Μετά την απίστευτη δήλωση της βουλεύτριας της Νέας Δημοκρατίας, Κατερίνας Παπακώστα, ότι θα έπρεπε να κοπεί πρόστιμο σε όσους εγκλωβισμένους στην Αττική Οδό οδηγούς δεν είχαν αλυσίδες, έρχεται και ο πρώην υπουργός, Στέφανος Μάνος να βάλει το λιθαράκι του στο θράσος.
Έχοντας πρώτα δηλώσει, μιλώντας στην ΕΡΤ, πως «υπήρξε υστερία με την κακοκαιρία. Σε άλλες χώρες, η αντιμετώπιση από τα ΜΜΕ είναι εντελώς διαφορετική. Δείτε τι συνέβη πριν λίγο καιρό στην Αμερική όπου είχαμε αντίστοιχους εγκλωβισμένους», τόνισε πως: «Βιαστήκαμε να δώσουμε αποζημιώσεις σε οδηγούς που δεν είχαν αλυσίδες και είχαν φθαρμένα λάστιχα, κανονικά αυτοί θα έπρεπε να πληρώσουν αποζημίωση 2.000 ευρώ για το μεγάλο πρόβλημα που προκάλεσαν στους δρόμους».
Εδώ τι κάνουμε; Γελάμε; Κλαίμε;
Στην απορία για ποιο λόγο επιτρεπόταν τη Δευτέρα η κυκλοφορία βαρέων οχημάτων, ξέρετε, από εκείνα που δίπλωσαν συμβάλλοντας στη μετατροπή της Αττικής Οδού σε κόλαση, απάντησε άτυπα, λέγοντας ότι «δεν μπορούσε η Αττική Οδός να απαγορεύσει την κυκλοφορία φορτηγών, όφειλε να ζητήσει άδεια από το υπουργείο».
Έπειτα, μιλώντας στο OPEN, ο πρώην υπουργός ανέφερε πως «οι οδηγοί θα έπρεπε να πληρώσουν αποζημίωση 2.000 ευρώ», αφού σύμφωνα με τη θεωρία του, όσοι οδηγοί είχαν φθαρμένα λάστιχα θα πρέπει να αποζημιώσουν και όχι να αποζημιωθούν.
Βεβαίως. Με λίγα λόγια, σα δεν ντρέπεστε να βγάζετε τόσα χρήματα, με τις μισθάρες που σας δίνει αυτό το κράτος και να μη δίνετε λεφτά για να αλλάξετε τα λάστιχά σας ακριβώς στον ένα χρόνο. Γιατί; Για να είστε προετοιμασμένοι στο μόνο δεδομένο: πως όταν έρχεται μια κακοκαιρία που έχει προβλεφθεί εδώ και μέρες, κανείς δεν θα φροντίσει να σας ενημερώσει έγκαιρα να μείνετε σπίτι (λες και υπάρχει άλλη λύση, βεβαίως). Αφού η πρωτεύουσα θα παραλύσει και ο πιο σύγχρονος δρόμος της, στον οποίο αφήνουμε τα χρήματά μας, δυο φορές τη μέρα, κάποιοι, θα μετατραπεί σε χιονοδρομική πίστα.
Το κομμάτι με τα λάστιχα, φαίνεται να έχει κερδίσει το ενδιαφέρον του κυρίου Μάνου, ο οποίος του αφιέρωσε ολόκληρη ανάρτηση:
«Επειδή με ρώτησαν πώς μπορεί πρακτικά να γίνει ο έλεγχος των ελαστικών, θυμίζω ότι τον περασμένο Δεκέμβριο, ο κ. Πιερρακάκης ανακοίνωσε νέα εφαρμογή με την οποία εντοπίζονται τα αυτοκίνητα που δεν έχουν περάσει ΚΤΕΟ. Τα ΚΤΕΟ ελέγχουν μεταξύ άλλων την κατάσταση των ελαστικών και διατηρούν τις πληροφορίες κάθε αυτοκινήτου για τρία χρόνια τουλάχιστον.
Η δική μου υπόθεση είναι ότι οι νταλίκες που δίπλωσαν στην Αττική Οδό και η πλειοψηφία των αυτοκινήτων που ακινητοποιήθηκαν είχαν φθαρμένα ελαστικά.
Με την εφαρμογή του κ. Πιερρακάκη είναι εύκολος ο έλεγχος. Τα αυτοκίνητα που ακινητοποιήθηκαν στην Αττική Οδό και θα αποζημιωθούν με απόφαση του πρωθυπουργού με 2.000 ευρώ είχαν περάσει ΚΤΕΟ;
Και αν ναι, το ΚΤΕΟ είχε συστήσει αντικατάσταση ελαστικών; Και αν πάλι ναι, αντικαταστάθηκαν; Διότι αν το ακινητοποιημένο αυτοκίνητο δεν είχε περάσει ΚΤΕΟ και δεν είχε αντικαταστήσει φθαρμένα ελαστικά παρά τη σχετική υπόδειξη, τότε δεν πρέπει να λάβει αποζημίωση 2.000 ευρώ αλλά ενδεχομένως να πληρώσει αποζημίωση για όσα προβλήματα προκάλεσε στους άλλους.»
Να αναφέρουμε κάπου εδώ, πως όσοι οδηγοί έφτασαν στα όριά τους στην Αττική οδό, μπορούν να διεκδικήσουν ως και 100.000 ευρώ για ψυχική οδύνη.