Όλοι έχουμε σκεφτεί πως οι αντιδράσεις στα Instagram stories γεμίζουν τα DM μας χωρίς λόγο. Ειδικά αν περιμένουμε DM από ένα πολύ συγκεκριμένο άτομο. Η απογοήτευση του να ακούς τον ήχο ειδοποίησης του Instagram και να βλέπεις πως δεν σου έστειλε εκείνος που περίμενες, αλλά η θεία σου από το χωριό έκανε reaction στο στόρι σου, είναι πιο απογοητευτική και από το να έρχεται στο τραπέζι η χωριάτικη χωρίς φέτα και να πρέπει να τη ζητήσεις ως έξτρα. Σε κάθε περίπτωση, το Instagram φαίνεται να το έλαβε υπόψη αυτό και αποφάσισε να αλλάξει τον τρόπο που εμφανίζονται οι αντιδράσεις στις ιστορίες, βγάζοντάς τες τελείως από το section των προσωπικών μηνυμάτων. 

“Λοιπόν τώρα, καθώς περνάτε από τα stories, μεταξύ του σημείου που γράφουμε το μήνυμα και του εικονιδίου για αποστολή, θα υπάρχει ένα εικονίδιο καρδιάς”, είπε ο επικεφαλής του Instagram Άνταμ Μοσέρι σε ένα βίντεο. “Και αν το πατήσετε, θα στείλει στον δημιουργό του story “μου αρέσει” και αυτό το “μου αρέσει” θα εμφανίζεται στο λίστα προβολής και όχι στα DMs τους”. “Η ιδέα εδώ είναι να διασφαλίσουμε ότι οι άνθρωποι μπορούν να εκφράσουν περισσότερη υποστήριξη ο ένας στον άλλον, αλλά και να καθαρίσουν λίγο τα DM”, ανέφερε χαρακτηριστικά ο Μοσέρι.

Χαιρόμαστε με αυτή την είδηση; Όχι, βέβαια. Γιατί αν είναι να μπορούμε να απαντήσουμε σε ριάξιον και να ανάψουμε τη σπιθούλα του φλερτ με την παραμικρή ευκαιρία, χαλάλι και τα τα ριάξιονς της θείας. 

Πόσες φορές μια αντίδραση στάθηκε ευκαιρία να μπορέσεις να ανοίξεις συζήτηση με το crush σου; Πολλές φανταζόμαστε. Τώρα, το αν αυτό οδήγησε κάπου είναι άλλη υπόθεση. Ας μην έκανε ριάξιον εξαρχής αν δεν ήθελε κουβεντούλα. Εσύ όφειλες στον φλέρτι εαυτό σου να την τραβήξεις από τα μαλλιά.
Τώρα όμως, τα ριάξιονς θα εμφανίζονται σαν απλές καρδούλες στα στόρις, όπως εμφανίζονται και στα στόρις του Facebook και η απάντηση σε αυτά δεν θα είναι απλώς υπερβολική προσπάθεια, θα είναι το τέλος του και καλά αυθόρμητου ιντερνετικού φλερτ. 

Μαρκ, είσαι μια απογοήτευση.