Ο Brandon Wong επιτρέπει στους followers του στην εφαρμογή social media  NewNew να ψηφίσουν για το πως θα ζει στην καθημερινότητά του. Τι εννοούμε; Όταν ο συγγραφέας Brandon Wong πρόσφατα δεν μπορούσε να αποφασίσει τι take away να παραγγείλει ένα βράδυ, ζήτησε από τους followers του στην εφαρμογή κοινωνικών μέσων NewNew να επιλέξουν γι ‘αυτόν.

Όσοι ήθελαν να εμπλακούν στο δίλημμα του βραδινού του 24χρονου πλήρωσαν 5 δολάρια για να ψηφίσουν σε μια δημοσκόπηση, και η ετυμηγορία της πλειοψηφίας ήταν ότι έπρεπε να παραγγείλει κορεάτικο φαγητό, οπότε αυτό πήρε. Έχει επίσης χρησιμοποιήσει δημοσκοπήσεις του NewNew για να αποφασίσει ποια ρούχα πρέπει να φορέσει  και πολλά άλλα προσωπικά πράγματα σύμφωνα με το BBC.

Το NewNew είναι το πνευματικό τέκνο της επιχειρηματία Courtne Smith με έδρα το Λος Άντζελες. Απευθύνεται σε αυτούς που αποκαλεί “δημιουργούς περιεχομένου” – συγγραφείς, ζωγράφους, μουσικούς, σχεδιαστές μόδας, bloggers, την Χριστίνα Μπόμπα κλπ. Έχει σχεδιαστεί ως ένας τρόπος για να συνδεθούν οι χρήστες  πολύ πιο στενά με followers τους από ό, τι σε άλλες πλατφόρμες κοινωνικών μέσων και, το σημαντικότερο, να αξιοποιήσουν αυτή τη σύνδεση.

https://twitter.com/Courtnebianca?ref_src=twsrc%5Etfw

Ο κ. Wong, που γράφει μυθιστορήματα στον ιστότοπο και την εφαρμογή Wattpad, χρησιμοποίησε επίσης ψήφους του NewNew για να αποφασίσει για το είδος που θα γράψει για το επόμενο μυθιστόρημα, καθώς και ονόματα χαρακτήρων και εξελίξεις στην πλοκή. Ο δημιουργός θέτει την ερώτηση και την επιλογή δύο απαντήσεων. Οι οπαδοί τους μπορούν να ψηφίσουν και μπορούν να πληρώσουν για να το κάνουν όσες φορές θέλουν. Δεν παίρνουν πίσω τα λεφτά τους, ανεξάρτητα από το προς τα πού πάει το αποτέλεσμα.

Ενώ άλλες εφαρμογές όπως το Wishbone ζητούν από το κοινό να ψηφίσει για πράγματα, το NewNew λέει ότι αυτό που προσφέρει – η ευκαιρία να πληρώσει για να ψηφίσει για πτυχές της επαγγελματικής και της προσωπικής ζωής ενός ατόμου – είναι μοναδικό. Η εφαρμογή βρίσκεται ακόμα στο στάδιο “beta” ή pre-full release και είναι “ένα ανθρώπινο χρηματιστήριο όπου αγοράζετε μετοχές στη ζωή πραγματικών ανθρώπων, προκειμένου να ελέγξετε τις αποφάσεις τους και να παρακολουθήσετε το αποτέλεσμα”.

https://t.co/VHx4cBZG0S

 Θα μπορούσε λοιπόν το NewNew να γίνει το επόμενο Instagram στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης; Θα αρχίσουν χιλιάδες ή και εκατομμύρια από εμάς να ψηφίζουμε για το τι θα φάει ο αγαπημένος μας μυθιστοριογράφος ή μουσικός για δείπνο; Όλα τα περιμένουμε πχια. 

Πηγή: BBC