Ελάχιστες είναι οι λέξεις που μπορούν να ειπωθούν σε οποιαδήποτε γωνιά του κόσμου και να βγάζουν νόημα.
Μία από αυτές είναι η λέξη “Heineken“.
Λέμε λέξη και δεν λέμε brand, καθώς η συγκεκριμένη μάρκα έχει καταφέρει να γίνει συνώνυμο της μπίρας ούτε λίγο ούτε πολύ σε 192 χώρες. Σε οποιαδήποτε από αυτές κι αν τη ζητήσεις, δύο είναι οι βεβαιότητες: Πρώτον, δεν θα χαθείς στη μετάφραση και δεύτερον, άπαξ και τη ζητήσεις θα σου την προσφέρουν και εντός ολίγων δευτερολέπτων ο ουρανίσκος σου θα κάνει πάρτι.
Το πράσινο μπουκάλι με το χαρακτηριστικό κόκκινο αστέρι, κρύβει από πίσω του πολλές ιστορικές αφηγήσεις κι άλλες τόσες κρυφές πτυχές που καλό θα είναι να τις γνωρίζεις. Με αυτόν τον τρόπο, κάθε φορά που θα απολαμβάνεις την αγαπημένη σου μπίρα, θα νιώθεις την αυθεντική της γεύση να τερματίζει το κοντέρ της απόλαυσης!
1. Μία μπίρα γεμάτη ιστορία
Αν έλεγε κανείς στο Gerard Heineken πως η μικρή, οικογενειακή ζυθοποιία που δημιούργησε το μακρινό 1873 στο Άμστερνταμ, θα εξελισσόταν μερικές γενιές αργότερα σε μία από τις πιο αξιοθαύμαστες μπίρες του κόσμου με μέσο όρο ημερήσιας κατανάλωσης περί τα 25 εκατομμύρια μπίρες, ίσως και να τον περνούσε για τρελό. Και να που ο ιδρυτής της Heineken κατάφερε να τους τρελάνει όλους!
2. Star Serve
Όπως και να την απολαύσεις είναι εξίσου εξαιρετική. Ωστόσο, υπάρχουν μερικά tips που καλό θα είναι να τα ακολουθείς ευλαβικά κάθε φορά που γεμίζεις το ποτήρι σου. Το βασικότερο εξ αυτών; Ο αφρός. Στη μπίρα δεν αρέσει ο αέρας. Επηρεάζει τη φρέσκια καθαρή γεύση. Γι’ αυτό, λοιπόν, μία παγκόσμιας κλάσης Heineken αξίζει μίας παγκόσμιας κλάσης προστασία: ένα καλό στρώμα αφρού. Είναι ένα στεγανό που κρατά τον αέρα έξω και τις λεπτές φυσαλίδες μέσα. Ακολούθησε τη συμβουλή και δε θα χάσεις…
3. Προστατευμένη στο μάξιμουμ
Από την παραγωγή στην κατανάλωση, τα πάντα είναι μελετημένα όσο δεν πάει. Τα καινοτόμα βαρελάκια της Heineken με την τεχνολογία “ Brew-Lock” κάνουν αυτό που υπόσχονται: “κλειδώνουν” την μπίρα στο ζυθοποιείο για να την προστατεύσουν από τον αέρα και οτιδήποτε άλλο μπορεί να μπει μέσα ή να βγει έξω. Εκεί μένει κλειδωμένη μέχρι να ανοίξει ο bartender την κάνουλα και να σερβίρει ένα ποτήρι Heineken. Όσο φρέσκια είναι και στο ζυθοποιείο, το ίδιο φρέσκια θα είναι κι όταν θα “γαργαλάει” τον οισοφάγο σου.
4. Απολαυστικά υπεύθυνη
Όχι, πείτε μας. Ξέρετε πολλές εταιρείες εκεί έξω που να επενδύουν τουλάχιστον το 10% προϋπολογισμού τους για τις ενέργειες marketing, σε καμπάνιες σχετικές με την Υπεύθυνη Κατανάλωση αλκοόλ; Ως ο κυρίαρχος της αγοράς με μία διεθνή προσέγγιση, η ΗΕΙΝΕΚΕΝ διαδραματίζει έναν ενεργό ρόλο στην προώθηση της υπεύθυνης κατανάλωσης, μέσα από συνεργασίες με διάφορους εταίρους και ΜΚΟ και έναν συνεχή διάλογο με κυβερνήσεις, αρχές υγείας, επιστήμονες κι άλλους ειδικούς επί του θέματος, βρίσκοντας νέες προτάσεις και λύσεις. Πολλά, πολλά, πολλά παλαμάκια!
5. Άστρο μυστήριο την οδηγεί
Το βλέπεις συνεχώς: στο μπαρ, στο ψυγείο του σπιτιού σου, στην παραλία, στη συναυλία… Τι πραγματικά συμβολίζει, όμως, το κόκκινο αστέρι της Heineken; Πρόκειται ουσιαστικά για ένα αρχαίο σύμβολο των ζυθοποιών. Τα 4 άκρα αντιπροσωπεύουν τα αγνά φυσικά συστατικά: τη βύνη κριθαριού, το νερό, το λυκίσκο και τη μοναδική μαγιά A-Yeast® της Heineken. Κατά το Μεσαίωνα, το 5ο άκρο προστέθηκε για να αντιπροσωπεύσει την «άγνωστη μαγεία» της ζυθοποίησης. Τώρα πια, η αναφορά στη μαγεία έχει εκλείψει και έχει αντικατασταθεί με το πάθος της τεχνικής. Χωρίς βέβαια αυτό να σημαίνει πως η μπίρα που κρατάς στα χέρια σου δεν παραμένει… μαγική. Κι αν δεν πιστεύεις εμάς, ρώτα τον Τζέιμς. Κάτι παραπάνω ξέρει από μυστήρια και από καλές μπίρες
#MoreBehindTheStar