Είναι σαν το οικογενειακό παγωτό. Ξέρεις ότι δεν κάνει να το φας όλο, αλλά, σε πετυχαίνουν σε στιγμή αδυναμίας και λυγίζεις. Αυτή η μεξικάνικη σειρά, ντεμέκ αστυνομικό ήταν ότι χειρότερο μπορούσα να δω ένα σαββατοκύριακο. Ένεκα όμως της πανδημίας, δεν είχα πολλές επιλογές. Πόσο να κάνω τον Κιπκετέρ δηλαδή;
Είναι βγαλμένο από το υλικό των εφιαλτών τηλεκριτικών και κριτικών κινηματογράφου. Διάλογοι που το έσκασαν από το χρονοντούλαπο της Λάμψης και του Καλημέρα Ζωή, υποκριτικές ικανότητες πρωταγωνιστών σχεδόν συγκρίσιμες με το lip sync του Jason Derulo στην τούρκικη τηλενοβέλα του ΣΚΑΪ (οι παλιότεροι θα θυμάστε τους θρύλους Milli Vanilli). Ήξερα από το πρώτο επεισόδιο ότι βλέπω κάτι πολύ κακό, όπως ξέρεις ότι το ποτό σου είναι μπόμπα σε μπαρ της κακιάς ώρας, καλοκαίρι σε επαρχιακή κωμόπολη, αλλά το πίνεις γιατί η αξιοπρέπεια σου σε εγκαταλείπει ώρες ώρες.
Ήμουν όπως οι γριούλες σε κυριακάτικη λειτουργία, μαγεμένη από τα δρώμενα. Κολλημένη σε λίμπο στον καναπέ μπροστά από το ανοσιουργήμα που σκαρφάλωσε στην κορυφή του ελληνικού Netflix. Δεν ένιωθα μόνη μου τουλάχιστον σε αυτή την ηθική κατρακύλα και την απουσία αισθητικής στη ζωή μου.
Η υπόθεση είναι τόσο απλή όσο οι συνταγές με τα τρία υλικά του Άκη: ένας αρχινονός στο Μεξικό έχει ένα καζίνο/ μπουρδέλο και μια φαμίλια. Ο πρωτότοκος γιος περπατάει σαν να έχει σύγκαμα, κάποιος σκότωσε τον παιδικό του έρωτα που κουβαλούσε το παιδί του. Ο ομοφυλόφιλος αδελφός του ήταν ερωτευμένος με τον αδελφό της σχωρεμένης της Σάρας που τελικά μπήκε φυλακή για το φόνο. Η αδελφούλα τους μεγάλωσε και ερωτεύεται τον εκδικητή της φαμίλιας, που αποφυλακίστηκε και ζητά εκδίκηση. Η μητέρα τους προσεύχεται κι αρνείται να δεχτεί ότι ο άντρας της την κερατώνει με όποιο θηλυκό. Ο εκδικητής γυρίσει στο πατρικό και κάνει το χάκερ.
Quién Mató a Sara;
H μεξικάνικη σειρά αφηγείται την ιστορία της Σάρα, ενός κοριτσιού που σκοτώθηκε ενώ έκανε αλεξίπτωτο. Ο θάνατός της αρχικά θεωρείται ατύχημα, αποτέλεσμα αμέλειας, αλλά δεν αργεί μια υποψία δολοφονίας να παρεισφρήσει στην υπόθεση.
Η σειρά διαδραματίζεται σε δύο χρόνους: το 2001 και καταλήγει στο θάνατο της Σάρα και το άλλο 18 χρόνια αργότερα, όταν ο αδελφός της Σάρα, ο Άλεξ, προσπαθεί να αποκαλύψει την πραγματική φύση της φαινομενικής δολοφονίας της. Οι κύριοι ύποπτοι για τη δολοφονία της Σάρα είναι αρκετά μέλη της πλούσιας και ισχυρής οικογένειας Λαζκάνο, με αιχμή του δόρατος τον αδίστακτο Ντον Σέζαρ που διευθύνει ένα καζίνο χρησιμοποιώντας το ως βιτρίνα για τις βρωμοδουλειές του με παράνομη διακίνηση και εμπορία γυναικών .
Κάνω σπόιλερ (διαβάζεις με δική σου ευθύνη)
Πριν από το θάνατό της το 2001, η Sara έβγαινε με ένα από τα παιδιά της οικογένειας Lazcano, το Rodolfo, και αποκαλύφθηκε ότι λίγο πριν το θάνατό της έμεινε έγκυος αλλά όχι με το μωρό του Rodolfo – με το μωρό του Don Cesar.
