Ωπ τι έχουμε εδώ: αποζημίωση 6 ευρώ για κάθε μέρα που καθυστερεί η παράδοση της παραγγελίας σου

Βρήκα πώς θα πληρωθεί η ΔΕΗ.

Ωπ τι έχουμε εδώ: αποζημίωση 6 ευρώ για κάθε μέρα που καθυστερεί η παράδοση της παραγγελίας σου

Βρήκα πώς θα πληρωθεί η ΔΕΗ.


Το δεύτερο lockdown πολλά πήγαν στραβά, βέβαια αν το μέτρο σύγκρισης είναι το διάσημο πλέον courier-gate, τότε κάποια πράγματα πήγαν τελείως λάθος. Τι μας λένε οι εταιρίες κουριέρ; Ο πελάτης φταίει. Ο καταναλωτής πρέπει να δείξει ευγένεια, υπομονή και ενσυναίσθηση. Τι μας λέει το Κέντρο Προστασίας Καταναλωτών; Έξι ευρώ δικαίωμα αποζημίωσης για κάθε μέρα καθυστέρησης μέσω courier. Έχετε βγει κι εσείς στο μπαλκόνι να πανηγυρίσετε ή κάνετε υπολογισμούς για να πληρώσετε με τα οφειλόμενα από τις καθυστερήσεις τους λογαριασμούς;

Δίκασε η Γενική Γραμματέας του ΚΕΠΚΑ, Ευαγγελία Κεκελέκη, μιλώντας στο Κεντρικό Δελτίο Ειδήσεων της ΕΡΤ3, έκανε λόγο για απαράδεκτη κατάσταση στις ταχυμεταφορές, κυρίως στο δεύτερο lockdown, και είπε ότι ο καταναλωτής, για κάθε ημέρα καθυστέρησης παράδοσης της παραγγελίας του, δικαιούται 6 ευρώ. Στην κεντρική διαλογή είναι το δέμα σας εδώ και τρεις εβδομάδες; Κάντε υπολογισμούς.

Η κα Κεκελέκη τόνισε ότι οι καταναλωτές έχουν δικαιώματα, ωστόσο το πρόβλημα είναι πώς θα τα διεκδικήσουν υπογραμμίζοντας ότι τόσο κυβέρνηση όσο και η εθνική επιτροπή τηλεπικοινωνιών και ταχυδρομείων δεν κάνουν τίποτα για να εφαρμοστούν στην πράξη τα δικαιώματα των καταναλωτών. "Υπάρχει μία οδηγία προς τους καταναλωτές από την ΕΕΤΤ η οποία λέει ξεκάθαρα πως κάθε ημέρα καθυστέρησης δικαιούται ο καταναλωτής έξι ευρώ αποζημίωση" είπε. Είναι εύκολο να το διεκδικήσει κάποιος; Όχι και τόσο. Ίσως σας διαφωτίσει η απάντησή της: "Εδώ μιλάμε για σύμβαση ανάμεσα στην επιχείρηση, στο ηλεκτρονικό κατάστημα από το οποίο κάποιος αγόρασε και στην επιχείρηση των ταχυμεταφορών. Άρα, πού θα βρει ο καταναλωτής ποια είναι η συμφωνία ανάμεσα στις δύο επιχειρήσεις;"

Όπως είπε χαρακτηριστικά για τις καθυστερήσεις, "εμείς στο ΚΕΠΚΑ δεν τις δικαιολογούμε καθόλου. Οι καθυστερήσεις στις ταχυμεταφορές είχαν παρουσιαστεί στο προηγούμενο lockdown από το Μάρτιο. Είχανε το χρόνο να διορθώσουνε τα πράγματα, να προσλάβουν προσωπικό , να κάνουν τις υποδομές τους καλύτερες. Αυτό που αντιμετωπίζουμε τώρα στο δεύτερο lockdown είναι απαράδεκτο". 

Ok, ίσως να μην παρεις ποτέ την παραγγελία, αλλά αν αθροίσεις τα 6ευρα ένα κοντινό ταξιδάκι (ή έστω η ΔΕΗ), όταν δεν ισχύει το lockdown, βγαίνει.

  • ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕ ΜΑΣ ΣΤΟ ΦΟΥ.ΜΠΟΥ
Διάβασε ακόμα