Η Ναταλία Γερμανού ίσως χάνει τον Θοδωρή Κουτσογιαννόπουλο, η Φαίη Σκορδά μπορεί να αποχαιρετήσει τον Τάσο Τεργιάκη, η Κάλλια Καστάνη μάλλον θα φύγει από την εκπομπή της Σίσσυς Χρηστίδου και η ΚατΚεν λογικά θα αλυσοδέσει τον Γρηγόρη Γκουντάρα για να μην της φύγει.

https://twitter.com/hashtag/eleni?src=hash&ref_src=twsrc%5Etfw

Αυτά προκαλεί η επιστροφή της Ελένης Μενεγάκη στο Mega που δεν ξέρουμε αν έλειψε από το κοινό της, σίγουρα όμως έλειψε από την αυτοαναφορικότητα της ελληνικής μιντιακής πραγματικότητας. Που το χει ρίξει στην αναβίωση των παλιών καλών εποχών με Big Brother, Φάρμα και τον Χάρη Ρώμα στα ντουζένια του. Αν βάλουν την Ζέτα Μακρυπούλια να κάνει την αρχιτσαούσα ίσως ζούμε το σενάριο του Back to the Future. Τι άλλο μπορεί να επιστρέψει στην ελληνική τιβί;

https://twitter.com/hashtag/menegaki?src=hash&ref_src=twsrc%5Etfw

Τα κορίτσια του 3,2,1

Γιατί να μην γυρίσει ο παλιός καλός σεξισμός στην ελληνική τηλεόραση. Ημίγυμνα κορίτσια με κέφι και μπρίο που κάνουν παιχνιδάκια και τσιρίζουν χαρούμενα μεσημεριάτικα; Η συμβολή της σκηνοθετικής ματιάς του Στέφανου Σαρτίνι έμεινε αλησμόνητη σε όσους έβλεπαν ιταλικά σόου. Κορίτσια όπως η Άννα Μαρία Λογοθέτη που είχε όνειρο να παρουσιάζει δελτίο ειδήσεων, η Κωνσταντίνα Στεφανοπούλου και η Μαρίνα Λαμπροπούλου βρέθηκαν να χοροπηδούν σε μπάλες με ασφυκτικά στενά κολάν. Αυτές σίγουρα θα έκαναν πάνω από δέκα τοις εκατό.

Θυμάστε την Σία Λιαροπούλου;

Αν όχι καλύτερα, μιλάμε για κατινοκαυγάδες στην τιβί για να μαθαίνουμε τι θα πει κακή τηλεόραση. Τα “Μυστικά της Αγάπης”, “Το Ζευγάρι της Χρονιάς” και “Τελική Απόφαση” ήταν τα τηλεοπτικά ρεζιλίκια οικογενειών που βριζόντουσαν και χειρονομούσαν και η αγέρωχη (καθόλου σκηνοθετημένο φαντάζομαι) έλεγε ένα “Σας παρακαλώ” και ηρεμούσαν.

Ραντεβού στα Τυφλά a.k.a το Tinder του Π.Α.Σ.Ο.Κ

Πρόγονος του Bachelor. Όλα τα κλαρίνα της εποχής περίμεναν να πέσει ο τοίχος. Ρεκόρ τηλεθέασης και το τηλεπαιχνίδι που άλλαξε πολλούς παρουσιαστές αλλά όλοι θυμούνται την Βάσια- δεν χαλάνει ρε οι φιλίες για το κόμματα- Τριφύλλη. Ένας άνδρας ή μία γυναίκα στέκεται πίσω από έναν τοίχο και απευθύνει ερωτήσεις σε τρεις γυναίκες ή τρεις άνδρες αντίστοιχα. Στο τέλος της ανάκρισης, ο παίκτης καλείται να επιλέξει, χωρίς να γνωρίσει το παρουσιαστικό του, εκείνον ή εκείνη που τον “κέρδισε” από τις απαντήσεις που έδωσε. Οι δυο τους κερδίζουν χρηματικό έπαθλο, αλλά και ένα ταξίδι στο οποίο θα ταξιδέψουν από κοινού. Τι να απέγιναν άραγε τα ζευγάρια που κέρδισαν;

Ο Μίστερ Ζονγκ

Ίσως τώρα κριντζάρεις όποτε βλέπεις τον Ανδρεά Μικρούτσικο με τα νεοαποκτηθέντα δόντια του αλλά κάποτε ήταν ο βασιλιάς της τηλεθέασης, των πρωινάδικων, των τηλεπαιχνιδιών, των ριάλιτι, ήταν ο άνθρωπος που ήξερε τι θέλει ο μέσος τηλεθεατής και του το έδινε -χωρίς αναστολές. Ε, το Μεγάλο Παζάρι ήταν το άχαστο απογευματινό σόου που κέρδιζες πολλά δώρα αρκεί να μην άνοιγες την κουρτίνα με τον χοντρό (αυτό το λες και ρατσισμό και bullying και χοντροφοβία  και body shaming σήμερα). Όταν η κουρτίνα άνοιγε και από πίσω παραφυλούσε ο Μίστερ Ζονγκ, το χαμόγελο πάγωνε. Όχι επειδή ο ίδιος δεν ήταν αξιολάτρευτος, αλλά μόλις ο παίκτης είχε γευτεί την ήττα. Στο σημείο αυτό, αξίζει να ειπωθεί ότι ο Μπάμπης Τεκέλογλου που υποδυόταν τον χαρακτήρα υπήρξε μια χαρισματική τηλεοπτική περσόνα.

