Όλοι έχουμε ξεφυλλίσει περιοδικά κι έχουμε πέσει πάνω σε διαφημίσεις γυναικείων ρούχων. Λοιπόν, ένα κοινό που έχουν όλες αυτές οι διαφημίσεις είναι πως, όταν τα ρούχα αφήνουν ακάλυπτη γυναικεία σάρκα, αυτή είναι… εντυπωσιακή και άψογη. Υπεράνθρωπα άψογη. Ή μάλλον, αυτό είναι ένα κοινό που ΕΙΧΑΝ όλες οι διαφημίσεις, αφού η Boohoo αποφάσισε (προς τιμήν της) να σπάσει αυτό το ανούσιο taboo.
Όπως μάθαμε λοιπόν απ’ το πάντα ενημερωμένο boredpanda.com, η Boohoo στην τελευταία καμπάνια της τα ‘σπασε με τον “καλύτερο φίλο της φωτογραφίας”, το photoshop, κι αποφάσισε να δείξει τα μοντέλα όπως είναι πραγματικά. Πόσταρε λοιπόν στα σόσιαλ μίντιά της, πρώτα τη “γυαλιστερή” εικόνα:
…κι έπειτα την πραγματική!
Οι χρήστες των μέσων δικτύωσης αγκάλιασαν την προσπάθεια της εταιρίας με ενθουσιασμό και μοιράστηκαν τα αληθινά γυναικεία σώματα, με τις ατέλειες και τις ραγάδες τους.
“Το βρήκα εκπληκτικό! Αυτή είναι η γυναικεία δύναμη!” έγραψε στον τοίχο της μια κοπέλα για τις φωτογραφίες, κι έπειτα συμπλήρωσε: “Κάθε γυναίκα έχει ατέλειες. Δεν πρέπει να γίνεται επεξεργασία που δίνει μη ρεαλιστικές προσδοκίες. Αυτές οι ατέλειες μας κάνουν αυτό που είμαστε“.
“Δεν μπορεί να είμαι η μόνη που το βρίσκω αυτό απίθανο!” έγραψε κάποια άλλη γυναίκα. “Αγκάλιασε τα γυναικεία σημάδια κι έδειξε στα μικρά κορίτσια πως δεν πρέπει να αλλάζεις ή να κρύβεσαι για να αρέσεις στους άλλους“.
Το παράδειγμα της Boohoo έχουν αρχίσει να ακολουθούν κι άλλες εταιρίες, κι ελπίζουμε πως όλο αυτό θα γίνει μόδα. Και θα ‘ναι μια μόδα που ήρθε για να μείνει!