Είναι ο Τζαντ Άπαταου «ο μπαμπάς» της Gen-Z;

O Πιτ Ντέιβιντσον ίσως ενηλικιώθηκε. Σίγουρα βγήκε από το υπόγειο του.

Είναι ο Τζαντ Άπαταου «ο μπαμπάς» της Gen-Z;

O Πιτ Ντέιβιντσον ίσως ενηλικιώθηκε. Σίγουρα βγήκε από το υπόγειο του.


Το πιο διάσημο υπόγειο του Στάτεν Άιλαντ, το υπόγειο από το οποίο παρουσίαζε τα σκετς του για το Saturday Night Live κατά τη διάρκεια της καραντίνας, είναι το μέρος που κρυβόταν ο 26χρόνος Πιτ Ντέιβιντσον από τα προβλήματά του. Και δεν είναι λίγα.

Έπρεπε να ξεπεράσει θέματα ψυχικής υγείας και τους εθισμούς του. Να διαχειριστεί την ταχύτητα με την οποία  κατανάλωσε την αγάπη της Αριάνα Γκράντε, της Κέιτ Μπέκινσεϊλ, της Μάργκαρετ Κουόλι, της Κάια Γκέρμπερ και να ξαναγίνει αστείος. Ίσως, τα κατάφερε με την βοήθεια του σκηνοθέτη που δημιουργεί τις πιο μαυρές, χαβαλετζίδικες και τρομερά τρυφερές βιτριολικές κωμωδίες  για την ανθρώπινη κατάντια, του Τζαντ Άπαταου. Ο 52χρόνος σκηνοθέτης πήρε το πιο τραυματικό γεγονός της ζωής του προβληματικού, κοινωνικά απροσάρμοστου, εκνευριστικά παιδήλικα (ο πυροσβέστης πατέρας του πέθανε στις τρομοκρατικές επιθέσεις της 11ης Σεπτεμβρίου)  Πιτ Ντέιβιντσον και το μετάτρεψε σε γλυκόπικρη κομεντί ενηλικίωσης.

"Η Τέχνη της Ενηλικίωσης" θα μπορούσε να είναι το "Breakfast Club" της Gen-Z. Δεν τα κατάφερε. Αλλά έκανε το κοινό που την είδε να συμπαθήσει τον μπαφάκια πρωταγωνιστή της που πασχίζει να καταλάβει τη θέση του στον κόσμο. Έκανε και τους "ok boomer" να δουν στοργικά μια γενιά φαινομενικά ανώριμη, εγωπαθή και ανούσια φλύαρη. Τη γενιά που δεν πιστεύει στο αμερικάνικο όνειρο. Όχι εξαιτίας της αυτοκαταστροφικότητάς της, αλλά επειδή η προηγούμενη γενιά σκότωσε κάθε ελπίδα για την υλοποίηση του American Dream. Ο πραγματικός τίτλος της ταινίας, "Ο Βασιλιάς του Στάτεν Άιλαντ", θέλει να τονίσει αυτό ακριβώς, ότι οι εξοστρακισμένοι της Νέας Υόρκης έχασαν τον αγώνα για τη θέση τους στην Αμερική.

Αν οι meta-millennials θέλουν μονίμως να "ρίξουν το Internet" και ζητούν ένα προβολέα όποτε κατεβαίνουν με στο σκύλο (που έχει insta) στο third wave καφέ της Κυψέλης να φωτίσει τα υπαρξιακά τους, δεν σημαίνει ότι η μανία με τα σόσιαλ δεν τους γυρίζει boomerang. Ο συν-σεναριογράφος της ταινίας του Άπαταου επέλεξε να σβήσει την online ταυτότητά του (για κάποιους μήνες). Γιατί του έκανε κακό να γκουγκλαρει το όνομά του (Pete Davidson 5.990.000 αποτελέσματα), ήταν αποπροσανατολισμένος. Γιατί μερικές φορές δεν έχει σημασία να είσαι κουλ για τους εκατομμύρια άγνωστους φίλους σου. Αλλά να μπορείς να κουλάρεις με την πάρτι σου σε ένα υπόγειο. Απενοχοποιημένα.

Κι αυτό οφείλεται στον ανανεωτή της αμερικανικής κωμωδίας, Τζαντ Άπαταου (τον πρύτανη της κωμικής αντικουλτούρας για τους Αμερικάνους δημοσιογράφους) που βάζει σε πρώτο πλάνο ένα ταλαντούχο νεαρό κωμικό (ενώ παίζει μπάλα με τη Μαρίζα Τόμει και τον Στιβ Μπουσέμι, θα σέβεσαι ) , το πηγαίο ταλέντο του SNL, και τον λυτρώνει. Τον βγάζει από το πάγκο και τον κατεβάζει βασικό να αντιμετωπίσει την ενήλικη ζωή.

  • ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕ ΜΑΣ ΣΤΟ ΦΟΥ.ΜΠΟΥ
Διάβασε ακόμα