Μπορεί να μην έχουν την αίγλη της MΙ6 και το όνομά τους να μην ξεκινά από ‘Τζ’ και να τελειώνει σε ‘οντ’, όμως οι πράκτορες με την κωδικοί ονομασία «Ομάδα διασφάλισης ποιότητας» έχουν μια εξίσου σημαντική αποστολή: να κάνουν το ταξίδι σου στον μαγικό κόσμο της Αθήνας πιο ευχάριστο.

Σύμφωνα με τον Ελεύθερο Τύπο, οι μυστικοί επιβάτες θα ξεκινήσουν τις αποστολές τους το πρώτο τρίμηνο του 2021. Ποια θα είναι η δουλειά τους; Να καταγράφουν τα προβλήματα και τα παράπονα των επιβατών τόσο στα οδικά μέσα μεταφοράς όσο και στα μέσα σταθερής τροχιάς στην πρωτεύουσα.

Οι undercover agents δεν θα ανήκουν στον ΟΑΣΑ αλλά σε εξωτερική εταιρεία και στόχος τους είναι η διασφάλιση της ποιότητας στις μετακινήσεις όλων των επιβατών, ακόμα των τσαμπατζήδων που χώνονται πίσω από αυτόν που αγόρασε εισιτήριο.

via GIPHY

Η πολύ καλά εκπαιδευμένη ομάδα θα πραγματοποιεί δοκιμαστικές κλήσεις στον πενταψήφιο αριθμό του ΟΑΣΑ ώστε να δουν την ανταπόκριση των εργαζομένων στα αιτήματα των πολιτών. Το ίδιο ρεπορτάζ υποστηρίζει πως ο ΟΑΣΑ θα αυξήσει την καθημερινή του επικοινωνία με το επιβατικό κοινό σε μια προσπάθεια να συσφίξει τις σχέσεις του με τους πολίτες.

Σε καμία περίπτωση οι πράκτορες δεν θα έχουν το ρόλο του ελεγκτή. Επίσης, απαγορεύεται να μιλούν με άλλους επιβάτες. Με λίγα λόγια μην δοκιμάστε να παίξετε μαζί τους παιχνίδι «ποιος θα γελάσει πρώτος» γιατί θα χάσετε. Η επιτήρηση θα γίνεται σε ετήσια βάση και θα αφορά μεταξύ άλλων τη διαθεσιμότητα των μέσων, τα ωράρια, τη συχνότητα των δρομολογίων, την προσβασιμότητα των μέσων για τα ΑμεΑ και την διαθεσιμότητα εισιτηρίων.