Επιτέλους, η παραδοσιακή τηλεόραση αποφάσισε να ρίξει χρήματα και να δημιουργήσει σειρές. Γιατί τώρα; Γιατί η επιστροφή στην όποια κανονικότητα μετά από τόσους μήνες καραντίνας, παρατεταμένης καραντίνας, σημαίνει ένα μόνο πράγμα, το κοινό δεν θέλει να κάτσει σπίτι.

https://twitter.com/hashtag/gntmgr?src=hash&ref_src=twsrc%5Etfw

Κι αν μείνει μέσα, μάντεψε, δεν θα βάλει να δει ριάλιτι με περσόνες του Instagram να μην τρώνε και να πλακώνονται για μια καρύδα/ επαγγελματίες γυρολόγους ριάλιτι που κάνουν δημόσια φασώματα (κάντε OnlyFans όταν ξεμείνουν τα ριάλιτι που σας δέχονται ως τρόφιμους στα κοινωνικά πειράματα)/ τυπάκια που δεν ξέρουν να βράσουν μακαρόνια να θέλουν να σερβίρουν μοριακή γαστρονομία (κι αυτό το κόνσεπτ κούρασε). Θα δει Σασμό, Άγριες Μέλισσες, Χαιρέτα μου τον Πλάτανο. Και Netflix.

https://twitter.com/hashtag/gntm?src=hash&ref_src=twsrc%5Etfw

Πασχίζει να διατηρήσει το 20% στο δυναμικό κοινό (που είναι ικανοποιητικό νούμερο σε μια τόσο ανταγωνιστική σειρά) των ριάλιτι μοντέλων κι έχει ήδη δοκιμάσει τα πάντα: Τη συνταγή “πετάω τρεις αγγλικές προτάσεις σε μια πρόταση και δυο ουάου”, “βάζω μέσα έναν εντελώς ακατάλληλο για μοντέλο αγόρι που θα κάνει νούμερα”, “εγώ είμαι από το Λος το Άντζελες και δεν ξέρω τι λέτε” και “άσπρο βρεγμένο φανελάκι με σαπουνάδες να πλένει αμάξι“. Δεν είναι και το πιο εύκολο πράγμα να βρεις τηλεοπτικά κόνσπετ για 20χρονα που διψάνε για αναγνωσιμότητα κι εύκολα λεφτά στο  Instagram (γιατί ως μοντέλο λεφτά στην Ελλάδα δεν θα βγάλεις). Έχουν φωτογραφηθεί με έντομα, έχουν γίνει Spiderman, έχουν κάνει υποβρύχιες αποστολές, έχουν κάνει γυμνό. Τι άλλο να κάνουν;

https://twitter.com/hashtag/gntmgr?src=hash&ref_src=twsrc%5Etfw

Γελάει ο κόσμος στο τουίτερ με το χθεσινό επεισόδιο που θύμιζε το κορεάτικο θριλεράκι του Netflix, Το Παιχνίδι του Καλαμαριού. Κι εκεί, κανείς δεν σε αναγκάζει να δηλώσεις συμμετοχή. Παραπλανητικό είναι αυτό βέβαια, αλλά δεν θα κάνω τον Habermas (δεν μπορώ κιόλας). Επιστρέφουμε στο GNTM, τ@ μάλωσε τ@ μοντέλ@ η Ζενεβιέβ επειδή δεν κοιμήθηκαν σε ράντζα σε κοιτώνες (σε στρατό της είπαν ότι παίζει φέτος;) και τους εξηγούσε τους κανόνες που θέτει. Ζητάει συναίνεση; Την θεωρεί δεδομένη.

https://twitter.com/hashtag/gntm?src=hash&ref_src=twsrc%5Etfw

Συμβαδίζουν με το woke culture βάζοντας δυο άνδρες μοντέλα και δυο γυναίκες να φιληθούν για τις ανάγκες μιας φωτογράφισης κι αυτό αξίζει συγχαρητήρια. Οι άνθρωποι της μόδας δεν ήταν ποτέ ομοφοβικοί και πουριτανοί κι είναι υπέροχο στο prime time της ελληνικής τηλεόρασης να εκπροσωπείται η κούιρ κουλτούρα. Ωστόσο,  υιοθετούν όλη τη ρητορική της πατριαρχίας των περιοδικών 80s και 90s για να βγάλουν μια σέξι φωτογραφία για να καψώσει ο τηλεθεατής. Υπάρχουν άπειροι τρόποι να κάνεις γυμνό χωρίς να είναι white feminism ή male gaze. Μια εύκολη λύση: Μπείτε στο Instagram της Ριάνα -που όπου σταθεί κι όπου βρεθεί δηλώνει ότι θέλει να κάνει τις γυναίκες να νιώθουν ενταγμένες- και πατήστε play στα βιντεάκια από το Savage X Fenty Show Vol. 3. Μια εξίσου εύκολη, να αγκαλιάσουν το intimacy -όλοι οι κορυφαίοι ερωτικοί φωτογράφοι αυτό αναζητούν πλέον. Από τις παντοδύναμες γυναίκες της Kate Bellm μέχρι τις λαχταριστές σαν ροδάκινο καλοκαιρινές λήψεις του Cameron Hammond ή τις παραγωγές του C-Heads.

https://twitter.com/hashtag/gntm?src=hash&ref_src=twsrc%5Etfw

Αξίζει να ειπωθεί ότι ο Γιώργος Καράβας είναι ένας μέντορας που ενθαρρύνει και δίνει κουράγιο σε όλους- ανεξαιρέτως- τους συμμετέχοντες και η Ισμήνη Παπαβλασοπούλου δεν είναι αυστηρή και ξερόλας. Μπορεί η απουσία της Βίκυς Καγιά να είχε ξενίσει τους φανατικούς τηλεθεατές αλλά αξίζει να δώσουμε χρόνο στην Ισμήνη να προσαρμοστεί. Αλλά, παίκτριες που έχουν αναρτήσει φωτογραφίες τους ως μοντέλα σε εβδομάδες μόδας Ελλήνων σχεδιαστών (Kathy Heyndels) λένε με φυσικότητα καλύτερη από του πρωταγωνιστή στο “Η Γη της Ελιάς” ότι δεν έχουν καμία σχέση με το χώρο.

https://twitter.com/hashtag/gntm?src=hash&ref_src=twsrc%5Etfw

Το GNTM μπορεί και καλύτερα.