Οι μαθητές απαιτούν να μη στερούνται τα αυτονόητα και ζητούν την άμεση απόλυση της Νίκης Κεραμέως

Με ψήφισμα που ξεπερνά ήδη τις 11.000 ψήφους.

Οι μαθητές απαιτούν να μη στερούνται τα αυτονόητα και ζητούν την άμεση απόλυση της Νίκης Κεραμέως

Με ψήφισμα που ξεπερνά ήδη τις 11.000 ψήφους.


Μαθητές μαζεύουν υπογραφές με στόχο την «απόλυση» της υπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων, Νίκης Κεραμέως. Συγκεκριμένα, ως τώρα οι υπογραφές ξεπερνούν τις 11.000 σε ψήφισμα που αναρτήθηκε στο avaaz για «την άμεση απόλυση» της υπουργού, που πρόσφατα προχώρησε στην παρουσίαση σχεδίου για μεγάλες αλλαγές τόσο στο θέμα της Πανεπιστημιακής Αστυνομίας, όσο και στο ζήτημα της εισαγωγής μαθητών στα Πανεπιστήμια.

Μέσω του συγκεκριμένου ψηφίσματος, οι μαθητές ασκούν σφοδρή κριτική στην υπουργό κατηγορώντας της για παραλείψεις στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση, ενώ δε διστάζουν να τις προσάψουν «αδιαφορία για τα προφανή προβλήματα της τηλεκπαίδευσης», κάνοντας παράλληλα λόγο για «ημίμετρα που πάρθηκαν στα σχολεία όσο λειτουργούσαν». Επιπλέον, καταγγέλεται και «άρνηση διαλόγου με τους μαθητές», μια γραμμή που ακολούθησε η Κεραμέως με κάθε τρόπο.

Το ψήφισμα

Μέσω του ψηφίσματος, οι μαθητές απαιτούν την άμεση απόλυση της υπουργού. Τα παιδιά ζητούν να μην τους στερούνται τα αυτονόητα, αναφέροντας πως «στους 18 μήνες ως υπουργός Παιδείας και Θρησκευμάτων έχει αποδειχθεί όχι μόνο ανίκανη, αλλά και απειλή για τους μαθητές. Απαιτούμε την άμεση απόλυση της κυρίας Κεραμέως».

Οι λόγοι:

1. Αδιαφορεί για τα προφανή προβλήματα της τηλεκπαιδευσης.

2. Ειναι υπεύθυνη για τα ημίμετρα που πάρθηκαν στα σχολεία όσο λειτουργούσαν.

3. Αρνείται να κάνει διάλογο με τους μαθητές.

4. Έλαβαν χώρα περιστατικά αστυνομικής βίας κατά ανήλικων μαθητών τους τελευταίους μήνες. Περίτρανο παράδειγμα το περιστατικό στο Υπουργείο Παιδείας 9 Οκτωβρίου

5. Γίνονται ανούσιοι αιφνιδιαστικοί πειραματισμοί με την αλλαγή της νομοθεσίας έξι μήνες πριν τις πανελλαδικές εξετάσεις.

6. Επαναφέρεται η οπισθοδρομική Τράπεζα Θεμάτων.

7. Χρονοτριβή της ανακοίνωσης της νέας ύλης.

"Απαιτούμε να μην έχουμε εμπόδια για την μόρφωση που όλοι δικαιούμαστε. Απαιτούμε να μην στερούνται από τους μαθητές τα αυτονόητα, απαιτούμε κάποιον που μπορεί να ανταπεξέλθει να ανταποκριθεί και να κατανοήσει το εκπαιδευτικό σύστημα και τις ανάγκες των μαθητών."

  • ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕ ΜΑΣ ΣΤΟ ΦΟΥ.ΜΠΟΥ
Διάβασε ακόμα