0:13 εκεί ακούγεται η πρώτη εκκωφαντικά αναγνωρίσιμη νότα και οι νευρώνες, αισθητήριοι, συνδετικοί και κινητήριοι στέλνουν ένα και μόνο μήνυμα. Χόρεψε.

Έχεις ήδη δει την “δεν σηκώνομαι από το κρεβάτι μου για λιγότερα από δέκα χιλιάδες δολάρια” Λίντα Εβαντζελίστα και ξέρεις ότι σίγουρα αξίζουν τα έξι λεπτά βίντεοκλιπ. Κοντινό στα χειλάκια του μοντέλου Τζον Πίρσον, στο λέει, δεν θα σε απογοητεύσει. Σκάει η θεότητα Ναόμι Κάμπελ και αρχίζει να χορεύει ντυμένη με δερμάτινα εσώρουχα. Βάλτε με σε μια χρονοκάψουλα να γυρίσω πίσω στα 90s, σας εκλιπαρώ. Το lip-sync το σωστό, το πρόστυχο, το τίμιο, το ορθόδοξο, το τιμημένο ξεκινάει.

Α ρε Ντέιβιντ Φίντσερ πόσα άρτια σκοτεινά υπερθεάματα έχεις σκηνοθετήσει. Ανοίγει μια πόρτα και εμφανίζεται τυλιγμένη σε ένα σεντόνι η Κρίστι Τέρλινγκτον και οι αγαλματένιοι ώμοι της, γιατί τότε λεφτά υπήρχαν. Κοντινό στο πρόσωπο που εντυπώνεται στο συλλογικό ασυνείδητο εκατομμυρίων εφήβων ως η απόδειξη ότι υπάρχει θεός και δημιούργησε αυτή τη γυναίκα. Απαράμιλλη ομορφιά.

 
 
 
 

 
 
 
 
 
 
 
 
 

7 Era-Defining Peter Lindbergh British Vogue Covers (written by @benknightevans) – JANUARY 1990 One of the most iconic covers in British Vogue’s 103-year history, the magazine’s first issue of the 1990s set the tone for the decade. Coming after the big hair and overt glamour of the Eighties, its undone influence extended beyond fashion into popular culture when George Michael took Naomi, Linda, Tatjana, Christy and Cindy from their Giorgio di Sant’Angelo tops and Levi’s jeans from SoHo in Manhattan to various states of undress in his legendary Freedom! ’90 music video. The circle was made complete as three of the quintet of quintessential supermodels sauntered down Gianni Versace’s autumn/winter 1991 catwalk lip synching to Freedom! ’90, committing every contributor firmly to fashion folklore. – #LindberghStories #BritishVogue #fromthevault

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Peter Lindbergh Foundation (@therealpeterlindbergh) στις

Αγόραρος έχει κρεμάσει μπάρα (καθόλου επίτηδες) και κάνει ανάποδους κοιλιακούς. Άφθαρτη αναλλοίωτη εικόνα ατελείωτης ομορφιάς. Επόμενο πλάνο: Η Σίντι η Κρόφορντ γυμνή σε μια μπανιέρα. 90.405.850 προβολές. Και λίγες είναι. Εκεί κάπου η Γερμανίδα Τατιάνα Πάτιτζ διαφημίζει τις ομορφιές του Αμβούργου και σε κοιτάζει με νόημα. ‘Δεν ανήκω σε κανέναν’. Λογικό. Τόση ομορφιά δεν πρέπει να είναι προνόμιο των λίγων αλλά κτήμα του λαού.

Όλα τα κλισέ που μαζεμένα θα δημιουργούσαν σήμερα cringe σε αυτό το κλιπ δουλεύουν. Και παραμένουν κλασικά. Και πώς ξέρεις ότι το βιντεάκι έγραψε ιστορία; Όταν βλέπεις την all star ομάδα των νέων μοντέλων Αντριάνα Λίμα, Άντρια Ντιακονού, Άνα Έβερς, Γκρέις Χάρτζελ, Ιμάν Χαμάμ, Ιρίνα Σάιχ, Τζόαν Σμόλς, Λιού Γουέν, Τέιλορ Χιλ , Βιτόρια Σερέτι, Κάρολιν Μέρφι και η σύγκριση τις αδικεί. Παρόλο το στιλιζαρισμένο του πράγματος. Το Instagram κατέστρεψε την όποια ευκαιρία για ατόφιο, αυθεντικό σέξι. Λυπηρό συμπέρασμα.

Τριάντα χρόνια μετά την κυκλοφορία του ποπ έπους η Sony και το Tik Tok συνεργάζονται για να μαθαίνουν οι νέοι και να θυμούνται οι παλιοί τι σημαίνει ακομπλεξάριστη σεξουαλικότητα. Όπως εμείς τα μάθαμε από το MTV. Γιατί ο χρόνος συμπεριφέρθηκε γενναιόδωρα σε αυτό το τραγούδι του Τζορτζ Μάικλ. Αυτός ο καλλιτεχνικός θρίαμβος αξίζει να ταξιδέψει και στο διάστημα να μάθει στους εξωγήινους τι γινόταν κάποτε στα υπόγεια κλαμπ.