Βρε την Apple TV+. Θέλαμε ένα ακόμη μισάωρο από αυτή την ταινία. Γιατί έτσι πως κλείνει νιώθεις ότι κάτι λείπει. Δεν είναι μια ταινία που δεν βασίζεται σε στερεότυπα. Ωστόσο με αυτό το σκηνικό, της Νέας Υόρκης δηλαδή, δεν μπορείς να της αντισταθείς. Η Ρασίντα Τζόουνς υποδύεται την Λόρα, μια γυναίκα παντρεμένη με παιδιά. Πιστεύει ότι ο σύζυγός της Ντιν έχει χάσει το ενδιαφέρον του για εκείνη, επειδή αισθάνεται βαρετή, και αρχίζει να πείθεται ότι έχει δημιουργήσει δεσμό με την καλλίπυγο βοηθό του, τη Φιόνα. Δεν μπορεί να γράψει και το βιβλίο της (παρόλο που έχει το γραφείο που ονειρεύεται κάθε γραφιάς που αγόρασε μια γραφομηχανή σε γιουσουρούμ) και δεν αισθάνεται πλέον σίγουρη για τον εαυτό της. Ο σύζυγός της φυσικά δουλεύει ασταμάτητα και δεν περνάει χρόνο μαζί της και εκείνη νιώθει ότι ο γάμος της δοκιμάζεται. Πάρα πολλές υποχρεώσεις, άπειροι ρόλοι, μια μόνο γυναίκα. Κάπως ταυτίζεσαι.
Στο σημείο αυτό εισβάλλει ο ακαταμάχητος Μπιλ Μάρεϊ στον ρόλο του larger than life γόη πατέρας της που αρνείται να πάρει σοβαρά τον εαυτό του και τη ζωή. Δημιουργεί συνεχώς περιπέτειες. Κι είναι συναρπαστικός. Μαζί πηγαίνουν σε εστιατόρια-θεσμούς της Νέας Υόρκης για να μιλήσουν για τη ζωή. Με την ασφάλεια που τους δίνει το προνόμιο της μεγαλοαστικής τους ζωής. Χωρίς την πρόθεση να κάνω spoilers μπορώ απλά να μιλήσω για εκείνη τη σκηνή που οι αστυνομικοί σταματούν Λόρα και Φίλιξ ενώ παρακολουθούν τον Ντιν σε ένα βίνταζ αυτοκίνητο στο Μανχάταν και παραβιάζουν τον κόκκινο σηματοδότη. Απόλαυση.
Δεν είναι εύκολο να είσαι η Σοφία Κόπολα, να είσαι σκηνοθέτης και ο πατέρας σου να έχει κάνει την τριλογία του “Νονού” και το “Αποκάλυψη, Τώρα!”. Οι ταινίες της μιλούν πάντα για την περιπλόκη σχέση της με την πραγματικότητα και τους διάσημους άντρες που της βάζουν όρια. Σε αυτή την ταινία ίσως παραδέχεται ότι η θέση της είναι στη σκιά ενός άντρα που έγραψε κινηματογραφική ιστορία. Είναι αυτοβιογραφική, εξομολογητική και εκθέτει τον εαυτό της σε μεγάλο κοινό αυτή η παραδοχή. Αλλά είναι ο μόνος τρόπος να παρακολουθήσεις αυτό το φιλμ. Είναι ειλικρινέστατο και μιλάει σε όλες τις γυναίκες που αισθάνονται ασφυκτικά κάτω από τα φτερά του πατέρα τους. Είμαστε όλοι γεμάτοι ελαττώματα και αναπόφευκτα κάνουμε λάθη. Αυτός είναι ο ρόλος μας στη ζωή. Μπας και μάθουμε στο τέλος του ταξιδιού τον σκοπό μας.
Ο Μπιλ Μάρεϊ είναι σαν Φελινικός χαρακτήρας σε αυτή την ταινία. Υπάρχουν πολλές στιγμές που θα αγαπήσεις σε αυτά τα 90κάτι λεπτά. Δεν είναι όλοι οι γάμοι γεμάτοι κρυμμένα μυστικά και δράματα. Η Νέα Υόρκη είναι τέλεια και σκέφτεσαι να την επισκεφθείς μόλις κάνεις το εμβόλιο. Πόσο ωραία ήταν όταν έπινες ένα ποτό σε ένα μπαρ.
Είναι μια ελαφριά κωμωδία που μιλάει για βαριά θέματα. Απιστίες, διαλυμένους γάμους, γεράματα, την ανασφάλεια των γυναικών να είναι καλές μητέρες, σύζυγοι και ερωμένες. Είναι μια αστεία περιπέτεια που θα σου θυμίσει Γούντι Άλεν. Είναι η ταινία για όλες τις γυναίκες που γύρω στα 40 αρχίζουν να αποχαιρετούν τον διασκεδαστικό, ανέμελο εαυτό της νιότης τους. Είναι μια κομεντί για τους συναισθηματικά ανώριμους άνδρες που αναγκάζουν τις κόρες τους να νιώθουν μια ζωή ενοχές. Είναι μια ταινία χωρίς εντάσεις. Τι σου μένει από την ταινία; Η αίσθηση ότι στο τέλος όλα θα πάνε καλά και θα πιείς το αγαπημένο σου ποτό στο Bemelmans Bar. Κι αυτό είναι αρκετό.