Ο Θεοδόσης Ζερβουδάκης είναι ένας εξαιρετικός πωλητής ειδών τεχνολογίας σε ιδιαίτερα χαμηλές τιμές. Είναι αυτό που θα λέγαμε, μπορεί να πουλήσει πάγο σε Εσκιμώους ή άμμο σε Βεδουίνους. Η σελίδα του στο Facebook είναι εξαιρετική, με δεκάδες χιλιάδες μέλη και έντονη κινητικότητα.
Ένα από τα στοιχεία που τον χαρακτηρίζουν, είναι οι αφίσες του. Με αδιανόητα πολλά χρωματάκια και γραμματοσειρά που αποτελεί τον no1 εχθρό κάθε γραφίστα, ο Ζερβουδάκης σπάει το κατεστημένο της Διαφήμισης και χαράσσει τη δική του πορεία.
Προσπάθησα, σας προϊδεάζω ότι ήταν κάτι πολύ δύσκολο, να εμπνευστώ από τις αφίσες του και να δημιουργήσω τις δικές μου, με σκοπό να ΞΕΠΕΡΑΣΟΥΝ τις πρωτότυπες.
Στην αρχή, είπα να πάρω μια φωτογραφία από τη σελίδα του και να παίξω με τα χρώματα. Τσίτα το saturation, πιο έντονο κι από έγκαυμα καλοκαιρινού ήλιου και ένα εντυπωσιακό υπερτιτλάκι.
Μπορώ να πω ότι δεν με ικανοποίησε ιδιαίτερα, αλλά δεν απογοητεύτηκα. Ίσως ήθελε πιο πολλά μπλα μπλα, για να πείσουν και τον πιο πεισματάρη και δύσπιστο.
Δεύτερη απόπειρα. Πιο πολλά χρώματα. Όλη η παλέτα, όλο το ουράνιο τόξο. Με μαύρο επιβλητικό χρώμα τα specs του κινητού και με κίτρινα ζεστά γραμματάκια αυτά που θα μας κάνουν να τρέξουμε να το προμηθευτούμε: Η τελική τιμή και το ΠΡΟΛΑΒΕΤΕ.
Καλό; Πάλι κάτι λείπει. Πάμε πάλι… Αυτή τη φορά όμως θέλουμε μια πιο πρωτότυπη ιδέα για να προμοτάρουμε το εμπόρευμα. Θα δανειστούμε μια σκηνή από την ταινία Οιωνός (signs). Φυσικά ροζάκι και κίτρινο στα γράμματα για να σας γλυκάνω, ενώ θα δεσπόζει η αυτοκρατορική φιγούρα του Ζερβουδάκη στα δεξιά, με ένα ολοκαίνουργιο γυαλιστερό κουστούμι.
Νομίζω κάτι κάναμε. Ή και όχι. Πάμε σε κάτι πολύ εμπορικό, που θα κάνει επίκληση στην αυθεντία:
Α. Των Μίνιονς
και Β. Των Θεών
Στην δεύτερη νομίζω κάτι κάναμε. Το χρυσό ήρθε κι έδεσε με το έντονο ροζ μας και η σύνθεση εκπέμπει πολυτέλεια.
Αλλά επειδή η σελίδα του είναι ξεκάθαρα δεξιάς απόχρωσης, δεν πρέπει να παραλείψουμε και τα απαραίτητα χαρακτηριστικά μηνύματα εθνικοφροσύνης μέσα από τις αφίσες μας:
Α. Διαφημίζοντας τους πιλότους μας παράλληλα με το εμπόρευμα
και Β. Με επίκαιρο κοινωνικοπολιτικό μήνυμα. Χωρίς αναφορά στη σελίδα φυσικά, για να μην καπηλευτούμε τις εκδηλώσεις
Το έχουμε; Κλείνοντας, πάθαμε λίγο Μαρία Βογιατζάκη-Ντούζα…