Στον κόσμο των βιβλίων, του σινεμά, της τηλεόρασης, γενικά της μυθοπλασίας, συχνά οι δημιουργοί επιλέγουν το δρόμο του παραμυθιού. Ένα δρόμο με καλούς και κακούς. Μόνο που μερικές φορές, οι καλοί αυτοί (με τους κακούς θ’ ασχοληθούμε άλλη φορά), δεν είναι πια και τόσο καλοί. Για παράδειγμα;

Δες από κάτω 5 χαρακτηριστικές περιπτώσεις “καλών”, που τους συμπαθεί όλο το σινεμά, όμως εκείνοι είναι τοξικοί και απαράδεκτοι άνθρωποι (ή πουλιά!). Τοξικοί και απαράδεκτοι! Να, για παράδειγμα ο…

Άλμπους Ντάμπλντορ | Χάρι Πότερ

Ο σπουδαίος μάγος, ο καλός διευθυντής, ο σοφός γέροντας, ο καλός μέντορας. Κι ωστόσο, αν το καλοσκεφτείς, ο Άλμπι παίζει σκάκι με το Χάρι απ’ τη μέρα που ο πιτσιρίκος με την αστραπή στο κούτελο έφτασε για πρώτη φορά στο Χόγκουαρτς. Ναι, η προφητεία, ναι, το σχέδιο, αλλά ρε συ Ντάμπλντορ, βάζεις ένα πιτσιρίκι σε κίνδυνο απ’ την πρώτη του χρονιά στη σχολή σου, ως και την τελευταία. Το εκθέτεις σε ΜΑΧΗ με τον ισχυρότερο τρομοκράτη του μαγικού κόσμου! Ξέρεις τι θα συνέβαινε με την περίπτωσή σου στον κόσμο των μαγκλ; Πρόνοια θα συνέβαινε! Αλλά εμείς ανάβουμε λάμπες με διακόπτες, δεν ξέρουμε…

Άλι Χάμιλτον | Το Ημερολόγιο

Ντάξει, θα μου πεις και με το δίκιο σου, με ημερολόγια ν’ ασχολούμαστε τώρα; Ορθόν, και πώς να μην έχει τοξική πρωταγωνίστρια η πιο τοξική ταινία όλων των εποχών; Ωστόσο αξίζει να γίνει μια ειδική μνεία σε τούτη δω την τύπισσα, ένεκα που μες στο μέλι και τη βροχή, την περνάνε όλοι για πρότυπο ρομαντισμού. Για να δούμε. Συναντά έναν τύπο που για να την πείσει να βγουν κρέμεται από ρόδα λούνα παρκ, κι όταν επιτέλους βγαίνουν τον αφήνει να ξαπλώσει στην άσφαλτο για χάρη του. Πάει κι έρχεται. Ύστερα τον πάει στους γονείς της και δεν βγάζει κιχ όταν τον ξεφτιλίζει ο πατέρας της. Δεν πάει και δεν έρχεται καθόλου, αλλά έχει και συνέχεια. Εκείνος πάει πόλεμο, εκείνη τα φτιάχνει μ’ ένα παλικάρι, τελικά τον ξανασυναντά και το παλικάρι… στ’ απαυτά μας! Κι όχι, δεν πάει να τον χωρίσει παλικαρίσια, να πει: “Κύριε, γουστάρω άλλον, δεν θα σε κοροϊδέψω”. Όοοχι, απατάει το παλικάρι, και μόνο αφού το κάνει αυτό χωρίζει για να καταλήξει μετά με τον επίσης τοξικό που της αρέσει. Κύλησε ο τέντζερης και βρήκε το καπάκι. Χάπι εντ!

Ρόουζ | Τιτανικός

Ααααα, βέβαια! Λοιπόν, κατά γενική ομολογία η Κέιτ η Γουίνσλετ είναι γυναικάρα και τη γουστάρουμε, την αγαπάμε, παρακαλάμε να μας παντρευτεί κτλ κτλ σε κάθε της ταινία. Εκτός από μία! Υπεροπτική, εγωίστρια, κακομαθημένη, κι ενώ ο καημένος ο Τζακ (I ‘m flying!) κάνει τα πάντα για χάρη της, στο τέλος μένει να παγώσει πάνω σε μια σανίδα που χωρούσε ΑΝΕΤΑ δυο άτομα. Έτσι, επειδή η κυρία την είδε “είναι το στρώμα μου μονό” στα παγωμένα νερά του Ατλαντικού. (Όλα αυτά, εκτός κι αν ο Τζακ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ, που το ‘χουμε αναλύσει σε προηγούμενο επεισόδιο, και τότε αναμάρτητη η μαμζέλ).

Kομπ | Inception

Τι θυμούνται όλοι απ’ το Inception; Η κακιά, η τρελή, η γυναίκα του Κομπ που χαλάει το σχέδιο, χαλάει τα όνειρα, του χαλάει τη ζωή. Λοιπόν, πρώτον, η τύπισσα επιβεβαιωμένα ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ, ζει μονάχα στο μυαλό του Ντικάπριο, οπότε εκείνου είναι η ευθύνη. Δεύτερον και πιο σημαντικό: ο κύριος Κομπ την τρέλανε τη γυναίκα, εκείνος έκανε πειράματα πάνω της, εκείνος της άφηνε σβούρες να γυρίζουν μόνιμα στο κεφάλι της, εκείνος την έπεισε ότι η πραγματικότητα είναι όνειρο, και τον λυπόμαστε επειδή στο φινάλε δεν κατάφερε να βγάλει άκρη με το τέρας που ο ίδιος δημιούργησε; Να ‘μαστε σοβαροί. Κι εμείς συμπαθούμε τον Κομπ, γιατί είναι ο Ντικάπριο, γιατί παλεύει με τις ενοχές και με τα χάλια του, γιατί έτσι θέλει ο Νόλαν. Αλλά ότι είναι τοξικός, είναι. Μη λέμε κι ο,τι θέλουμε…

Road Runner (Μπιπ-Μπιπ) | The Road Runner Show

Για το χαζοπούλι τα ‘χει πει ο αδερφός Γεροντόπουλος. Δεν έχουμε να προσθέσουμε τίποτα παραπάνω. Κογιότ, στη μήνυση θα ‘ρθουμε μάρτυρες! ΟΛΟΙ.