Μη φρικάρεις, αλλά ξέρουμε πού είναι το δέμα σου

Γύρω στα 1.000.000 δέματα ψάχνουν τον παραλήπτη τους.

Μη φρικάρεις, αλλά ξέρουμε πού είναι το δέμα σου

Γύρω στα 1.000.000 δέματα ψάχνουν τον παραλήπτη τους.


Δεν μας έφτανε το courier-gate ήρθε και το click away να μας αποτελειώσει.

Διαβάσαμε το ρεπορτάζ του Τίμου Φάκαλη και πάθαμε ένα σοκ α) με τα ένα εκατομμύριο δέματα που περιμένουν ακόμη να βρουν τον παραλήπτη τους και β) με την ημερομηνία ομαλοποίησης της κατάστασης, που είναι το 2021. Το Γενάρη στις 20 του μήνα. Για την υπερφόρτωση του δικτύου γνωρίζουμε ήδη, όπως και για την εκτόξευση των διαδικτυακών παραγγελιών που βρήκε απροετοίμαστους επιχειρηματίες και εταιρίες courier. Δεν ήλθε ποτέ ο εκσυχρονισμός του συστήματος αυτόματης διαλογής αλλά έσπευσαν οι οδηγοί ταξί ως πυροσβεστήρες να παραδίδουν δέκα, είκοσι δέματα

Μπας και γλιτώσουν τις καταγγελίες καταναλωτών που πολλαπλασιάζονται κάθε μέρα που περνά.

Ανακεφαλαίωση: ίσως μέχρι τις 20 Ιανουαρίου αποκατασταθεί το χάος με τις ταχυμεταφορές, αλλά όχι πλήρως. Μιας και τα καταστήματα πιθανότατα θα παραμείνουν κλειστά. Και η μόνη λύση του καταναλωτή είναι οι online παραγγελίες. Ίσως είναι μια καλή ώρα να κάνουν οι μεγάλες εταιρίες courier προσλήψεις προσωπικού. Γιατί και το click away δεν απέδωσε όσο πίστευε η κυβέρνηση.

Επίσης, δεν δικαιούται ακριβώς ο καταναλωτής 6€ αποζημίωση την ημέρα για κάθε ημέρα καθυστέρησης. Όπως εξήγησε στο ethnos.gr, ο Αντιπρόεδρος για τον τομέα ταχυδρομικών υπηρεσιών της Εθνικής Επιτροπής Τηλεπικοινωνιών & Ταχυδρομείων δημιουργείται δικαίωμα αποζημίωσης όχι για τον καταναλωτή αλλά για εκείνον που έχει τη σύμβαση με την εταιρία κούριερ δηλαδή για το e-shop.

Ο καταναλωτής αποκτά δικαίωμα αποζημίωσης μόνο αν το e-shop παραιτηθεί του δικαιώματος και το μεταβιβάσει σε αυτόν. Μετά την παρέλευση του πενταπλάσιου από το συμφωνημένο χρόνο δικαιούται την επιστροφή των ταχυδρομικών εξόδων (πλαφόν 100 ευρώ) και έξι ευρώ για κάθε μέρα καθυστέρησης από την συμφωνηθείσα μέρα παράδοσης.

  • ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕ ΜΑΣ ΣΤΟ ΦΟΥ.ΜΠΟΥ
Διάβασε ακόμα