Μέρος του να είσαι επιτυχημένη εταιρεία στη σημερινή εποχή είναι να έχεις ένα χαρακτηριστικό λογότυπο. Τι θα γινόταν όμως αν οι πιο διάσημες μάρκες που γνωρίζουμε υπήρχαν πριν από εκατοντάδες χρόνια; Η καλλιτέχνης Ilya Stallone χρησιμοποιεί το ταλέντο της για να ταξιδέψει πίσω στο χρόνο και να σχεδιάσει ξανά μερικά από τα πιο γνωστά λογότυπα στο στιλ της μεσαιωνικής τέχνης.

Η έμπνευση για αυτήν την ιδιόμορφη σειρά εικονογραφήσεων ήρθε μετά από περιοδεία σε κάστρα στη Λευκορωσία. «Σχεδιάζω, εικονογραφώ και δημιουργώ λογότυπα εδώ και πολύ καιρό και συνειδητοποίησα ότι μπορώ να συνδυάσω τη δουλειά που αγαπώ και την ατμόσφαιρα του Μεσαίωνα», λέει η Stallone.

Από τη γνωστή μάρκα ρούχων Lacoste μέχρι την εφαρμογή γνωριμιών Tinder, η Stallone μεταμορφώνει μια σειρά από διαφορετικές εταιρείες με απαρχαιωμένο στιλ και χιουμοριστικές διαθέσεις. Στον επανασχεδιασμό του λογότυπου του Burger King, για παράδειγμα, τοποθετεί δύο βασιλιάδες με κλασική εμφάνιση ανάμεσα στα ψωμάκια χάμπουργκερ. Ομοίως, η εταιρεία λογισμικού Windows διαθέτει απαρχαιωμένα παράθυρα από βιτρό που μοιάζουν σαν να ανήκουν σε μεσαιωνική εκκλησία.

i