Fast forward στο τελευταίο επεισόδιο της πρώτης σεζόν, ο αδελφός της Σάρα, ο Άλεξ, κάνει μια σημαντική ανακάλυψη καθώς καταφέρνει να βρει ένα μυστικό ημερολόγιο που η Σάρα κρατούσε κρυμμένο στον τοίχο του δωματίου της, ένα ημερολόγιο γεμάτο σκοτεινές εικόνες και σκέψεις αυτοκτονίας. Ωστόσο, υπάρχει ένα ακόμα μεγαλύτερο μυστικό κρυμμένο στο ημερολόγιο, καθώς ένα σχέδιο της αυλής της Σάρα δείχνει ότι υπάρχει κάτι κρυμμένο εκεί, προτρέποντας τον Άλεξ να ξεθάψει το γκαζόν όπου βρίσκει ένα σκελετό. Άρα, ένα πτώμα.
Όπως δείχνουν τα τρέιλερ της σεζόν 2, η Σάρα πέρασε χρόνο σε ένα ίδρυμα ψυχικής υγείας στο παρελθόν και ότι δεν ήταν στα καλά της πριν από τις σχέσεις της με την οικογένεια Lazcano και τα γεγονότα που οδήγησαν στο θάνατό της.
Τα συν του πρώτου επεισοδίου: Όμορφοι και καλογυμνασμένοι βρίσκονται με τα μαγιό τους σε μια βάρκα στη μέση μιας λίμνης. Βιντεοσκοπούν τα πάντα, πίνουν και περνούν καλά. Παίζει το “Living La Vida Loca”. Κολλάς.
Ιστορία εκδίκησης και θρίλερ 2 σε 1
Δεκαοκτώ χρόνια αργότερα, βλέπουμε τον Άλεξ (Manolo Cardona) στη φυλακή. Με κάποιο τρόπο πήρε το φταίξιμο για το θάνατο της Σάρα. Βλέπουμε σε αναδρομή στο παρελθόν ότι ο ισχυρός πατριάρχης της οικογένειας, César Lazcano (Ginés García Millán) με κάποιο τρόπο πείθει τον Άλεξ να πάρει το φταίξιμο, και να προστατεύσει το όνομα της οικογένειας Lazcano.
Κάτι δεν πάει καλά με τα σεναριακά κενά
Πρώτον: Ο Άλεξ έχει φύλακά άγγελο στην αποστολή εκδίκησης του έναν συγκρατούμενο που του δίνει ένα κλειδί θυρίδας ασφαλείας (καλησπέρα Τέτα), το οποίο καταλήγει να είναι γεμάτο μετρητά. Τον βλέπουμε να αγοράζει ένα αυτοκίνητο και ένα σωρό εξοπλισμό για τίμο χακάρισμα. Ξαφνικά, ένας τύπος γύρω στα 30 που είναι στη φυλακή από το 2003 ξέρει το δρόμο του γύρω από τη σύγχρονη τεχνολογία τόσο κάλα για να καταγράψει ένα μήνυμα βίντεο, να χακάρει το σύστημά ασφαλείας του καζίνο και να το μεταδώσει την ημέρα των εγκαινίων. Αναρωτιέμαι τι είδους εκπαίδευση/ μεταπτυχιακό σε προγραμματισμό και coding παρέχεται σε αυτές τις μεξικάνικες φυλακές;
Δεύτερον: Βλέπουμε ότι το σπίτι που μεγάλωσε αυτός και η Σάρα είναι ακόμα στο όνομα της οικογένειάς του, παρά τους θανάτους της Σάρα και, όχι πολύ μετά, της μητέρας τους. Σίγουρα, είναι κατάφυτο κι αφρόντιστο στο εξωτερικό και έχει ιστούς αράχνης στο εσωτερικό, αλλά πώς είναι δυνατόν, ειδικά αν η οικογένεια του Άλεξ δεν είχε έναν τόνο χρημάτων; Είναι επίσης ένα πολύ ωραίο, μοντέρνο σπίτι στην ακριβή Πόλη του Μεξικού. Ήταν πραγματικά φτωχοί, ο Σεζάρ τους αγόρασε αυτό το σπίτι, ή ήταν απλά της ανώτερης μεσαίας τάξης;
Σεξ: Μια αναδρομή του Ροντόλφο και της Σάρα να κάνουν σεξ. Η σύζυγος του Σοφία (Ana Lucía Domínguez) προσπαθεί να κάνει σεξ μαζί του στο παρόν, αλλά προφανέστατα δεν την ποθεί. Γενικά, άφθονο σεξ στη σειρά. Η Ελίζα, την οποία υποδύεται η Καρολίνα Μιράντα, φαίνεται ως το πιο ανόητο μέλος της οικογένειας Λαζκάνο και αυτό που είναι λιγότερο τρομαγμένο από τον πατέρα της. Κάνει πολύ σεξ με τον Άλεξ που θέλει να καταστρέψει την οικογένειά της. Και όλη η ιστορία τους είναι τραβηγμένη από τα μαλλιά.
Συμπέρασμα: απολαυστικό binge watching, χτυπιέσαι στο τέλος που δεν είναι διαθέσιμη η δεύτερη σειρά για να πας με κατακόκκινα μάτια στο γραφείο την επόμενη μέρα. Αλλά είναι τόσο κακή σειρά. Φυσικά, το ξαναβλέπεις. Άνετα.