Η συγκεκριμένη διαφήμιση, κυκλοφορεί από τον Φλεβάρη, παρόλα αυτά τώρα κατάφερε να εμφανιστεί στο YouTube, μεταξύ λίγης Madonna και Θανάση Παπακωνσταντίνου, μάλλον γιατί η περίοδος θέλει παιδιά και εφήβους να πηγαίνουν σχολείο με όποια συνθήκη της εποχής. Και εκεί που πας να μανουριάσεις, περιμένοντας “Παράλειψη διαφήμισης σε 3, 2, 1”, βλέπεις ότι η ιστοριούλα της BIC, που κάτι ωραίο έχει να σου πει.
Σε κάτι περισσότερο από δύο λεπτά, οι γονείς μπορούν να δουν τα γραπτά των παιδιών τους και να νιώσουν περήφανοι για την πορεία τους στο σχολείο. Μόνο που την επόμενη ακριβώς στιγμή τους φανερώνεται το πώς ένιωθαν την ώρα της εξέτασης.
Τα όσα λέγονται, είναι όσα πρέπει να σκεφτούν όλοι οι γονείς για το στρες που βιώνουν τα παιδιά κατά τη διάρκεια αυτής της απάνθρωπης διαδικασίας που λέγεται εξετάσεις και έχει τις ρίζες του στον ανταγωνισμό και την ισοπέδωση της φαντασίας και της ελευθερίας της έκφρασης.
Τσέκαρε και μην ξεχνάς ότι έχεις υπάρξει ακριβώς στην ίδια θέση με τα παιδιά αυτά.