O «dude» κώδικας τιμής επιβάλλει «όχι (αστεία με) μανάδες». Ωραία. Το είπαμε, βγάλαμε την υποχρέωση, καιρός να πάμε παρακάτω. Γιατί όλους μας στείλανε σχολείο, όλοι κάναμε κάφρικα αστεία στις παρέες, όλοι ξέρουμε πως αυτός ο κανόνας φτιάχτηκε και για να σπάει. Κι έπειτα, είναι συχνά ο τρόπος που λες κάτι, όχι μόνο ότι το λες.
Γράφει ο Γιώργος Καραχάλιος
Κι αφού το ζαλίσαμε στη θεωρία, ανοίγει η αυλαία και μπαίνει στη σκηνή ο Μπράντλεϊ Κούπερ. Η πρώτη ανάγνωση έχει να κάνει με το sexiness του ανδρός. Ο τύπος, δεν φτάνει που είναι φανταστικά όμορφος, είναι και καταπληκτικός ηθοποιός, από τους πλέον επίσης υποσχόμενους σκηνοθέτες επίσης (avanti «Maestro»).
Αυτονόητο ότι προσελκύει μερικές από τις πιο εκθαμβωτικές γυναίκες του πλανήτη. Από την Ιρίνα Σάικ στην Τζίτζι Χαντίντ, μπορούμε να φανταστούμε πολύ χειρότερα από αυτό…
Κωδικός «Ιταλίδα μάνα»
Κοιτώντας όμως πίσω από τα φώτα, τη λάμψη, την εικόνα, το εκπαιδευμένο μάτι εντοπίζει ένα επαναλαμβανόμενο μοτίβο: Ο Μπράντλεϊ Κούπερ πάει παντού (με) τη μαμά του, την κυρία Γκλόρια Καμπάνο!
Τελετές Όσκαρ, Χρυσές Σφαίρες, έξοδοι για φαγητό, ψώνια στο σούπερ μάρκετ, όπου ο ένας και ο άλλος. Έχει γίνει κάτι σαν ανέκδοτο (για… μανάδες). Ψιθυρίζεται μάλιστα πως η μαμά έχει λόγο στις σχέσεις του γιου της και ότι αυτός δεν κάνει βήμα χωρίς τη συμβουλή της. Γίνεται ως και spooky αν το καλοσκεφτείς, ο «ομφάλιος λώρος» δεν είναι για εσαεί.
Θα μπορούσαμε απλώς να σου πούμε πως εκείνη είναι ιταλικής καταγωγής και αυτό θα ήταν αρκετό. Οι γειτόνισσες Mamma (mia) είναι πολύ κοντά σε αυτό που έχουμε συνοψίσει με την κωδική ονομασία «Ελληνίδα μάνα» – θα έχει μάλλον κάτι ο αέρας της Μεσογείου.
Γιατί ο Μπράντλεϊ Κούπερ είναι τόσο κοντά της
Είναι, ωστόσο, και κάτι πέρα από αυτό, πέρα δηλαδή από το «μαμάκιας». Ο Μπράντλεϊ Κούπερ είναι ένας πολύ ευαίσθητος άνθρωπος. Από τη μέρα εκείνη του 2011 όταν και «έσβησε» ο πατέρας του στα χέρια του (ήταν σχεδόν κάθε μέρα δίπλα του εκείνο τον τελευταίο χρόνο) υποσχέθηκε στον εαυτό του πως δεν θα αφήσει στιγμή να πάει χαμένη.
Αποφάσισε πως θα δείχνει το «σ’ αγαπώ» σε όσους πραγματικά το νιώθει με τον πιο ισχυρό τρόπο που μπορεί, χωρίς να δίνει δεκάρα τι λένε οι άλλοι. Προσκάλεσε συνεπώς τη μητέρα του να μετακομίσει μαζί του στη βίλα του στο Λος Άντζελες για να μην είναι μόνη, για να την προσέχει.
Έχει παραδεχτεί ότι αυτό «δεν είναι πολύ εύκολο», μόνο που είναι μια επιλογή που στηρίζει απόλυτα: «Η οικογένειά μου ήταν πολύ δεμένη. Ο θάνατος του πατέρα μου ήταν σαν σχίσμα. Χρειαζόμαστε ο ένας τον άλλον. Η μητέρα μου δεν μένει στον ξενώνα. Μένει στο διπλανό δωμάτιο (σ.σ.: τι κακό είχε ο ξενώνας φίλε Μπράντλεϊ;). Αλλά είναι πολύ cool και μας αρέσει να κάνουμε πράγματα μαζί».
Όλα για τη μητέρα του
Είναι πρόθυμος να κάνει κάθε θυσία για αυτήν. Την περίοδο της καραντίνας λόγω του κορονοϊού, είχε κλειστεί αυστηρά σπίτι. Να πώς περιέγραψε την εμπειρία λίγο καιρό αργότερα: «Ήμουν μαζί με την κόρη μου, τα δύο σκυλιά μας και τη μητέρα μου, η οποία έχει σάκο κολοστομίας και αν κολλούσε τον ιό θα ήταν πιθανότατα μοιραίο. Κανείς άλλος δεν έμπαινε σπίτι και εγώ δεν έβγαινα έξω».
Δεν ξέρουμε αν όλη αυτή η κατάσταση έπαιξε ρόλο στο να μην είναι πια μαζί ο Μπράντλεϊ Κούπερ με την Σάικ. Λέγεται πως η Ρωσίδα είχε πρόβλημα με την συνεχή παρουσία της πεθεράς – κατανοητό, δεν είναι εύκολο ακόμα κι αν μένεις σε σπιταρόνες κάμποσων εκατοντάδων τετραγωνικών.
Πάντως δεν χώρισαν άσχημα οι δυο τους. Κάθε άλλο. Συνεχίζουν άλλωστε να μεγαλώνουν σχεδόν από κοινού την κορούλα τους, έχοντας προχωρήσει παράλληλα τις ζωές τους επί του ερωτικού, ο καθένας ξεχωριστά.
Κάπως έτσι, είναι πλέον η σειρά της Τζίτζι Χαντίντ να προσπαθήσει να κερδίσει την αποδοχή της κύριας Γκλόρια, να πείσει πως είναι η κατάλληλη για το γιόκα της. Τον κύριο «Όλα για τη μητέρα μου»…