Μακριά από την ιλουστρασιόν εικόνα ενός επώνυμου, η οποία είχε κυριαρχήσει στα έντυπα για δεκαετίες και πριν λίγες μέρες εντοπίστηκε μαζικά στο εμιράτου του κιτς, το Ντουμπάι, μακριά από τον σνομπισμό, την αυστηρότητα ενός κριτή σε ένα κόνσπεπτ εκπομπής που για αν αναδειχθείς πρέπει να έχεις αυτά τα χαρακτηριστικά, ο Άγγελος Μπράτης απέδειξε ότι όσο βρίσκεσαι κοντά στον κανονική, αυθεντική εκδοχή του εαυτού σου μόνο να κερδίσεις έχεις. Και είναι τόσο ζοφερή η κατάσταση με τα κυβερνητικά, ώστε οι δηλώσεις του να φτάνουν πλέον να λειτουργούν σαν βαλβίδα αποσυμπίεσης.

Ο σχεδιαστής, λοιπόν, ρωτήθηκε σχετικά με την ομοιότητα που εντοπίζουν πολλοί ότι έχει με τον νέο κυβερνητικό εκπρόσωπο της κυβέρνησης, τον Χρήστο Ταραντίλη. Τα memes άλλωστε με φωτογραφίες των δύο να τοποθετούνται η μία δίπλα στην άλλη κυριάρχησαν στο newsfeed, μαζί με τις ανησυχίες  για την πολύ συντηρητική (πες και ακροδεξιά, μέσα θα είσαι) κατεύθυνση ενός όχι τόσο ευέλικτου σχήματος καθώς μετρά 57 μέλη. Η απάντηση του ήταν αφοπλιστική, μακριά -και ευτυχώς- από κάθε κώδικα σοβαροφάνειας: «Μη του δίνετε τόσο credit ότι είναι τόσο όμορφος σαν εμένα και σέξι και γοητευτικός και έξυπνος».

Και φυσικά δεν έμεινε εκεί. Σχολίασε τα μούσια και δεν δίστασε να προβλέψει αν ο νέος εκπρόσωπος θα πετύχει στα καθήκοντά του.

«Δεν νομίζω ότι μου μοιάζει. Μη του δίνετε τόσο credit ότι είναι τόσο όμορφος σαν εμένα και σέξι και γοητευτικός και έξυπνος. Δεν μοιάζουμε καθόλου. Από που μοιάζουμε; Επειδή έχει μούσια; Η μισή Ελλάδα μούσια έχει. Να τον πάρετε τηλέφωνο να τον ρωτήσετε αν νοιώθει κι αυτός ΜΠΡΑΤΗΣ -boy. Αν πει ναι σημαίνει ότι είναι πολύ σωστός κυβερνητικός εκπρόσωπος αν πει όχι πρέπει να τον αλλάξουν», ήταν ολόκληρη η δήλωσή του στο site parapolitika.gr

Το μόνο σίγουρο είναι ότι αν το νέο κυβερνητικό σχήμα είχε περισσότερα Μπράτης-Boys θα διέθετε μεγαλύτερη ενσυναίσθηση, καλλιέργεια και θα απεχθανόταν την καταστολή και τη συντήρηση. Α ναι, και θα ήταν και πιο καλόγουστο, ειδικά σε μια κυβέρνηση που το επίθετο «υπέρκομψος» είναι δείκτης πολιτικής αξιοπιστίας και ακεραιότητας.