαντικό που σαφώς αξιολογείται. Φυσικά αν υπάρχουν ένοχοι να τιμωρηθούν. Ωχ, δεν με βαστούν τα πόδια μου».
Με δεδομένο ότι είναι στη φύση της τηλεόρασης να μετατρέπει τα πάντα σε θέαμα και προϊόν -τα πάντα, ακόμα και το ασύλληπτο σκοτάδι που μπορεί να στοιχείωσει ένα ανθρώπινο μυαλό-, η επίλυση της υπόθεσής σε σύντομο χρονικό διάστημα είναι επιτακτική. Χωρίς να μιλάμε αποκλειστικά για τη συγκεκριμένη εκπομπή, είναι προφανές ότι οι δημοσιογραφοι κινούνται τόσο με το δικό τους ρεπορτάζ όσο και με τις διαρροές από τις αστυνομικές Αρχές. Όσα λένε, αλλά και εκείνα που δεν λένε, προκύτουν από πληροφορίες. Εξίσου προφανές ομως είναι ότι πλησιάζουμε Διότι ήδη είναι ορατή αυτή τη λεπτή γραμμή που διαχωρίζει την ενημέρωση από το show, την ερευνα από το reality, την παράθεση στοχειών από την αρένα. Λίγοι θα καταφέρουν να κρατηθούν από τη μία πλευρά.