5.187.450 προβολές και δεν έκλεισε ακόμη 24ωρο το τραγούδι των Måneskin. Εξαιρετικό pr team. Προχωράμε.

Σκηνοθεσία Simone Bozzelli και εικονοκλασία των απαγορευμένων επιθυμιών, σε απλά ελληνικά: ροκ ήχος, μαύρο μολύβι σε άνδρες, δερμάτινα, δαντελωτά εσώρουχα και κιθάρες, κουίρ σεξουαλικότητα και ιταλική αισθητική. Στα αγγλικά. Το play θα το πατήσεις σίγουρα.

Έχουν βρει την εικόνα που πουλάει είτε τους βλέπεις στο εξώφυλλο του Vanity Fair της χώρας τους είτε στα βιντεοκλίπ του, παίζουν με την σεξουαλικότητά τους και τα όρια των έμφυτων ταυτοτήτων. Προωθούν την άρση των σεξιστικών στερεοτύπων όποτε εμφανίζεται ο Damiano David με κόκκινο κραγιόν, ψηλοτάκουνα και ζαρτιέρες και φιλάει τον κιθαρίστα.

https://twitter.com/hashtag/IWBYSvideo?src=hash&ref_src=twsrc%5Etfw

Το τραγούδι της Eurovision, “Zitti E Buoni” κατάφερε να σκαρφαλώσει ψηλά στο UK Singles Chart και είναι το πιο “στριμαρισμένο” τραγούδι του φετινού διαγωνισμού. Το νέο τους τραγούδι απέκτησε και #.

https://twitter.com/hashtag/IWBYSvideo?src=hash&ref_src=twsrc%5Etfw

Δεν ξεχάστηκαν τελικά τόσο εύκολα τα πιτσιρίκια από τη Ρώμη. Στο Spotify είναι πιο δημοφιλείς από τους Foo Fighters πλέον.

Η ανδρόγυνη αισθητική τους, οι υπαινιγμοί αμφιφυλοφιλίας ίσως είναι κάτι παραπάνω από το κλισέ marketing περιτύλιγμα. Οι νέοι σήμερα πειραματίζονται. Δεν υιοθετούν τις binary ταυτότητες. Βαριούνται. Είναι τιμητές της αυτοδιάθεσης και της αυτοέκφρασης.

Μπορεί χωρίς το μουσικό ριάλιτι να είχαν αποτύχει, να έπαιζαν μουσική στα σοκάκια της Ρώμης ακόμη και να μην τους έντυνε ο Etro. Το ανδρόγυνο το έχει κάνει καλύτερα από του Gen-Z της Ιταλίας, ο Ziggy Stardust, δεν είναι κάτι καινούργιο. Αλλά τότε δεν υπήρχε Instagram και Spotify να υιοθετείς τάσεις χωρίς να καταλάβεις τι πρεσβεύεις. Τώρα με ένα ποστάρισμα όλα είναι πιο εύκολα.

https://twitter.com/hashtag/IWBYSvideo?src=hash&ref_src=twsrc%5Etfw

Η αισθητική του ροκά που ντύνεται από sex shop και βάφει τα νύχια του είναι πουληστερή. Τι να κάνουμε τώρα; Είναι το καλοκαίρι των Ιταλών φέτος.