Το Μάπετ Σόου αλλάζει και κάνει στροφή στην LGBT+ κοινότητα

Το πιο ''δημοφιλές ψυχαγωγικό πρόγραμμα στη Γη'' θέλει να αναδείξει μια νέα γενιά κουκλοπαικτών.

Το Μάπετ Σόου αλλάζει και κάνει στροφή στην LGBT+ κοινότητα

Το πιο ''δημοφιλές ψυχαγωγικό πρόγραμμα στη Γη'' θέλει να αναδείξει μια νέα γενιά κουκλοπαικτών.


Η Jim Henson Company, η εταιρεία που «ευθύνεται» για το έπος του Μάπετ Σόου, βαδίζει στη νέα εποχή με τον καλύτερο τρόπο αφού αποφάσισε να πράξει το αυτονόητο: αναζητά τη νέα γενιά από LGBT+ μαριονετίστες σε ένα σεμινάριο τριών εβδομάδων για να συνεχίσει να διασκεδάζει μικρούς και μεγάλους με τους αγαπημένους μας χαρακτήρες.

Η εταιρεία με έδρα το Λος Άντζελες, προσκαλεί σύμφωνα με την ανακοίνωσή της στο Twitter, μέλη της κοινότητας LGBT+, γυναίκες κάθε κουλτούρας και ανθρώπους κάθε δέρματος, να συμμετάσχουν στο εργαστήριο που θα αναδείξει μια νέα γενιά κουκλοπαικτών.

Να υπενθυμίσουμε ότι το Μάπετ Σόου, παρά την αρχική διστακτικότητα των αμερικανικών καναλιών, είχε τεράστια επιτυχία καθώς συμμετείχαν σε αυτό αστέρες όπως ο Έλτον Τζον, Στιβ Μάρτιν και Πίτερ Σέλερς. Μάλιστα, το περιοδικό Time, το χαρακτήρισε ως «το πιο δημοφιλές ψυχαγωγικό πρόγραμμα στη γη» διότι κυκλοφόρησε μεταγλωττισμένο σε διάφορες γλώσσες ανά τον κόσμο.

Στο 2021 πια, η ομάδα «καλεί κορυφαία ταλέντα και νέες δημιουργικές φωνές από διαφορετικές κοινότητες και προφίλ να εκπαιδευτούν στην τεχνική του Τζιμ Χένσον» και στο εργαστήρι θα διδάξουν «κορυφαίοι μαριονετίστες με στόχο να καλλιεργήσουν το πολυπολιτισμικό ταλέντο και τις διαφορετικές προοπτικές» που ενδέχεται να προκύψουν στο θέατρο της μαριονέτας.

 

  • ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕ ΜΑΣ ΣΤΟ ΦΟΥ.ΜΠΟΥ
Διάβασε ακόμα