Την καλύτερη εκδίκηση πήρε ένας μικρός ήρωας από διαφημιστική εταιρεία

Εκδίκηση για όλα εκείνα τα διαφημιστικά τηλεφωνήματα που δεν ξέρεις πώς να κλείσεις, διάολε!

Την καλύτερη εκδίκηση πήρε ένας μικρός ήρωας από διαφημιστική εταιρεία

Εκδίκηση για όλα εκείνα τα διαφημιστικά τηλεφωνήματα που δεν ξέρεις πώς να κλείσεις, διάολε!


Επιχείρηση θα πληρώσει αποζημίωση 2.000 ευρώ σε καταναλωτή γιατί τον έπαιρνε τηλέφωνα για διαφημιστικούς λόγους. Η επιχείρηση, βάση της δικαστικής απόφασης, παραβίασε τον νόμο για τα προσωπικά δεδομένα.  

Ο πολίτης - μικρός ήρωας, δεχόταν επανειλημμένες διαφημιστικές κλήσεις, ενώ ο ίδιος είχε ζητήσει και εγγράφως και με e-mail να διαγραφεί από τα σχετικά μητρώα της διαφημιζόμενης εταιρείας. Η εταιρία δεν το έκανε και τώρα καλείται να πληρώσει την αποζημίωση. Για την ακρίβεια αυτό γινόταν για 2 χρόνια.  από 17/1/2018 έως 28/02/2020. Ο άνθρωπος είχε ζητήσει να μην τον ξανακαλέσουν και έπραξε όσα έπρεπε να για να το πετύχει και αφού δεν τον υπολόγισε κανείς έκανε μήνυση ζήτησε 5.000 ευρώ και εντέλει πήρε 2.000. Not great, not terrible. 

Ένα τεράστιο χαμόγελο έσκασαν όλοι οι Έλληνες πολίτες μόλις διάβασαν την είδηση, καθώς όλοι έχουμε νευριάσει με κάποιο ενοχλητικό τηλεφώνημα σε ακατάλληλη στιγμή. Ξέρετε αυτό το τηλέφωνο που προσπαθείς να είσαι ευγενικός αλλά ο συνομιλητής δεν καταλαβαίνει. Που του λες "ευχαριστώ πολύ δεν με ενδιαφέρει" και σου απαντάει "μα γιατί δεν σε ενδιαφέρει, σου αρέσει να πληρώνεις παραπάνω στον Χ;"  και συνεχίζεις εσύ γιατί σκέφτεσαι τι μου φταίει ο άνθρωπος τη δουλειά του κάνει και λες άλλη μια φορά "Ρε συ σε ευχαριστώ πραγματικά πολύ που με σκέφτεσαι, αλλά τώρα δουλεύω, κοιμάμαι, κάνω μπάνιο, κάνω σεξ, ΠΕΘΑΙΝΩ" και σου λέει "μισό λεπτάκι μόνο πριν πεθάνετε, αν έρθετε στην εταιρεία μας θα πληρώνετε 2 ευρώ λιγότερα", ε και κάπου εκεί ξυπνάει το ζώο που κρύβουμε μέσα μας και τσακωνόμαστε με έναν άγνωστο, αλλά αυτός μόλις νευριάσεις το κλείνει και δεν μπορείς να τον πάρεις πίσω να του εξηγήσεις για ποιον λόγο συμπαθείς την οικογένεια του.  Εντωμεταξύ ρε παιδί μου, οι εκπαιδευτές αυτών των υπαλλήλων, σε ποιο μάθημα μάρκετινγκ διάβασαν ότι αν πάρεις κάποιον και τον νευριάσεις θα σου δώσει τα λεφτά του; Έχουν υπάρξει φορές που σκέφτομαι να δώσω δώρο 3 λογαριασμούς στη ΔΕΗ από τα νεύρα που μου δημιούργησε η Χ εταιρία ηλεκτρισμού.

Μην τα πολυλογώ, νομίζω όλοι καταλάβαμε τι εννοώ, η ουσία είναι ότι ένας πολίτης επιτέλους πήγε στα δικαστήρια και δικαιώθηκε. Είμαστε όλοι χαρούμενοι γι' αυτό. Για όλους του ύπνους που χάσαμε, για όλα τα τρυφερά τετ α τετ που χάθηκαν. Φίλε, μικρέ ήρωα της ημέρας, σε ευχαριστούμε. 

  • ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕ ΜΑΣ ΣΤΟ ΦΟΥ.ΜΠΟΥ
Διάβασε ακόμα