Ένας ταξιτζής σχολιάζει το Ράλι Ακρόπολις

To “Ράλι των Θεών” επέστρεψε μετά από 8 χρόνια και ζητήσαμε την γνώμη ενός επαγγελματία οδηγού για όλα όσα συνέβησαν.

Ένας ταξιτζής σχολιάζει το Ράλι Ακρόπολις

To “Ράλι των Θεών” επέστρεψε μετά από 8 χρόνια και ζητήσαμε την γνώμη ενός επαγγελματία οδηγού για όλα όσα συνέβησαν.


Η 9η Σεπτεμβρίου είναι μία σπουδαία ημέρα για τον μηχανοκίνητο αθλητισμό. Το Ράλι Ακρόπολις επέστρεψε στο καλεντάρι του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος ύστερα από 8 χρόνια ηχηρής απουσίας, με την εκκίνηση του του ένατου γύρου του WRC να πραγματοποιείται κάτω από τον Ιερό Βράχο της Ακρόπολης. Το Provocateur δε θα μπορούσε να λείπει από αυτή τη σπουδαία πρεμιέρα. Αναζητήσαμε έναν επαγγελματία οδηγό για να μας αποκαλύψει όλα όσα είδε το έμπειρο μάτι του και βρήκαμε τον άνθρωπό μας στο πρόσωπο του κ. Μπάμπη. Οδηγός ταξί εδώ και 17 χρόνια, έχει φάει τις κούρσες με το κουτάλι και είναι ο πιο ειδικός για μας μιλήσει. Αφηνόμαστε στα έμπειρα χέρια του ώστε να μας… ταξιδέψει.

“Γεια χαρά. Πρώτον θέλω να ευχαριστήσω το Προβοκατσούρ για το βήμα που μου δίνει να πω την γνώμη μου. Δεύτερον ελπίζω όλα όσα γράψω να περάσουν, δεν βρίζω. Ξεκινάμε.

Τι χάλια ήταν αυτά τα χθεσινά; Από πού να ξεκινήσω και πού να τελειώσω. Έφεραν τον Μητσοτάκη, τον Αυγενάκη και τον Πατούλη να δώσουν την εκκίνηση. Με τις γραβάτες, τα κοστούμια και τις σημαιούλες. Να μου βγάζουν φωτογραφίες καμαρωτοί μπροστά από τα Hyundai. Λες και είναι στο Μέγαρο Μαξίμου. Πού τα έχετε δει αυτά ρε σεις; Έχετε δει ποτέ σοβαρό άνθρωπο στην F1 να μου είναι με την γραβάτα μες στην πίστα; Πού, πώς, πότε και γιατί;

Έκλεισαν τους δρόμους από τις 13:30 για 55 οχήματα. Όταν κάνουμε πορεία με το Συνδικάτο, είμαστε η κίτρινη φυλή που δυσκολεύουμε το έργο των συμπολιτών μας. Όταν το κάνουν τα καγκούρια του Ράλι Ακρόπολις είναι μία ευτυχισμένη μέρα για τον τόπο. Δάκρυσε η εικόνα της Παναγιάς της Καγκουρεμένης.

 

Και για ποιους ρε μάγκες; Για κάτι οδηγούς της πλάκας. Που μου έκαναν πατιλίκια μπροστά στο Σύνταγμα για να βγάλουν βίντεο για το Instagram οι πατατάκηδες. Φιγουρατζήδες, μυρωδιάδες από τιμόνι.

Ο καλύτερος χρόνος της υπερειδικής (δηλαδή μία βόλτα γύρω από το Σύνταγμα) ήταν στα 51.5 δευτερόλεπτα. Εγώ με φανάρι, κίνηση, να βάλω πελάτη μέσα, ν’ αλλάξω σταθμό, να ανέβω από Όθωνος, να στρίψω Βασιλίσσης Αμαλίας και να κατέβω από Βασιλέως Γεωργίου το κάνω σε 42 δευτερόλεπτα. Σιγά το κατόρθωμα. Αμ’ το άλλο; Έχεις δει ποτέ σοβαρό οδηγό με κράνος μέσα στο αυτοκίνητο; Τι υπερβολές είναι αυτές; Τι καραγκιοζιλίκια; Βάλε και σωσίβιο ξέρω γω.

Είναι αυτοί σοβαροί επαγγελματίες οδηγοί; Εμείς για να βγάλουμε το μεροκάματο, χωνόμαστε ανάμεσα σε λεωφορεία και ντελιβεράδες. Μέσα στις συμπληγάδες της Καλλιρόης. Το ένα χέρι στο τιμόνι, το άλλο χέρι στο μπεγλέρι. Βάλε πρώτη, σταμάτα, άλλαξε λωρίδα από αριστερά προς δεξιά για να πάρεις πελάτη και χώσου ανάμεσα σε ΙΧ, τραμ, περαστικούς, τρόλεϊ και μηχανάκια ενώ ακούς Γεωργίου στον Real.

 

Τρώμε γιούχα από άσχετους, οι οποίοι αποθεώνουν τους ραλίστες με τα μπρίκια τους. Βλέπεις στην F1 Ferrari, Mercedes, Aston Martin και στο Ράλι Ακρόπολις Skoda, Hyundai και Toyota Yaris. Toyota Yaris. Λες και έχουν σχολή οδηγών.

Αφήστε δε που μου θέλουν και συνοδηγό να τους κρατάει τον χάρτη. Όταν βλέπω οδηγό να ρωτάει τον συνοδηγό πως θα πάει στον προορισμό, τότε για μένα αυτό δείχνει ασχετοσύνη. Είναι σαν να έρθει ο barman και να σε ρωτήσει τι υλικά να βάλει στο κοκτέιλ που του ζήτησες. Για γέλια.

Και συνεχίζεται η παρωδία με τον “αληθινό αγώνα”. Η διαδρομή του οποίου είναι από το Λουτράκι μέχρι τη Λαμία. Ράλι Ακρόπολις, σου λέει μετά”.

  • ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕ ΜΑΣ ΣΤΟ ΦΟΥ.ΜΠΟΥ
Διάβασε ακόμα