Στις 18 Οκτώβρη στη διάρκεια ενός NFL αγώνα το σποτάκι των 60 δευτερολέπτων προβλήθηκε στην αμερικανική τηλεόραση και ακούσαμε ξανά το λατρεμένο κομμάτι της νιότης μας. Χρησιμοποιήθηκε στο διαφημιστικό σποτ του υποψήφιου των Δημοκρατικών που εστιάζει στις συνέπειες της πανδημίας της Covid-19 στη βιομηχανία της μουσικής ψυχαγωγίας και των live.
Στο σποτάκι βλέπουμε τον 42χρόνο Τζο Μαλκούν, ιδιοκτήτη του Blind Pig, συναυλιακό στέκι στο Μίσιγκαν (έχουν παίξει τα ιερά τέρατα της μουσικής βιομηχανίας Nirvana, Soundgarden, Pearl Jam και REM) . Ο Μαλκούν μιλά για τις οικονομικές δυσκολίες που αντιμετωπίζει εξαιτίας της πανδημικής κρίσης και των μέτρων που δεν επιτρέπουν την πραγματοποίηση συναυλιών.
“Πολλά εστιατόρια και μπαρ δεν θα καταφέρουν να παραμείνουν ανοικτά αν δεν ληφθούν τα απαραίτητα μέτρα. Δεν ξέρουμε πόσο ακόμη αντέχουμε χωρίς έσοδα. Απειλείται η επιβίωση των οικογενειών μας”, αναφέρει στην διαφημιστική καμπάνια των Δημοκρατικών.
Με την παραχώρηση του επικού single τους – σε σκηνοθεσία Spike Jonze- το θρυλικό συγκρότημα παραχωρεί για πρώτη φορά τα δικαιώματα κομματιού τους για διαφημιστική χρήση. Άνταμ Γιάου, ιδρυτικό μέλος του χιπ-χοπ συγκροτήματος από τη Νέα Υόρκη, συμπεριέλαβε ρήτρα στη διαθήκη του τον όρο ότι κανένα μουσικό έργο στο οποίο συμμετείχε δεν θα χρησιμοποιείται για διαφημίσεις προϊόντων. Οι Beastie Boys μήνυσαν εταιρείες για τη χρήση των τραγουδιών τους χωρίς άδεια στο παρελθόν. Το 2015, έλαβαν 668.000 δολάρια από δικαστική διαμάχη εναντίον εταιρείας ποτών. Συμφώνησαν τώρα γιατί το διακύβευμα αυτών των προεδρικών εκλογών είναι τεράστιο.