Η διαφήμιση που κανένας υψοφοβικός δεν κατάφερε να δει

Από εμάς είναι ένα μεγάλο όχι.

Η διαφήμιση που κανένας υψοφοβικός δεν κατάφερε να δει

Από εμάς είναι ένα μεγάλο όχι.


Κατά καιρούς, εμφανίζονται στην οθόνη μας διάφορα βίντεο με γυάλινες γέφυρες, άτομα που κάνουν ελεύθερη πτώση, περίτεχνες τούμπες στον αέρα και βουτιές στη θάλασσα από μεγάλο ύψος και πολλά άλλα που απλά μας κάνουν να κλείσουμε τα μάτια μας από φόβο. Στη σκέψη και μόνο, ανατριχιάζουμε. Και είναι λογικό. Δεν αρέσουν σε όλους τα ύψη.

Εδώ και λίγες μέρες κυκλοφορεί μια διαφήμιση που σε καμία περίπτωση δεν απευθύνεται σε υψοφοβικούς. Η βρετανική κυβέρνηση έχει πια τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα στην πορτοκαλί λίστα εισόδου και η Emirates Airlines αποφάσισε να το γιορτάσει με έναν ιδιαίτερο τρόπο. Τι έκανε, λοιπόν; Ανέβασε την εκπαιδεύτρια skydiving Nicole Smith-Ludvik στην κορυφή του ψηλότερου κτιρίου στον κόσμο, το Burj Khalifa, το οποίο βρίσκεται μόνο… 828 μέτρα πάνω από το έδαφος.

Ντυμένη ως αεροσυνοδός, η εκπαιδεύτρια ανέβηκε 160 ορόφους και άλλαξε διάφορες καρτέλες για τις ανάγκες της διαφήμισης. Οι περισσότεροι πίστεψαν ότι χρησιμοποιήθηκε green screen αλλά η αλήθεια είναι πως όχι, το μόνο που χρησιμοποίησε, ήταν ένα και μόνο drone. Μάλιστα, η Emirates Airlines μοιράστηκε και το σχετικό βίντεο της προετοιμασίας της Nicole Smith-Ludvik για τους δύσπιστους που έσπευσαν να σχολιάσουν ότι το βίντεο είναι ψεύτικο.

 

 

  • ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕ ΜΑΣ ΣΤΟ ΦΟΥ.ΜΠΟΥ
Διάβασε ακόμα