Ο Πάυλος είναι ένας από τους παίκτες που πέρασαν την οντισιόν του MasterChef με τρία ναι μπαίνοντας απευθείας στο σπίτι του διαγωνισμού. Το θέμα με τον Παύλο είναι ότι πέρα από το ταλέντο του, στους δέκτες μας έφερε και ένα ακόμα coming out story της διπλανής πόρτας, από εκείνα που μας θυμίζουν τις ιστορίες των φίλων μας, τις μέρες που έκαναν τις δικές τους αποκαλύψεις. Ο Παύλος επίσης έβαλε στη «συνταγή» του προσωπικού του βιώματος το οποίο και κλήθηκε να περιγράψει μπροστά στις κάμερες και την κατανόηση, την «ανάγνωση του κοινού» και των λόγων για τους οποίους το come out του δεν εκλήφθηκε και με τους καλύτερους όρους.

«Γύρω στα 17 έγινε η πρώτη κουβέντα με τους γονείς, δεν το πήραν και τόσο καλά. Η μητέρα μου μεγάλωσε σε χωριό που δεν είχαν τρεχούμενο νερό, οπότε καταλαβαίνω ότι δεν έχει ιδέα τι σημαίνει να είσαι γκέι στον 20ο αιώνα. Στα 20 τους έκανα μια πιο σοβαρή κουβέντα και πως έτσι είμαι και δεν θα αλλάξω. Εκεί ήταν λίγο πιο ψύχραιμοι» , δήλωσε ο παίκτης, βάζοντας στο τραπέζι την πλήρη κατανόηση κάθε άρνησης. Στις μεγάλες δηλώσεις (γιατί ως τέτοιες μεταφράζονται ακόμα και στις μέρες μας οι αποκαλύψεις σεξουαλικών προσανατολισμών και ταυτοτήτων), πρέπει να ξέρεις το κοινό σου. Όχι μόνο για να ξέρεις πώς θα σερβίρεις την πληροφορία, αλλά για να ξέρεις και τι να περιμένεις, σώζοντας χρόνο από την απογοήτευση.

Ο Παύλος φαίνεται πως δεν άρεσε σε πολλούς. Η ιδέα ενός γκέι άντρα που επιτέλους βγαίνει ανοιχτά και διαγωνίζεται με τη διαφορετικότητά του περήφανα «φορεμένη» επικοινωνιακά, κάνει βολεμένα μυαλά να ξεβολεύονται με τρόπο που δε δικαιολογείται. Κάπως έτσι, έγινε ολόκληρη επιδρομή βαρβάρων στα σχόλια κάτω από τις αναρτήσεις του στο Instagram, σε σημείο που αναγκάστηκε να κλείσει το προφίλ του. Η είδηση έγινε γνωστή από την εκπομπή Ευτυχείτε, στην οποία, παρά την προσπάθεια για σωστή αντιμετώπιση της διαφορετικότητας, ακούστηκαν θέσεις, που ίσως και να είχαμε προλάβει να δούμε διατυπωμένες στα σχόλια κάτω από τις φωτογραφίες του Παύλου. Πρώτη ερώτηση, με μια φωτογραφία του να φοράει γυναικεία ρούχα και ροζ περούκα ήταν αν τραβήχτηκε τις απόκριες. Δεύτερη πληροφορία (κανείς δεν υποτιμά την αξία της) ήταν ότι η εν λόγω φωτογραφία είναι από ένα stand-up comedy, στο Βερολίνο, με στόχο να δικαιολογήσει τις ενδυματολογικές επιλογές. Το τιπ; «Οι άνθρωποι πολλές φορές ξέρουν τη μισή αλήθεια», πριν σπεύσουν να κάνουν χυδαίο bullying, πριν γεμίσουν με όλο τους το μίσος λέξεις και τις προσφέρουν με την ευκολία ενός κλικ σε έναν άγνωστο που κάνει τι; Κάνει ό,τι του αρέσει χωρίς να προσβάλει κανέναν. Εκτός αν το να φοράς ροζ περούκα είναι κάποιου είδους προσβολή που πολλοί από εμάς δεν αντιλαμβανόμαστε καν ως τέτοια. Άλλο σχόλιο: τα φαινόμενα απατούν. Σπεύδει η παρουσιάστρια να μοιραστεί την προσωπική της εμπειρία, με άτομα στα social που μοιράζονται φωτογραφίες «μάτσο» και «με αυτοκίνητα» και «από πίσω…», ναι τελίτσες. Κι όποιος κατάλαβε κατάλαβε.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Άτομα συνεχίζουν να λοιδορούνται στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, για μια περούκα, για μια φωτογραφία, για ένα τίποτα και η τηλεόραση δεν έχει βρει ακόμα τους τρόπους να εξηγήσει γιατί το καταδικάζει. Ίσως να μην καταλαβαίνει καν.