Το εμβόλιο του κορωνοϊού, όπως όλοι θυμόμαστε, ξύπνησε ακραία ένστικτα σε απανταχού αρνητές και εραστές θεωριών συνωμοσίας. Κάπως έτσι, υπάρχουν ακόμα εκείνοι οι τύποι που αρνούνται πεισματικά να περάσουν το κατώφλι κάποιου εμβολιαστικού κέντρου, σε αντίθεση με πονηρούς ντελιβεράδες που αφήνουν πίτσα και τσιμπάνε ένα μπουκαλάκι στο φεύγα, σαν τιπ. Σε κάθε περίπτωση, επειδή στις ΗΠΑ όσοι διστάζουν να εμβολιαστούν είναι αρκετοί, διάφορες επιχειρήσεις αποφάσισαν να τους δώσουν το απαραίτητο κίνητρο και αυτό δεν είναι άλλο από εκπτώσεις και δωρεάν προϊόντα. Αρκεί πάντα ο καταναλωτής να δείξει την κάρτα που επιβεβαιώνει πως έχει εμβολιαστεί κατά της Covid-19. 

Η Krispy Kreme, η δημοφιλής αλυσίδα ντόνατ ανακοίνωσε πως θα προσφέρει δωρεάν το προϊόν της σε όποιον επιδεικνύει την κάρτα του εμβολιασμού του, θέλοντας να δείξει «γλυκιά υποστήριξη» σε όσους έσπευσαν να εμβολιαστούν, σύμφωνα με ένα tweet της.

via GIPHY

Διάφορες παμπ και μπυραρίες δίνουν κίνητρο μέσω της μπύρας, με το Shot and a Beer προσφέρει δωρεάν μπύρα στους 10.000 πρώτους που επιδείξουν την κάρτα τους, ενώ το Brooklyn Brewery θα προσφέρει ένα δωρεάν πακέτο για 4 ή έξι άτομα.

via GIPHY

Το Uber θα δίνει δωρεάν μετακινήσεις ή εκπτώσεις σε όλους μετακινούνται από και προς εμβολιαστικά κέντρα, ενώ άλλοι θα χαρούν cheesecake δωρεάν στο Junior’s Cheesecake στη Νέα Υόρκη ή 50% έκπτωση στο γεύμα τους στο Oak&Reel αν βρίσκονται στο Ντιτρόιτ.

via GIPHY

Για το τέλος, όμως, κρατήσαμε το καλύτερο: το The Mint Dispensary στο Φοίνιξ προσφέρει δωρεάν μαριχουάνα σε άτομα 21 ετών και άνω, ενώ και το Greeknhouse of Walled Lake στο Μίσιγκαν θα κάνει «δώρο» κάνναβη σε κάθε ενήλικο από 21 και άνω που απλώς θα κάνει τη χάρη στον εαυτό του και θα δείξει την κάρτα εμβολιασμού του.

via GIPHY

Όλα έχουν την τιμή τους, παιδιά. Χαλάλι το τσιπάκι.