Μόλις καταλάβαμε γιατί τα Jumbo φέτος δεν μετράνε αντίστροφα για τα Χριστούγεννα

Τι μας κρύβουν; Θα μείνουμε για πάντα στο 2020;

Μόλις καταλάβαμε γιατί τα Jumbo φέτος δεν μετράνε αντίστροφα για τα Χριστούγεννα

Τι μας κρύβουν; Θα μείνουμε για πάντα στο 2020;


Ώπα παιδια, κάπου ώπα: "Αγαπητοί φίλοι του Jumbo, η αγάπη σας μας έβγαλε νοκ άουτ! Το ηλεκτρονικό μας κατάστημα θα παραμείνει κλειστό έως 26 Νοεμβρίου, ώστε να εξυπηρετήσουμε απρόσκοπτα τον μέχρι τώρα τεράστιο όγκο παραγγελιών. Σας ευχαριστούμε που προτιμάτε τον κόσμο των Jumbo και λυπούμαστε ειλικρινά για την αναστάτωση. Θα είμαστε σύντομα κοντά σας" λένε στην ανακοίνωση και αφήνουν το νοικοκυριό μου αστόλιστο Χριστουγεννιάτικα.

Στην αύξηση των παραγγελιών που δέχθηκε το ηλεκτρονικό κατάστημα της Jumbo συνέβαλε την τελευταία εβδομάδα και η απόφαση της κυβέρνησης να απαγορεύσει τη διάθεση από τα σούπερ μάρκετ σειράς διαρκών καταναλωτικών αγαθών, καθώς πρόκειται για επιχείρηση που πουλάει από παιχνίδια έως έπιπλα, είδη ένδυσης, ηλεκτρολογικό εξοπλισμό. Οι ανεκτέλεστες παραγγελίες στις 17 Νοεμβρίου ήταν πάνω από 70.000 και αφορούσαν κυρίως χριστουγεννιάτικα είδη. Μάλιστα οι παραγγελίες που πραγματοποιούνταν τις τελευταίες ημέρες λειτουργίας του e-shop λάμβαναν ενημέρωση ότι θα εξυπηρετηθούν σχεδόν ένα μήνα μετά. Παραδοσιακά για το λιανεμπόριο ο Νοέμβριος και ο Δεκέμβριος είναι οι πιο σημαντικοί μήνες του έτους καθώς περιλαμβάνουν τις πωλήσεις της περιόδου των Χριστουγέννων.

Γιατί όμως βραχυκύκλωσε το σύστημα; Όταν τα σχολεία είναι κλειστά, τα μικρά παιδιά παραμένουν όλη μέρα στο σπίτι και θέλουν να βρουν τρόπους εκτόνωσης. Δηλαδή παιχνίδια. Οι καταναλωτές στην δευτέρη καραντίνα βλέπουν την ψυχολογία τους καθημερινά να βαραίνει. Ορισμένοι από αυτούς στρέφονται στο ηλεκτρονικό εμπόριο για να τους φτιάξει το κέφι, γιατί ο καταναλωτισμός έχει πολλά ποδάρια. Φυσικά δεν μπορούν να ακυρωθούν τα Χριστούγεννα και όλοι θέλουμε να στολίσουμε τα σπίτια μας για να νιώσουμε μια θαλπωρή και χαρά, ειδικά να είμαστε μακριά από την οικογένεια μας. Τα logistics center των ελληνικών εταιριών δεν είχαν προετοιμαστεί επαρκώς για την ζήτηση που έφερε η δεύτερη καραντίνα. Και εννοείται ότι τα δίκτυα ταχυμεταφορών δέχονται τεράστια πίεση λόγω και του Black Friday. Γενικά, η δεύτερη καραντίνα μας έχει μαυρίσει την ψυχή.

Και επειδή μπορεί να σας έλειψε, φέτος... (ή ίσως και όχι):

 

 

 

 

 

 

 

  • ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕ ΜΑΣ ΣΤΟ ΦΟΥ.ΜΠΟΥ
Διάβασε ακόμα