Ο Adam δεν κέρδισε μια θέση στο GNTM, αλλά βρήκε τη θέση του στη νέα καμπάνια του Givenchy

Ήταν δίκαιο και έγινε πράξη.

Ο Adam δεν κέρδισε μια θέση στο GNTM, αλλά βρήκε τη θέση του στη νέα καμπάνια του Givenchy

Ήταν δίκαιο και έγινε πράξη.


Οι οντισιόν του GNTM που ακόμα νοσταλγούμε, έφεραν στις ζωές και τα feed μας κάποιες φιγούρες που αρχικά δεν ξέρουμε γιατί δεν γνωρίζαμε ήδη και έπειτα τρελαθήκαμε με το πόσο model materials που λέει και η Βίκυ Καγιά, είναι. Μια από αυτές τις μοντελοφιγούρες είναι και ο Adam, ο οποίος μπορεί να μην πέρασε ποτέ στο διαγωνιστικό κομμάτι του show, γιατί είναι ήδη έτοιμος και  overqualified, αλλά βρήκε τη θέση του στη νέα καμπάνια του οίκου Givenchy για το άρωμα “Irresistible”. Μάλλον οι κριτές είχαν δίκιο. Ήταν απλά θέμα χρόνου να κάνει τα διεθνή του βήματα στο modeling.

Ο non binary/genderqueer Adam, ή αλλιώς terpsichorree, έστειλε στο βίντεο-απάντησή του στο κάλεσμα του οίκου που ζητούσε από άτομα να παρουσιάσουν τη μοναδικότητά τους μέσα από χορευτικά βίντεο. “Υπάρχει μόνο ένας κανόνας”, ανέφερε το σχετικό κάλεσμα. “Θα πρέπει να αφεθείτε. Μέσα από το βίντεο είστε ελεύθεροι να κερδίσετε την πρόκληση και να συμμετάσχετε. Θα ακολουθήσετε τα βήματα του “πληρώματος” του Givenchy Parfums “Irresistible”: Fran Summers, Léa Elui, Larsen Thompson και Ambroise Mendy. Στη συνέχεια, οι νικητές θα γίνουν οι πρεσβευτές της επόμενης ψηφιακής καμπάνιας IRRESISTIBLE GIVENCHY”.

Κάπως έτσι, ο Adam, μαζί με τη Maya και τη Sarah φαίνεται να έπεισαν τον οίκο πως όχι μόνο είναι μοναδικοί, αλλά είναι και τα ιδανικά πρόσωπα για την καμπάνια.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Adam Khalil (@terpsichorree)

Κάπου εδώ να πούμε συγχαρητήρια και πως είμαστε πολύ περήφανοι. Ας πούμε και ένα “GNTM αγάπη μου, έλα πάρε με από εδώ”.

  • ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕ ΜΑΣ ΣΤΟ ΦΟΥ.ΜΠΟΥ
Διάβασε ακόμα