Μια καλή διαφήμιση, στις μέρες μας, με τους λίγους χρόνους και το κοινό να αντιδρά στο advertising, είναι ζόρικο πράγμα. Ωστόσο, η ελβετική διαφημιστική Ruf Lanz, βρήκε τρόπο να κερδίσει το παιχνίδι, τουλάχιστον στην καρδούλα μας.
Ένας μεγάλος πελάτης της λοιπόν, μετέφερε έργα τέχνης. Και πώς σκέφτηκε η Ruf να τον διαφημίσει; Δίνοντάς του για υπαλλήλους… τους ίδιους τους ζωγράφους ή ακόμη και τα ίδια τα έργα! Δες παρακάτω τι εννοούμε:
Μην ανησυχείτε, για το πακετάρισμα θα φροντίσει ο κύριος Νταλί…
Ή ο κύριος Γουόρχολ…
Ή η κυρία Κάλο…
Ή ο κύριος Βαν Γκογκ…
…οι οποίοι θα εξασφαλίσουν πως τα έργα τέχνης θα φτάσουν ως το σπίτι σας με άνεση και χωρίς αναταράξεις!
Ακόμη, στην ίδια λογική, για άλλο πελάτη η εταιρία συνέχισε να χρησιμοποιεί διάσημες προσωπικότητες (με πολύ προσεγμένα γραφικά) για να κεντρίσει το ενδιαφέρον του κόσμου.
Τι νέα, κύριε Αϊνστάιν;
Μερικές φορές η διαφήμιση είναι όντως τέχνη!