Στον υπόλοιπο κόσμο η 11/11 είναι γνωστή ως “Singles Day” και τα καταστήματα κάνουν εκπτώσεις 11%. Στην Ιαπωνία όμως οι εκπτώσεις δεν χωρούν. Στα ιαπωνικά γραφεία της Pringle αποφάσισαν να παίξουν το παιχνίδι “αγάπη μου, μεγέθυνα τα πατατάκια” και να κάνουν μια συσκευασία στο ύψος του λόκαλ ινφλουένσερ που προωθεί τα διάσημα σνακ. Του Fuwa-chan.

 Φυσικά κυκλοφορεί και σε άλλα μεγέθη κατόπιν παραγγελίας. Αν είσαι 2.02 τότε θα έχεις προμήθειες μέχρι το τέλος της καραντίνας, το Μάρτιο.  Αν είσαι στους 11 τυχερούς της κλήρωσης του ιαπωνικού branch της πολυεθνικής. 

https://twitter.com/hashtag/%E7%AD%89%E8%BA%AB%E5%A4%A7%E3%83%97%E3%83%AA%E3%83%B3%E3%82%B0%E3%83%AB%E3%82%BA?src=hash&ref_src=twsrc%5Etfw

 

Εσύ πιστεύεις ότι αν ανοίξεις  το πελώριο κουτί με τα κυματιστά πατατάκια θα σταματούσες μετά το πρώτο ποπ; Επίσης, ήξερες ότι είχαν κυκλοφορήσει Pringles με ονομασία προστατευόμενου ιταλικού προϊόντος με γεύση prosecco και κατασχέθηκαν από καταστήματα που ανήκουν σε μια αλυσίδα σούπερ μάρκετ στην περιοχή του Βένετο για την υποτιθέμενη κατάχρηση της λέξης Prosecco, η οποία είναι προστατευόμενη ονομασία προέλευσης σύμφωνα με το ιταλικό και το κοινοτικό δίκαιο; Η γεύση “prosecco και ροζ πιπέρι” διοχετεύτηκε στην αγορά ως limited edition πριν από τα Χριστούγεννα το 2018. Περίεργες είναι και οι ετικέτες της μάρκας με Doner Kebab και Pulled Pork Burger. Πρόκειται για κωδικούς limited edition, που έχουν λάβει ήδη θέση στα ράφια γνωστής αλυσίδας σούπερ μάρκετ της Μ. Βρετανίας. Σοκαριστικό; 

Δόξα και τιμή στον copywriter που σκέφτηκε αυτή την περιγραφή για τα πατατάκια πάπρικα: “Pringles τραγανά πατατάκια σε στοίβες με γεύση πάπρικα. Αυτή η εξωτική γεύση θυμίζει μια τρελή βόλτα σε αγορά μπαχαρικών πάνω σε πατατοκίνητο 4×4 το οποίο ξαφνικά συγκρούεται με ένα καφάσι γεμάτο πάπρικα”. Τι φάση;