Νταούλια, κλαρίνα και ηπειρωτική μουσική: Όταν μια καμπάνια μόδας μας επέστρεψε στις ρίζες μας

Το brand Aimé Leon Dore επιστρατεύει τον Κωνσταντή Πιστιόλη και την ελληνική επαρχία σε μια καμπάνια που μας έκανε να χαμογελάσουμε πλατιά.

Νταούλια, κλαρίνα και ηπειρωτική μουσική: Όταν μια καμπάνια μόδας μας επέστρεψε στις ρίζες μας

Το brand Aimé Leon Dore επιστρατεύει τον Κωνσταντή Πιστιόλη και την ελληνική επαρχία σε μια καμπάνια που μας έκανε να χαμογελάσουμε πλατιά.


Μπορείς να φανταστείς τις τυπικές εικόνες του χωριού σου, αλλά με street ενδυματολογικές επιλογές; Ή τις στερεοτυπικές street fashion εικόνες με επιρροές από το χωριό σου; Τι εννοώ; Τη γιαγιά που καθαρίζει φασολάκια στο τραπεζάκι στο μπαλκόνι, να φοράει New Balance και όχι τα μαύρα της καθημερινά παπούτσια; Ή τον παππού που πίνει το καθιερωμένο του μεσημεριανό τσίπουρο στο καφενείο, με καρό γιλέκο και παπούτσια με print snake skin; Πιθανότατα όχι, αλλά το brand Aimé Leon Dore όχι μόνο το σκέφτηκε, αλλά μετέτρεψε την ιδέα του σε επίσημη καμπάνια για τη νέα του συλλογή. Σε άλλα νέα, εικόνες από το χωριό με μουσική υπόκρουση νταουλιών και κλαρίνων παρουσιάζουν μια ολόκληρη συλλογή ρούχων, μεταδίδοντας αυτή την οικεία σε εμάς ανατριχίλα που -ας το παραδεχτούμε- μας προκαλεί η ηπειρώτικη παραδοσιακή μουσική. 

Το Aimé Leon Dore είναι ένα brand μόδας και lifestyle, με έδρα το Queens της Νέας Υόρκης. Ξεκινώντας από τη γειτονιά SoHo του Μανχάταν, μετράει ήδη κάποιες σημαντικές συνεργασίες με εταιρίες όπως η Puma και η New Balance. Κάπως έτσι, έχει κάνει σαφές πως αυτό που το ενδιαφέρει είναι η αθλητική αισθητική με στόχο να αποτελέσει επιλογή που δεν γνωρίζει σύνορα και δεν μένει στα όρια των ΗΠΑ. Με επιρροές από την κουλτούρα του hip hop και του μπάσκετ, το brand έχει δημιουργήσει μια ισχυρή, πιστή κοινότητα. 

Για την καμπάνια της σεζόν Φθινόπωρο/Χειμώνας 2021-2022 επέλεξε για φόντο του τις βόρειες ακτές του Αιγαίου και την ελληνική επαρχία. Σε αυτόν τον σκοπό, επιστράτευσε και τον Έλληνα μουσικό Κωνσταντή Πιστιόλη. Σε ένα βίντεο που μοιράστηκε το brand στον λογαριασμό του στο Instagram, ο μουσικός φαίνεται να παίζει ήχους που κατά καιρούς μας έχουν κάνει να ανατριχιάσουμε ή και να δακρύσουμε (ειδικά κάτι βράδια που έχουμε πιει αρκετά). Ο Πιστιόλης, με καταγωγή από την Κόνιτσα, τραγουδά, παίζει τα πάντα σε πνευστά (κλαρίνο, φλογέρα, μελόντικα, τσαμπούνα, άσκαυλο, τρομπέτα, φλάουτο, είναι μέλος των Villagers of Ioannina City και με το καλλιτεχνικό του πάθος κρατά μια ολόκληρη παράδοση ζωντανή, με έναν τρόπο καταλήγει να είναι πιο σύγχρονος από όσο μπορεί κανείς να περιμένει ακούγοντας τη φράση «παραδοσιακή μουσική». 

Όλο αυτό το πάθος που μπορεί να περιμένει κανείς ακούγοντας το όνομα του Πιστιόλη, γίνεται εμφανές στην τελευταία καμπάνια του Aimé Leon Dore, στην οποία έπαιξε λάουτο και κρουστά κάνοντας γνωστούς τους ηπειρώτικους ήχους σε όλο τον κόσμο. Στο μεταξύ, στο επίσημο βίντεο της καμπάνιας, βλέπουμε ανθρώπους κάθε ηλικίας, από παιδιά μέχρι ηλικιωμένους, να φορούν τα ρούχα της νέας συλλογής και να εμφανίζονται σε τοπία της επαρχιακής Ελλάδας, που είναι ούτως ή άλλως χαραγμένα στις καρδιές μας, με soundtrack ηπειρώτικα νταούλια και κλαρίνα. 

Σε άλλα νέα, ένα πρωινό του Σεπτέμβρη, η μόδα κατάφερε να μας κάνει να ανατριχιάσουμε. 

 

  • ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕ ΜΑΣ ΣΤΟ ΦΟΥ.ΜΠΟΥ
Διάβασε ακόμα