Η Εξαφάνιση του Τζον Αυλακιώτη

1985, Χρήστος Πάρλας, Νόρα Βαλσάμη, Κώστας Αρζόγλου, Σπύρος Μπιμπίλας μεταξύ άλλων, προπομπός των Άγριων Μελισσών (χωρίς τις δεύτερες και τρίτες σεζόν βέβαια που κούρασαν) . Αυτές ήταν σειρές. Η υπόθεση διαδραματίζεται στα 1939, λίγο πριν τον Β Παγκόσμιο Πόλεμο. Εν όψει του πολέμου οι μεγάλες δυνάμεις έχουν σημαντικά συμφέροντα στην Ελλάδα, γι΄αυτό Άγγλοι και Γερμανοί κατάσκοποι έχουν συγκεντρωθεί στην Αθήνα, ενώ βρισκόμαστε και σε εποχή μεγάλων διεθνών αναταραχών. Ο Τζων Αυλακιώτης, σημαντικό πρόσωπο της οικονομικής ζωής του τόπου, δίνει δεξίωση στο σπίτι του. Κάποια παράξενα συμβάντα της βραδιάς γεμίζουν υποψίες και φόβους την γυναίκα του Βαλεντίνη. Στη συνέχεια, διάφορα άλλα γεγονότα και η απόπειρα δολοφονίας του άνδρα της τονώνουν τους φόβους της και την αναγκάζουν να ψάξει μόνη της για απαντήσεις. Τα ίδια γεγονότα παίζουν σημαντικό ρόλο στη ζωή του Ανέστη, ενός ασήμαντου δημοσιογράφου. Βασισμένη σε βιβλίο του Γιάννη Μαρή. Ε αν είναι να βλέπουμε περιεχόμενο από τα παλιά ας το δώσουν στον Τσαφούλια να το κάνει σπλάτερ. Καλύτερα νούμερα από Μενεγάκη θα φέρει.

Ανατομία Ενός Εγκλήματος

Αυτές οι εξαφανίσεις και τα φονικά που βλέπουμε σήμερα στην Αγγελική Νικολούλη κάποτε ήταν σειράρα με αφηγητή (μπροστά από μια βιβλιοθήκη καλτ) τον Γρηγόρη Βαλτινό. προβλήθηκε από τον σταθμό του ΑΝΤ1 για τρεις συνεχόμενες σεζόν, 1992-1995. Είναι η πρώτη σειρά τέτοιου είδους που δημιούργησε ο Πάνος Κοκκινόπουλος για την ιδιωτική τηλεόραση. Η σειρά ολοκληρώθηκε σε 72 επεισόδια, αν και ο αρχικός της υπολογισμός ήταν μια σεζόν και 12 επεισόδια, όμως η σειρά κατάφερε να σημειώνει σε κάθε επεισόδιο υψηλά νούμερα τηλεθέασης, ακόμα και στις επαναλήψεις.Η τελευταία προβολή σε επανάληψη ξεκίνησε τον Απρίλιο του 2020 και τελείωσε τον Ιούλιο του ίδιου έτους. Προβαλλόταν καθημερινά στις 2 π.μ. Με κόκκινα μάτια πηγαίναμε δημοτικό. Καλύτερα crime stories από του Netflix. Απαιτούμε επιστροφή. Που υπογράφω;  

Τα γυαλιά του Νίκου Χατζηνικολάου

Ρετρό μόδα before it was cool. Χίψτερ παρουσιαστής ειδήσεων. Ας κάνει ένα rebranding να τα επαναφέρει. Μεγαλύτερη τηλεθέαση από το 10% των μεσημεριανάδικων θα κάνει.

Οι επικές τηλεφωνικές φάρσες Μουτσινά  και Αρναούτογλου

Όταν τα πρωινάδικα δεν είχαν σκληρό γκόσιπ, ο Γρηγόρης και ο Νίκος ήταν απερίγραπτα αστείοι. Ο Μουτσινάς δε, πριν κάνει επιτυχία, ήταν άκοπο διαμάντι. Κλαίγαμε από τα γέλια. Μεγαλύτερη τηλεθέαση από το τηλεμάρκετινγκ της Ελένης.

Καλλιστεία ΑΝΤ1

Τα λόγια είναι περιττά, ο προπομπός του Instagram θαρρώ. Όταν η Ελένη έκανε νούμερα.

Φρουτοπία

ΦΥΣΙΚΑ ΚΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΠΙΣΤΡΕΨΕΙ. Μιλάμε για τον Πίκο Απίκο. Ποια Ελένη; Υποθεσάρα από Ευγένιο Τριβιζά: Η ξαφνική εξαφάνιση του Μανώλη του μανάβη σπέρνει τον πανικό μεταξύ των μανάβηδων της χώρας, οι οποίοι τρέπονται σε μαζική φυγή, φοβούμενοι της ίδιας τύχης, ακολουθούμενοι από τους ανθρώπους. Το γεγονός σημαίνει την έναρξη μιας νέας εποχής για τα φρούτα και τα λαχανικά που παραμένουν στην Φρουτοπία, τα οποία κηρύσσουν την ανεξαρτησία τους, εκλέγουν τους δικούς τους εκπροσώπους σε διάφορα αξιώματα και αποφασίζουν την απαγόρευση εισόδου στην χώρα για όλους τους μανάβηδες, δίνοντας έτσι τέλος στην υποδούλωση. Οι μοναδικοί άνθρωποι στην Φρουτοπία είναι ο κύριος αστυνόμος και ο “δαιμόνιος δημοσιογράφος” Πίκος Απίκος, ο οποίος καλείται να ερευνήσει το μυστήριο της εξαφάνισης του Μανώλη του μανάβη, ως απεσταλμένος της εφημερίδας Τρέχα Γύρευε.