“Καλοκαιριασε, τα παλτά είναι καιρός να φεύγουνε”. Τάδε έφη, Γιώργος Κόρομι. Μοντέλο, αναγνωρίσιμος στο κοινό της Μυκόνου αφού έχει δουλέψει χρόνια στο νησί ως μπάρμαν, ιδιοκτήτης καφέ, και πλέον “επώνυμος” παίκτης Survivor (καλεσμένος σε λίγο καιρό σε τηλεοπτικές εκπομπές, πιθανότατα influencer και πανελίστας, έτσι πάει, μέχρι να βγει ο επομένος και να πάρει σειρά) και γνωστός στο πανελλήνιο ως Κόρο. Χρησιμοποιεί γηπεδικές φράσεις, γεμάτες τοξικό ανταγωνισμό και ίσως κόμπλεξ ανωτερότητας. 

Ο Κόρο, λοιπόν, σύμφωνα με έγκριτο τηλεοπτικό ρεπορτάζ, πληροφορήθηκε την αμοιβή του Τριαντάφυλλου στο παιχνίδι επιβίωσης και μάλλον ένιωσε ριγμένος στη συμφωνία. Φέρεται να ζήτησε παραπάνω χρήματα από την παραγωγή  και -εκτοτε-  τον βλέπουμε να τρολάρει, ενίοτε και να κάνει bullying, στον Τριαντάφυλλο.

Η συμπεριφορά του στο παιχνίδι έχει -δυστυχώς και ανεπίτρεπτα- αντίκτυπο στην πραγματική του ζωή. Οι γονείς του δέχονται απειλές μέσω των social. Κάτι που ξεπερνά τη λογική κάθε φυσιολογικού ανθρώπου. Τρομερό φάουλ.

https://twitter.com/hashtag/survivorGR?src=hash&ref_src=twsrc%5Etfw

Στο ριάλιτι ο Κόρο σχολιάζει από τα μαλλιά μέχρι τον τρόπο που αγωνίζεται ο συμπαίκτης του, του αρνήθηκε φαγητό και τον εξοστράκισε με τον έναν ή τον άλλο τρόπο από την κόκκινη ομάδα. Πίσω από τις κάμερες ίσως η συμπεριφορά του Τριαντάφυλλου προκάλεσε αυτές τις αντιδράσεις. Δεν ήμασταν παρόντες. Το θέμα όμως είναι το τι βλέπουν οι τηλεθεατές. Βλέπουν ένα παίκτη να παράγει θέαμα και να τους κάνει να γελάνε με τα καμώματά του κι έναν παίκτη να είναι με την οδοντογλυφίδα στο στόμα κι να μιλά απαξιωτικά. Δεν θα πούμε ποιος έχει δίκιο (κανένας αν μας ρωτάτε, παίκτρες ριάλιτι είναι, χελόου) αλλά τι εικόνα παράγουν αμφότεροι.

https://twitter.com/hashtag/survivorGR?src=hash&ref_src=twsrc%5Etfw

Αντικειμενικά, για να μπεις σε ένα ριάλιτι παιχνίδι που πλέον έχει γράψει μια μικρή ιστορία στην ελληνική τηλεόραση, ξέρεις πώς θα φερθείς. Βλέπουμε όλους τους παίκτες να πανηγυρίζουν κοιτώντας τις κάμερες για να απολαύσουν 15 δευτερόλεπτα ατομικού πλάνου, σε λίγο θα πετάνε φανέλες στο πλήθος τεχνικών και ντόπιων ψαράδων. Ξέρουν τι ίντριγκες πρέπει να πουλήσουν και ποια είναι η λέξη κλειδί για να συσπειρώσουν ένα κομμάτι του κοινού υπέρ τους. Μιλάνε δήθεν για ομάδες ενώ όλοι το έπαθλο θέλουν ή μια εβδομάδα παραμονής ακόμη (γιατί πληρώνονται αδρά) και όλο αυτό θα το εξαργυρώσουν κι έξω ενώ ο κόσμος τους έκανε φίρμες με τα tweets  και την τηλεθέαση.

https://twitter.com/hashtag/SurvivorGR?src=hash&ref_src=twsrc%5Etfw

Οι παίκτες είναι πλέον σαν ηθοποιοί. Σχεδόν επαγγελματίες. Κι όταν βγουν από το ριάλιτι όλα μέλι γάλα μεταξύ τους. Γιατί θα έχουν την καραμέλα «ήταν δύσκολες οι συνθήκες, βγαίνει ο κακός σου εαυτός και πεινάς». Αγάπη μου, μόνος σου πήγες για να εξαργυρώσεις εισιτήριο γρήγορης ανέλιξης στο πεθαμένο ελληνικό star system, μπας και γίνεις τσελέμπριτι για openings κλαμπ που διοργανώνει ο Σιανίδης.

https://twitter.com/hashtag/survivorGR?src=hash&ref_src=twsrc%5Etfw

Συμπέρασμα: πουλάει ματσίλα ναι, γιατί πιστεύει ότι αυτό έχει θετικό αντίκτυπο στο κοινό. Αυτό θελει ο κόσμος, θα σκέφτεται Δεν ξέρουμε ποιος πραγματικά είναι ο Κόρο, αυτό που βλέπουμε είναι ένας ρόλος. Οι θεατές όμως καλό θα ήταν να παρακολουθούν (εφόσον δεν βρίσκουν άλλες εναλλακτικές να περάσουν το βράδυ στην καραντίνα) το παιχνίδι αποστασιωποιημένα. Και να δουν το ριάλιτι ως ένα ακόμη προιόν που αυτοί καταναλώνουν και πλουτίζουν όλοι οι άλλοι. Τι ξέρουμε όλοι πλέον; Τίποτα δεν είναι δωρεάν το 2021.

Κι όταν κάτι σου προσφέρεται δωρεάν, τι μάθαμε: ότι το προϊόν είμαστε εμείς.