Ο Mark Fisher ολόσωστα είχε πει πως δεν υπάρχει εναλλακτική του καπιταλισμού. Αυτή η φράση γίνεται πιο κατανοητή, μετά την τεράστια επιτυχία του Squid Game, του show του Netflix το οποίο παρακολουθήσαμε ως το τέλος απνευστί και δεν έχουμε κουραστεί να μαθαίνουμε το ένα πράγμα μετά το άλλο για αυτό.
Για όποιον δεν το ξέρει (υπάρχει κανείς;), στη σειρά αυτή του Netflix, ένα γκρουπ ανθρώπων με χρέη, προτιμούν να πάρουν μέρος σε ένα σπλάτερ, ανθρωποφαγικό παιχνίδι, παρά να βιώσουν τον αργό, καπιταλιστικό τους θάνατο. Τι ειρωνεία: αυτή η σειρά προβλήθηκε στο Netflix. Στα καλά νέα, μας έμαθε και ποια είναι η HoYeon Jung.
Τέλος πάντων, άλλο είναι το θέμα. Το Κορεατικό Πολιτιστικό Κέντρο των Ηνωμένων Αραβικών Εμιράτων διοργανώνει ένα event με έμπνευση από το Squid Game, στο οποίο οι συμμετέχοντες θα μπορούν να πάρουν μέρος σε παιδικά κορεάτικα παιχνίδια, που λίγο πολύ θα θυμίζουν ό,τι μάθαμε από τη σειρά.
Η διοργάνωση αυτή θα λάβει χώρα αύριο, Τρίτη 12 Οκτωβρίου, και τα παιχνίδια θα διαρκέσουν για δυο ώρες, σε μορφή τουρνουά. Οι συμμετέχοντες, προφανώς, θα φορούν μπλούζες με το logo του Squid Game, ενώ το προσωπικό που θα εργάζεται στο ίδιο το event θα φοράει τη γνωστή κόκκινη στολή με το τρίγωνο.
Το Squid Game έσκασε μύτη στον κόσμο του Netflix στα μέσα του Σεπτεμβρίου και μέσα σε δέκα μέρες έγινε θέμα συζήτησης και αντικείμενο binge-watching παγκοσμίως, κλέβοντας τη νούμερο ένα θέση των “Top” του Netflix σε 90 χώρες. Για να το κάνουμε ακόμα πιο σαφές, το Squid Game έγινε τόσο δημοφιλές που οι άνθρωποι εκεί έξω έσπευσαν να αγοράσουν πράσινες φόρμες και τα λευκά Vans ζουν μια μίνι αγοραστική ανάσταση αυτό το διάστημα.
Πέστε να μας φάτε, αλλά όταν το Κάστρο του Τακέσι τα έκανε αυτά, δεν υπήρχε καν το Netflix.