Έτσι όπως είχε διαμορφωθεί η φάση με την πανδημία, πολλά πράγματα πήγαν πίσω. Ένα, απ’ αυτά ήταν η λειτουργία σχεδόν όλων των καταστημάτων, σε ολόκληρη τη Ευρώπη, με αποτέλεσμα πολλά απ’ αυτά να κλείσουν για κάποιο χρονικό διάστημα και να έχουν χασούρα.
 
 
Πλέον, περίπου δυο μήνες μετά η μπόρα, στα περισσότερα μέρη φαίνεται πως πέρασε. Ok, προφανώς και πρέπει να υπάρξει αρκετή προσοχή, αλλά τα πράγματα πάνε καλά, μη τα ματιάσουμε. Και για να συνεχίσουν να πηγαίνουν καλά, πρέπει σίγουρα να μην χαλαρώσουμε αρκετά.
 
Βέβαια, τα καταστήματα που σιγά-σιγά ανοίγουν, οφείλουν να τηρούν κάποια μέτρα ασφαλείας. Ένα απ’ αυτά, είναι η απόσταση του 1,5 μέτρου, μεταξύ των τραπεζιών (στα καφέ και τα εστιατόρια), αλλά και των πελατών που μπαίνουν σε αυτά. Μέτρα που όλοι οι επαγγελματίες, είναι αποφασισμένοι να ακολουθήσουν.
 
 
Ε, οι τιτάνες ενός καφέ στην Γερμανία ωστόσο, το πήγαν ένα τόσο δα βημματάκι πιο πέρα. Βλέπεις, δεν τους έφτανε η ντε φάκτο απόσταση μεταξύ των τραπεζιών και ήθελαν να σιγουρευτούν πως δεν θα πλησιάσουν μεταξύ τους και οι πελάτες που κάθονται σε αυτά. Ε και τότε ανέλαβαν δράση.
 
Τι έκαναν, σύμφωνα με μια φωτογραφία που δημοσίευσε το κατάστημα, έβαλαν πάνω σε κάτι καπέλα, αυτά τα προστατευτικά που έχουν τα μωρά (και κάποιοι μεγάλοι σαν και εμάς που δεν είμαστε και ο Φελπς) στις πισίνες, τα οποία έχουν μήκος 1,5 μέτρο. Έτσι, αν κανείς θέλει να φτάσει κοντά με κάποιον άλλον, για οποιονδήποτε λόγο, θα αναγκαστεί να παίξει κονταρομαχίες. Και το OSCAR δημιουργικότητας goes to…