Δεν ξέρουμε πόσες διαφημίσεις για ξυραφάκια Gillette παίζει να ‘χεις δει, όμως σίγουρα θα ‘χεις ακούσει την κλασική ατάκα τους: “Ο,τι καλύτερο για τον άντρα”.
Ωστόσο, οι άνθρωποι της εταιρίας φαίνεται ότι προβληματίζονται πια πάνω στο αν τα κλασικά “αντρικά” πρότυπα (μέσα απ’ τα οποία διαφήμιζαν τα ξυραφάκια τους) είναι στ’ αλήθεια ο,τι καλύτερο για τον άντρα. Και προβληματίστηκαν σοβαρά.
Αποτέλεσμα; Η Gillette έφτιαξε ένα νέο διαφημιστικό (;) βιντεάκι, στο οποίο αφού απορρίπτει κλασικές δικαιολογίες όπως: “τα αγόρια θα είναι πάντα αγόρια”, τελικά καταλήγει σε μια διαπίστωση που ακούγεται τόσο θεραπευτική κι ελπιδοφόρα. “Κάτι επιτέλους αλλάζει, και δεν θα υπάρξει πισωγύρισμα!”.
Η εταιρία λοιπόν, φαίνεται πως υιοθετεί για νέο της κλισέ το “επειδή πιστεύουμε στο καλύτερο (που υπάρχει) μέσα στον άντρα” και με το νέο της βίντεο χτίζει μια νέα γενιά αντρών γεμάτη σεβασμό και αξιοπρέπεια. Χτίζει τους άντρες που δεν “το παίζουν” άντρες, τους άντρες που έχει ανάγκη η κοινωνία και που οι γυναίκες θέλουν δίπλα τους.
Συν τοις άλλοις, βγάζει τους άντρες απ’ τη θέση (αποκλειστικά) του θύτη και δείχνει το δρόμο για έναν καλύτερο κόσμο. Κι εμείς χειροκροτάμε την πρωτοβουλία, αφού οι κοινωνικές περσόνες δημιουργούνται μέσα από πρότυπα, κι αν αυτά τα πρότυπα αλλάξουν, όλα μπορούν να αλλάξουν προς το καλύτερο. Μπράβο σας, ρε!