To 2013 κυκλοφόρησε το τραγούδι “Blurred Lines” και μαζί με αυτό, κυκλοφόρησαν και δύο διαφορετικά βίντεο κλιπ, το official music video και το Unrated Version. Στο πρώτο, βλέπουμε τους Ρόμπιν Θικ, T.I. και Φαρέλ Γουίλιμς να χορεύουν, να διασκεδάζουν και φυσικά να τραγουδούν μαζί με τρία μοντέλα. Στο δεύτερο, βλέπουμε ξανά τους Ρόμπιν Θικ, T.I. Και Φαρέλ Γουίλιαμς να χορεύουν, να διασκεδάζουν και να τραγουδούν με τη διαφορά πως τα μοντέλα, αυτή τη φορά, ήταν σχεδόν γυμνά.

Ένα από αυτά τα μοντέλα ήταν η Έμιλι Ρατακόφσκι η οποία κατηγορεί τον Ρόμπιν Θικ για σεξουαλική παρενόχληση. Συγκεκριμένα, υποστηρίζει ότι ο τραγουδιστής, κατά τη διάρκεια των γυρισμάτων τριγυρνούσε συνεχώς μεθυσμένος στο πλατό και της έπιασε το στήθος.

«Ξαφνικά αισθάνθηκα ένα χέρι να με αγκαλιάζει και να μου αγγίζει το στήθος. Τραβήχτηκα. Με κοίταξε με ένα ανόητο ύφος. Δεν έδωσα συνέχεια τότε».Ήταν μεθυσμένος, η σκηνοθέτης σταμάτησε το γύρισμα και με ρώτησε αν ήμουν ΟΚ».

Ο Ρόμπιν Θικ, όπως γράφει στο βιβλίο της “My Body” που πρόκειται να κυκλοφορήσει σύντομα, δεν σταμάτησε εκεί. «Ξαναδοκιμάσαμε να συνεχίσουμε και τότε με τα δύο του χέρια με ξανάπιασε από το στήθος. Τραβήχτηκα απότομα και ούρλιαξα: Τέλος. Σταματάμε το γύρισμα». «Αν δε ξεμεθύσει ο μ…ς δεν ξαναεπιστρέφω στο πλατό».

Όπως διαβάζουμε στο μουσικό περιοδικό Rolling Stone, η Νταϊάν Μαρτέλ που βρέθηκε πίσω από τις κάμερες για τις ανάγκες του βίντεο κλιπ, επιβεβαιώνει τα όσα μοιράζεται η Έμιλι Ρατακόφσκι στο κεφάλαιο Blurred Lines. «Θυμάμαι τη στιγμή που τις έπιασε τα στήθη. Ένα σε κάθε του χέρι. Στεκόταν πίσω της. Φώναξα με την πολύ επιθετική μου ‘Μπρούκλιν’ φωνή. ‘Τι στο διάολο κάνεις, αυτό ήταν. Το γύρισμα τελειώνει εδώ», με την Μαρτέλ να υποστηρίζει ότι ο Θικ ζήτησε συγνώμη μετά το περιστατικό.

Αλήθεια, τι πάει να πει «ζήτησε συγνώμη» και τι μπορεί αυτό να αλλάξει;

Αυτή δεν είναι η πρώτη φορά που η Έμιλι Ρατακόφσκι μιλάει για την σεξουαλικές παρενοχλήσεις που έχει βιώσει στον κόσμο του μόντελινγκ. Το 2020 κατηγόρησε τον φωτογράφο Τζόναθαν Λέντερ ότι της επιτέθηκε σεξουαλικά κατά τη διάρκεια μιας φωτογράφισης στο σπίτι του το 2012.

Πλέον η Έμιλι Ρατακόφσκι, φωνάζει με όλη της τη δύναμη αυτό που θα έπρεπε να θεωρείται δεδομένο: Το σώμα της ανήκει μόνο σε εκείνη και σε κανέναν άλλο.