“Το πρωτάθλημα αρχίζει, η εξέδρα πλημμυρίζει…”, τραγουδούσε πριν από μερικά χρόνια ο Βασίλης Παπακωνσταντίνου σε στίχους Σταμάτη Μεσημέρη, κάνοντας χιλιάδες πιστούς του να φωνάζουν όλοι μαζί “Ελλάς” κάτω από τη σκηνή. Κάπως έτσι είχα σκοπό να ξεκινήσω και εγώ το συγκεκριμένο άρθρο (όχι ότι δεν το έκανα) για την έναρξη της Formula 1, αλλά βλέπεις μας τα έσκασε ο Κορονοϊός. Το πρωτάθλημα τελικά δεν αρχίζει όπως ήταν προγραματισμένο και το μόνο σίγουρο είναι ότι και να άρχιζε, οι εξέδρες θα ήταν κενές.
 
Η αλήθεια είναι ότι κάποιος προσπαθεί να παίξει με τα νεύρα μου τελευταία, δεν εξηγείται αλλιώς. Μετά το ατύχημα του Σουμάχερ, δεν ήθελα να ξαναδώ Formula. Ναι ξέρω, δεν τράκαρε σε αγώνα, ούτε καν με αμάξι, όμως με είχε πιάσει μια άρνηση προς το συγκεκριμένο σπορ για αρκετά χρόνια. Μόλις πέρσι, είχα αρχίσει να ξανά ασχολούμαι με το άθλημα και περίμενα πώς και πώς την έναρξη της φετινής σεζόν. Αυτή από ό,τι φαίνεται θα αργήσει για αρκετό καιρό ακόμα. 
 
 
Εσύ μάγκα μου από τη πλευρά σου θα μου πεις “εγώ θέλω να δω αγώνες, θέλω να δω ένταση”. Εγώ από τη πλευρά μου, θέλω να ξέρεις ένα πράγμα, ότι για σένα δουλεύω. Μετά από τρομερή προσπάθεια, κατάφερα να πείσω τα ΜΜΜ της χώρας, να κατεβάσουν ομάδες στην Formula 1, ώστε να δούμε και εμείς τίποτα τώρα που μας έκλεισαν μέσα στα σπίτια. Ναι, καλά διάβασες. Μη χτυπάς το κεφάλι σου στον τοίχο, χτύπα εισιτήριο και ετοιμάσου για μια γερή δόση αδρεναλίνης.
 
Ομάδα Μετρό
 
Αν πόνταρα τα λεφτά μου για το ποια ομάδα θα πάρει πρωτάθλημα κατασκευαστών, χωρίς δεύτερη σκέψη θα έβαζα 3 μισθούς στο Μετρό. Εκπληκτικό μονοθέσιο, γρήγορο (τρέχει Αιγάλεω – Δουκίσσης σε μισή ωρίτσα), με ελεγκτές σε κάθε πιτ στοπ, ώστε να μην τους ξεφεύγει τίποτα. Ήδη ακούγεται στην πιάτσα ότι έχουν κλείσει για πρώτο οδηγό τον Χάμιλτον, για να σιγουρέψουν τη νίκη τους!
 
Ομάδα Τραμ
 
Θυμάσαι εκεί κοντά στο Millenium, την Jordan που σε κάθε αγώνα πάλευε να μην της σκάσει 3 γύρους η Ferrari; Ε λοιπόν, αυτόν το ρόλο θα έχει το Τραμ σε περίπτωση που κατεβάσει ομάδα στην Formula. Αργό σε σημείο που το περνάει ο Χατζηχρήστος με το ποδήλατο και ο Βέγγος με τη βέσπα του και σίγουρα δεν θα παίζει για τη νίκη, αλλά για τη διαδρομή (Σύνταγμα – Μπακνανά – Παραλιακή του Μονακό). Στα θετικά είναι ότι υπάρχει ήδη έτοιμο τραγούδι για τις επιδώσεις του στους αγώνες “Το Τραμ το τελευταίο”.

 

Ομάδα Λεωφορείο
 
Σταθερή αξία, σταθερή αποτυχία! Σασί απ’ το 1950 και κινητήρας που έχει να κάνει σέρβις απ’ την περίπτωση βλάβης του Τσάκωνα. Το λεωφορείο θα έχει τουλάχιστον χαρακτήρα καθώς δεν πρόκειται να ξεκινήσει τον αγώνα όταν σβήσουν τα φώτα της πίστας, αλλά όταν σβήσει το τσιγάρο ο οδηγός. Επίσης, δεν γνωρίζουμε για το αν καταφέρει να τερματίσει ποτέ κάποιον αγώνα, καθώς μπορεί πολύ εύκολα να σου βγάλει βλάβη στα μέσα της διαδρομής. Το μόνο σίγουρο είναι ότι αν δεν καταφέρεις να το δεις σε κάποιο grand prix, μη σκας, θα περάσει το επόμενο!
 
Ομάδα Τρόλεϊ
 
Η ομάδα που αγαπάνε οι παππούδες και μισούνε τα παιδιά. Μην περιμένεις πολλά από το συγκεκριμένο πρότζεκτ. Θα φιγουράρει στη 13η και τη 14η θέση σε κάθε αγώνα, ενώ όταν και αν δοκιμάσει προσπέραση, θα πρέπει ο οδηγός μετά να κατέβει να φτιάξει τις κεραίες που έφυγαν. Η αλήθεια είναι ότι ίσως πάρει μερικούς βαθμούς στο πρωτάθλημα κατασκευαστών, καθώς αναμένεται να κερδίζει έδαφος όταν μένουν από τεχνικά προβλήματα τα λεωφορεία (δηλαδή κάθε 2ο αγώνα). Ακούγεται δε, ότι ετοιμάζει το “Μπαμ”, με το δίδυμο Trulli και Coulthard, ώστε να φέρει πίσω το μερακλίδικο κοινό της παλιάς καλής Formula 1.
 
Ομάδα Ηλεκτρικός
 
Κλασσική τακτική που κάνουν οι ομάδες πλέον. Θα πρόκειται για θυγατρική του Μετρό, σε πολύ πιο άσχημη μορφή. Ναι μεν θα προσφέρει κάποια αξιοπιστία στο κομμάτι της ταχύτητας και του χρόνου, αλλά ρε φίλε, καθαρίστε λίγο το γκαράζ εκεί στα κεντρικά σας, αλλάξτε λίγο το στυλ του μονοθεσίου σας. Καλή η 7η και η 8η θέση που θα παίρνετε σε κάθε αγώνα, αλλά καλύτερά να με πάρουν τσάρκα ο Vettel με τον Γιώργη στη στροφάρα στην Κρήτη, παρά να μπω στο αγωνιστικό σας. Νισάφι πια.