Ήδη απο χθες όλο και σε κάποια οθόνη θα έχεις πετύχει το βίντεο για το εορτασμό των 200 χρόνων από την ελληνική επανάσταση. Στα είπαμε και χθες για τον πραγματικό άθλο να χωρέσουν σε τόσα λίγα λεπτά, τόσα πολλά κλισέ. Κάποιοι σχολιάσαν πως πιο αντιπροσωπευτικό για την επέτειο αυτή θα ήταν το τραγούδι των Απαράδεκτων, το οποίο υποτίθεται ότι θα έστελναν στη Eurovision του 1992. Επειδή όμως αυτές είναι κουβέντες που πρέπει να γίνονται με επιχειρήματα και αξιοπιστία, αποφασίσαμε να κάνουμε το πιο αχρειάστο crash test της ημέρας.

Στην κόκκινη γωνία, λοιπον, “Ώπα έιπα χράτσα χρούστα” από Απαράδεκτους

Και στην μπλε γωνία “Ας κρατήσουν οι χοροί” από all star χορωδιών.

Ωραία και τώρα πάμε να κυλιστούμε στη λάσπη:

1) Τα μέλη των γκρουπ

Εδώ είναι ένα πόντος για τους Απαράδεκτους για ευνόητους λόγους. Tο ιδανικό νούμερο για band είναι 4 + 2 που παίζουν κάποιο περίεργο όργανο ή χορεύουν. Ακριβώς τόσοι είναι οι Απαράδεκτοι. Στην ομάδα για τα 200 χρόνια είναι κάπου στους 200 και διαβάζοντας τα ονόματα των συμμετεχόντων, ενισχύονται όλα τα στερεότυπα που μπορεί να σκεφτεί κανείς. Παρισένια, Μαρία-Κλάρα, Ζαφειρία, Μαρί-Κλαιρ, Βικεντία, Ευγένιος, Φοίβος, Φιλάνθη, Ίρια, Μύρια, Ρόζι, Σώτη, Ιάκωβος, Λευκοθέα, Ιρίνα και Ευρώπη είναι μερικά από αυτά (Λέω αλήθεια δείτε το). Τα παιδιά αυτά, ζωή να έχουν, τα καταδίκασαν οι γονείς τους στα βαφτίσια τους να γίνουν καλλιτέχνες (It’s funny cause it’s true). 

2) Μουσική 

Τεράστιος ο Νιόνιος, τεράστιος ό,τι και να λέμε, ωστόσο δεν παύει να είναι η εύκολη λύση για την επιτροπή των 200 ετών. Ο δημιουργός του “Ώπα Είπα Χράτσα Χρούτσα”, ενώ έχει μαζικολαϊκό ήχο, μάλλον δεν μπορεί να σταθεί στο ύψος του Σαββόπουλου που έχει κι αυτός τον τροπο του με τις μάζες. Λέμε να μην γίνουμε ιερόσυλοι και να δώσουμε τον πόστο στην Επιτροπή για τα 200 χρόνια. 

3) Στίχοι 

Εντάξει το είπαμε τεράστιος ο Νίονιος, αλλά για δεύτερη σερί κατηγορία παραμένει εύκολη λύση για την Επιτροπή. Η Δήμητρα Παπαδοπούλου, από την άλλη, κατέθεσε ψυχούλα σε ένα χαρτί κάποιο βράδυ που την πίεζαν να παραδώσει επεισόδιο. Ο Νίονος γράφει 10-12 ονόματα και μας αναφέρει και τα χόμπι τους, η Δήμητρα από την άλλη, αναφέρει και το παρείστικο “Ώπα είπα χράτσα χρούτσα ΖΗΤΩ ΟΙ ΟΜΑΔΕΣ”, αλλά βάζει μέσα και Παρθενώνες, ναυμαχίες, Αριστοτέλη, κρασί απ’ το βαρέλι. Συνεπώς εγώ το δίνω στους Απαράδεκτους και είμαστε στο 2-1

4) Σκηνική παρουσία 

Εδώ πρέπει να λάβουμε υπόψιν μας τον χρόνο, τα κονέ και το μπάτζετ που είχε ο ένας και ο άλλος. Εντάξει Επιτροπή, δεν μπορούμε όλοι να κλείσουμε το Καλλιμάρμαρο τσάμπα, ούτε να να μας χαρίσει πνευματικά δικαιώματα ο Σαββόπουλος, ούτε να πληρώσουμε 150 κομπάρσους, χορευτές, χορογράφους, φωτιστές, σύγχρονα μεσα κλπ κλπ. Οι Απαράδεκτοι 30 χρόνια πριν, είχαν ένα κρύο στούντιο και φαντασία και δεν τους πληρώναμε από τους φόρους μας. Είμαστε πάντα με το απλό και το πρωτόλειο, οπότε 3-1 Απαράδεκτοι. Προχωράμε.

Bonus: Γραφικότητα

6 ηθοποιοί, ντυμένοι αρχαίοι Έλληνες, με περικεφαλαίες, με μπουζούκια, με ακορντεόν, με τουμπερλέκια, με μαέστρο, με τσιφτετέλια, σε ένα διαμέρισμα του 1991 στον Λυκαβηττό, ΔΕΝ ΚΑΤΑΦΕΡΑΝ να περάσουν σε γραφικότητα το Καλλιμάρμαρο που στις κερκίδες του σχηματίζεται η Ελληνική σημαία ούτε τα άπειρα πλάνα σε παιδιά που πιάνονται χέρι-χέρι.  Δικαίως ο πόντος στην Επιτροπή. 

Τελικό σκορ

3-2 υπέρ των Απαράδεκτων. Συγχαρητήρια