Δυο χρόνια είχε να κάνει πασαρέλα ο σχεδιαστής επιτομή του street style της Νέας Υόρκης. Κι αυτό βγήκε. Μάλλον τον πλάκωσε το πάπλωμα κατά τη διάρκεια των lockdowns κι αποφάσισε να το κάνει statement piece της κολεξιόν για τον επόμενο χειμώνα.
Και με αυτή τη συλλογή σφραγίζει την συμφωνία του με τον κολοσσό πολυκατάστημα Bergdorf Goodman ως αποκλειστικό σημείο πώλησης της συλλογής τους. Όλοι ξέρουμε ότι η αποκλειστικότητα είναι το νέο μαύρο.
Μετά το λανσάρισμα του pop up καταστήματος του Heaven (ως συνέχεια της ομώνυμης κολεξιόν streetwear) ο διάσημος σχεδιαστής συνεχίζει να κουβαλά την rave παράδοση στα ρούχα του (ή κλινοσκεπάσματα, όπως το πάρει κανείς).
Τα ρούχα του θα είναι πιο οικονομικά γιατί μετά την πανδημία ο κόσμος δεν ζει στιγμές πασοκίλας με φλεξάρισματα ρούχων και αξεσουάρ, μαζεύτηκε. Στο σόου του η είσοδος επιτρεπόταν μόνο με πιστοποιητικό εμβολιασμού.
Η συλλογή του αφιερωμένη στην Gen Z γενιά μιας και τα ρούχα του δεν κάνουν διαχωρισμούς σε φύλα και από ότι φαίνεται στις φωτογραφίες αγκαλιάζουν όλα τα σώματα. Είναι χουχουλιάρικα σε σημείο που αν τα φοράς στο γραφείο παίρνεις κι ένα υπνάκο με το κουβερλί/ παλτό.
Υπερβολικές σιλουέτες παιδιά. Κουκούλες παντού για να τηρούνται και οι κανόνες αποστασιοποίησης. Θα κυκλοφορούμε λες και πάμε για σκι στο μέλλον. Τεράστια λογότυπα, ίσως κιτς αλλά οι τράπερζ ήδη έχουν κάνει παραγγελίες (εσένα λέω Snik) και πολύ neon χρώμα. Σαν να πηγαίναμε για πάρτι σε ιγκλού.
Τι είπε ο σχεδιαστής; “Στο ταξίδι της επιστροφής να κάνουμε ό,τι αγαπάμε περισσότερο, μετά από αμέτρητες απώλειες, μοναξιά, φόβο, άγχος και αβεβαιότητα, μου θυμίζει γιατί η δημιουργικότητα είναι τόσο ζωτική στην ύπαρξη μας”.