Οι κούριερ ξέρουν γιατί δεν έρχονται τα δέματα που περιμένεις. Άκουσέ τους

"Δεν κάνουν προσλήψεις, δεν αγόρασαν οχήματα, απλά στίβουν τους εργαζόμενους"

Οι κούριερ ξέρουν γιατί δεν έρχονται τα δέματα που περιμένεις. Άκουσέ τους

"Δεν κάνουν προσλήψεις, δεν αγόρασαν οχήματα, απλά στίβουν τους εργαζόμενους"


"Έτσι είναι πεταμένα τα δέματα σας, στις ταχυμεταφορικές (courier). Γιατί; Γιατί το μόνο που ενδιαφέρει τις courier είναι το αλόγιστο κέρδος. Δεν κάνανε προσλήψεις, δεν αγόρασαν οχήματα και απλά "στίβουν" τους εργαζόμενους. Πως να αντισταθείτε; Κάντε καταγγελίες για τις αργοπορείες, αρνηθείτε την παραλαβή λόγο καθυστέρησης. Μην πάτε στα καταστήματα να παραλάβετε αφού έχετε πληρώσει για κατ΄οίκον παράδοση. Επίσης και κύριο: ΜΗΝ πιέζετε με τηλέφωνα για ποιό γρήγορη παράδοση, θα το μετακυλίσουν στον εργαζόμενο! Δώστε φιλοδώρημα, το πιθανότερο είναι ότι δουλεύει υπερωρίες που δεν πληρώνεται". Με αυτές ακριβώς τις λέξεις η ομάδα "Διανομείς, Ντελίβερι, Κούριερ με μηχανάκι ή βαν, σχολιάζουν σε ανακοίνωσή τους την κατάσταση που επικρατεί με τις καθυστερήσεις στις παραλαβές δεμάτων σε όλη τη χώρα.

Η ACS, η Γενική Ταχυδρομική, η ΕΛΤΑ Courier και η Speedex έχουν κάνει γνωστό, εδώ και μέρες, μέσω ανακοινώσεων ότι δεν θα είναι δυνατόν να αποφευχθούν οι καθυστερήσεις. Πολλοί κατηγορούν το κοινό που κάνει αγορές μέσω e-shop με κλειστά καταστήματα (το αγοραστικό κοινό που με τις αγορές του κινεί την οικονομία και συνδράμει στο να τονωθεί ο κλάδος του εμπορίου που ματώνει από τα lockdown)  για υπερκαταναλωτική μανία ενώ  προμηθεύεται οικιακές συσκευές μέσω προσφορών Black Friday για να γίνει πιο εύκολη η τηλεργασία και η τηλεκπαίδευση.

Στο εύλογο ερώτημα γιατί δεν προετοιμάστηκαν οι εταιρείες για να αντιμετωπίσουν το κύμα παραγγελιών της δεύτερης πιθανής καραντίνας έχοντας το παράδειγμα της πρώτης κατά νου η ACS επιμένει ότι έκανε επενδύσεις σε καρότσια αποθήκευσης,  χώρους διακίνησης και αποθήκες. Επιμένει ότι προχώρησε σε προσλήψεις προσωπικού, μίσθωση vans και φορτηγών.

Τι ανακοίνωσε και η Γενική Ταχυδρομική

"Η απρόβλεπτα παρατεταμένη αναστολή λειτουργίας των καταστημάτων λιανικής πώλησης και η εντελώς αστάθμητη πρόβλεψη ως προς τον χρόνο επαναλειτουργίας τους έχουν δημιουργήσει ασφυκτικές πιέσεις σε όλα τα δίκτυα μεταφορών. Η πίεση αυτή αναμένεται να ενταθεί τις επόμενες μέρες λόγω της εορταστικής περιόδου, αφού, κατά παράδοση, αυτό το χρονικό διάστημα παρατηρείται κατακόρυφη αύξηση λιανικών πωλήσεων που υπό τις παρούσες συνθήκες εξυπηρετούνται στο σύνολό τους από ηλεκτρονικές αγορές και άρα καταλήγουν στον αγοραστή μέσω υπηρεσιών ταχυμεταφοράς. Στη Γενική Ταχυδρομική έχουμε έγκαιρα δημιουργήσει τις αναγκαίες υποδομές ώστε να μπορούμε να διεκπεραιώσουμε όγκους έως και 60 % αυξημένους σε σχέση με την περίοδο “κανονικότητας”. Παρά ταύτα η πίεση που ασκεί η αγορά ξεπερνάει ήδη  αυτή τη δυνατότητα με άμεση συνέπεια τη δημιουργία δυσλειτουργικών φαινομένων [καθυστερήσεις, λάθη, ζημιές, παράπονα κτλ]. Δεν είναι χωρίς σημασία η επισήμανση ότι σε όχι λίγες περιπτώσεις παρατηρείται πλήρης αδυναμία κατανόησης από χρήστες [αποστολείς ή παραλήπτες], αδυναμία που σχετίζεται με την εντελώς λανθασμένη [και σαφώς υποτιμημένη] άποψη για την  συγκεκριμένη υπηρεσία που αποτελεί το βασικό επιχειρηματικό αντικείμενο της Γενικής Ταχυδρομικής. Κάτω από αυτές τις συνθήκες και για όσο διαρκεί αυτή η μη ομαλή κατάσταση είμαστε υποχρεωμένοι να λάβουμε κάποια μέτρα, έτσι ώστε αφενός μεν να διατηρήσουμε ως Γενική Ταχυδρομική ένα καλό επίπεδο υπηρεσιών αφετέρου δε  οι άνθρωποι που εργάζονται στη Γενική Ταχυδρομική να μπορούν να δουλεύουν  κατά το δυνατόν ανθρώπινα".

Το αποτέλεσμα; Τετραπλάσιο αριθμό καταγγελιών συγκριτικά με δύο χρόνια πριν, αναμένεται να συγκεντρώσει ο Συνήγορος του Καταναλωτή έως το τέλος της χρονιάς για παραγγελίες και αγορές σε ηλεκτρονικά καταστήματα που δεν ήρθαν ποτέ ή καθυστέρησαν αδικαιολόγητα.

Αυτη είναι η απάντηση της σελίδας Κούριερ Ντελίβερι Διανομείς με δίκυκλο ή van στην ερώτηση που είναι το δέμα που περιμένεις. 

 

 

 

  • ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕ ΜΑΣ ΣΤΟ ΦΟΥ.ΜΠΟΥ
Διάβασε ακόμα