Υπάρχει διαφήμιση που ρίχνει άκυρο σε όλα τα διαφημιστικά κλισέ που είχαν αρχίσει να σε κουράζουν. Ναι, δεν είναι πλάκα. Ένα διαφημιστικό σποτ καταφέρνει να συνδυάσει παιδικότητα και χιούμορ σε απόλυτη συνάρτηση με το σήμερα και ξέρουμε ποιον σε ευχαριστήσουμε για αυτό.

Τα υλικά της; Μια influencer, για να μιλήσουμε με όρους σημερινής αγοράς, η οποία είναι μόλις μερικών μηνών. Σε άλλα νέα, η μικρή Ηρώ, μόλις ενός έτους, που αποτελεί την κεντρική ηρωίδα της νέας καμπάνιας του ΓΕΡΜΑΝΟΥ.

Το μικρό αυτό πλάσμα που μας κάνει να μην αλλάζουμε κανάλι όταν «πέφτουν» διαφημίσεις, αποκαλεί τη μαμά της «motherboard», το πρώτο της δόντι «Bluetooth» και απαντάει με άνεση «OK, boomer» στον αδερφό της. Ναι, η Ηρώ θα ήθελες να είναι το παιδί σου. Θέλεις να παρακολουθήσεις το δικό της προσωπικό vlog, το α-μπέμπα-vlog και να τη δεις να σβήνει κεράκια με αυτό το βλέμμα που κρύβει μόλις ένα έτος ζωής αλλά και άφθονη σοφία.

Πρακτικά, τεχνολογική σοφία. Όχι η Ηρώ δεν είναι κομμάτι της νέα γενιάς παιδιών, της γενιάς Alpha, που ήρθε μετά τη Z. Η Ηρώ μας είναι μέλος της Generation Germanos, μιας γενιάς που δεν έχει ηλικία, αλλά λατρεύει την τεχνολογία. Τα χαρακτηριστικά της; Δεν δυσκολεύεται με τους τεχνολογικούς όρους της εποχής, αλλά αντιθέτως, τους παίζει στα δάχτυλα. Πριν καλά καλά αρχίσει να περπατάει. Για την Ηρώ και τη γενιά Germanos, η τεχνολογία είναι ένας τρόπος να γίνει η ζωή όσο εύκολη και λειτουργική γίνεται. 

Η γενιά αυτή προφανώς συχνάζει στον ΓΕΡΜΑΝΟ. Όχι γιατί «πρέπει», αλλά γιατί ξέρει πως στα 267 καταστήματα σε όλη την Ελλάδα μπορεί να βρει τον σωστό σύμβουλο για κάθε της ανάγκη, προϊόντα από 11 διαφορετικές κατηγορίες, ειδικούς τεχνολογίας με την απαραίτητη γνώση, μεγάλη ποικιλία στα πιο προηγμένα προϊόντα τεχνολογίας και τη μεγαλύτερη γκάμα 5G smartphone, σε συνδυασμό με προγράμματα που προσφέρουν απεριόριστα data. Τώρα μπορείς να παραδεχτείς ότι η Ηρώ και η Generation Germanos ξέρουν; Ήμουν σίγουρη.  

Έχω ακόμα μερικά καλά νέα. Τις περιπέτειες της μικρής tech influencer που είχαμε ανάγκη, θα συνεχίσουμε να τις βλέπουμε και να τις ακούμε, σε τηλεόραση και ραδιόφωνο. Και επειδή ίσως πιάσεις τον εαυτό σου να αναρωτιέται πως καταφέρνει να τα πει όλα αυτά ένα μωρό, πρέπει να ξέρεις κάτι: η Ηρώ μιλάει με τη βοήθεια Artificial Intelligence. Για πρώτη φορά στη χώρα μας γίνεται μια καμπάνια που χρησιμοποιεί την τεχνική του Deep Fake για να δώσει φωνή σε έναν χαρακτήρα. Μάλιστα, η τεχνική έχει εξελιχθεί στην Ελλάδα και την Αμερική, αποκλειστικά γι’ αυτό το project καθώς μέχρι στιγμής το Deep Fake εφαρμοζόταν σε πρόσωπα ενηλίκων. Η γνωστή ηθοποιός Νάντια Κοντογεώργη προσφέρει τη φωνή της στη μικρή Ηρώ.

Ναι, αυτό το παιδί έχει έρθει από το μέλλον, το οποίο αν το σκεφτείς, δεν είναι και τόσο μακρινό. Στο μεταξύ, επειδή πλησιάζει Black Friday, η Ηρώ θέλει να πατήσεις αυτό το link. Την ευχαριστείς αργότερα.