Υπάρχουν ταινίες που τους συγχωρείς τα λάθη. Όταν ένα σενάριο είναι πολύ έξυπνο, όταν η φαντασία κάνει τρομερή δουλειά, εκεί πια μπορείς ν’ αφήσεις κάνα δυο τρύπες στην πλοκή να περάσουν. Όταν όμως η ταινία δεν είναι “Toy Story” ή “Αιώνια Λιακάδα”, τότε τι γίνεται;

Τότε δεν υπάρχει δικαιολογία. Και δεν θα το παίξω έξυπνος. Ούτε κι εγώ τα πρόσεξα όλα αυτά τα κενά λογικής με την πρώτη. Όμως αυτό δεν σημαίνει πως πρέπει να περάσουν στο ντούκου. Έλεος ρε μάγκες! Λίγη προσοχή θέλει…

Lara Crosft: Tomb Rider

Ο σκοπός της Λάρα είναι να διαλύσει το τρίγωνο, για να μην μπορούν να το χρησιμοποιήσουν οι Ιλουμινάτι, σωστά; Λοιπόν, αφού έχει ήδη το ένα κομμάτι του τριγώνου, γιατί δεν καταστρέφει αυτό αλλά τρέχει στα λαγκάδια και στους τάφους;

Ο Κώδικας Ντα Βίντσι

Και μια που είπα Ιλουμινάτι… Εδώ ο κωδικός, εκεί ο κωδικός, ρε σεις, δεν ζούμε πια στο 1600! Το ξύδι ήταν πολύ έξυπνη ιδέα στην Αναγέννηση, αλλά στις μέρες μας, απλά βαλ’ το στην κατάψυξη να παγώσει. Ύστερα σπας τον κύλινδρο και παίρνεις το μήνυμα.

Kill Bill: Vol 1

Στην αρχή της ταινίας, τα πόδια της “νύφης” έχουν ατροφήσει απ’ την ακινησία. Πολύ λογικό. Τα χέρια της (με τα οποία σέρνεται, σκοτώνει δύο τύπους και χρησιμοποιεί αναπηρικό αμαξίδιο) πώς στην ευχή δεν έπαθαν το ίδιο; Ε;;; Να βγει ο κύριος Ταραντίνο στο τηλέφωνο!

Αλαντίν

Τζίνι έχω μια ευχή: να με κάνεις πρίγκιπα! Ωραία, έγινες. Στο τέλος της ταινίας όμως, το Τζίνι προτείνει στον Αλαντίν να τον ξανακάνει πρίγκιπα αντί να ελευθερωθεί το ίδιο. Γιατί; Τελείωσε η θητεία του; Μια φορά πρίγκιπας, μια ζωή πρίγκιπας, ρε παιδιά. Ρωτήστε τον Τόλη τον Βοσκόπουλο, θα σας το πει…

Ο Χάρι Πότερ και οι Κλήροι του Θανάτου: Μέρος 2

Η Λίλι έχει καφέ μάτια. Ο Χάρι έχει γαλάζια. ΤΕΛΙΚΑ ΕΧΕΙ ‘Η ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΤΗΣ ΜΑΝΑΣ ΤΟΥ, που μας πρήξατε σ’ όλες τις ταινίες;

Ρόκυ 5

Στο τέλος του Ρόκυ 4, ο γιός του είναι 9 ετών. Στο Ρόκυ 5 (που σε “κινηματογραφικό χρόνο” είναι μια εβδομάδα μετά το 4), ο γιός είναι 12 στα 13. Τι τους δίνετε και μεγαλώνουν έτσι γρήγορα;

Σκοτεινός Ιππότης: Η Επιστροφή

Ο Μπέιν τους κρατάει “φυλακισμένους” υπόγεια, κι εκείνοι είναι φρεσκοξυρισμένοι κι ατσαλάκωτοι. Ντάξει, ξέρω, αστυνομικοί… Αλλά ρε παιδιά, σιγά μη στρώνουν και φάκελο-υποφάκελο σε τέτοιες συνθήκες!

Ο Υπέροχος Γκάτσμπι

Στην αρχή της ταινίας, κάποιοι καλεσμένοι στα σπουδαία πάρτι του Γκάτσμπι λένε πως δεν τον έχουν δει ποτέ, πως ίσως δεν υπάρχει καν. Κι ύστερα βλέπουμε φλας μπακ με τον Γκάτσμπι να ποζάρει πρώτη μούρη στα πρωτοσέλιδα. Κάποιος δεν διαβάζει εφημερίδες, μου φαίνεται…

Αρμαγεδόν

“Δεν θα ήταν πιο εύκολο να εκπαιδεύσουν αστροναύτες στο τρυπάνι, παρά να εκπαιδεύσεις ειδικούς στη γεώτρηση και να τους κάνεις αστροναύτες;”. Τάδε έφη Μπεν Άφλεκ (αποδεικνύοντας για ακόμα μια φορά πως όσο ταλέντο του λείπει στην υποκριτική, τόσο έχει μυαλό!). Ο Μάικλ Μπέι ωστόσο του είπε να το βουλώσει κι αν δεν του αρέσει, να γράψει δικό του σενάριο. Ο Μπεν ωστόσο είχε ήδη Όσκαρ Σεναρίου για τον “Ξεχωριστό Γουίλ Χάντινγκ”. Ουπς!

Ant – Man

Το ‘χουν ξεκαθαρίσει κάμποσες φορές: χάνεις τον όγκο αλλά όχι τη μάζα σου (αλλάζει η πυκνότητα!). Οπότε, πώς στην ευχή κατάφερναν να τον σηκώνουν τα μυρμήγκια;;;